Lilleninja Skrevet 7. november 2014 Forfatter #1001 Del Skrevet 7. november 2014 Nå sitter jeg og Lilleninja på Friday's og venter på dere andre Spør etter åttemannsbordet som er på endeveggen (ved inngangen til toalettet) Også kjent som strategisk plassert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2014 #1002 Del Skrevet 7. november 2014 Hyggelig å møte deg!! Ha en fin fredagskveld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 7. november 2014 #1003 Del Skrevet 7. november 2014 Lykke til i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. november 2014 #1004 Del Skrevet 7. november 2014 Takk for i dag, jenter, jeg hadde det kjempekoselig! Og lykke til i morgen! Nå vet du jo a du får jente fra meg, så får jeg se på neste ul om lillemor har byttet kjønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. november 2014 Forfatter #1005 Del Skrevet 8. november 2014 Hyggelig å møte deg!! Ha en fin fredagskveld! I lige måde Hadde en veeeldig fin fredagskveld, fikk servert kjempegod tyrkisk linsesuppe med bulgur, og så sovnet jeg på sofaen, i ekte Lilleninja-stil Tror jeg var et lekkert syn der jeg lå med nattkjolen dratt opp til magen fordi jeg var varm og sov som en stein Lykke til i morgen Tusen takk Tror ikke helt jeg skjønner at jeg skal få se lillebebis i dag, for det føles som en helt vanlig dag, men det er det absolutt ikke Mamma sendte meg melding i stad og sa "Ring meg fort etter ultralyden", så jeg trodde jo at hun hadde noen planer eller noe, men neida, hun ville bare vite det fortest mulig Hvis vi finner ut hva det blir så skal jeg ringe gubben først, så mamma, så svigers, så pappa og lillesøster Bestemor og bestefar skal ringe meg på kvelden, så jeg ikke vekker dem i middagshvilen ^^ Takk for i dag, jenter, jeg hadde det kjempekoselig! Og lykke til i morgen! Nå vet du jo a du får jente fra meg, så får jeg se på neste ul om lillemor har byttet kjønn Takk for i dag ja, da er vi flere som storkoset oss Var godt å få skravlet litt Tuusen takk, ja, hvis det blir gutt nå så må vi jo ha bumpet to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. november 2014 #1006 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til i dag!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. november 2014 #1007 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til på ultralyden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. november 2014 Forfatter #1008 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til i dag!! Lykke til på ultralyden! Tusen takk, begge to Bare 4 timer igjen, nå Det lukter sykt godt her akkurat nå, forresten, for storesøster gjorde klar brødbakemaskina i går kveld, og nå er brødet straks ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. november 2014 Forfatter #1009 Del Skrevet 8. november 2014 I dag er det forresten TO flotte ting som skal skje Ikke nok med at jeg skal på 3D-ultralyd og får sett lille igjen, men gubben er og henter den nye bilen vår i dag For en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 8. november 2014 #1010 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 8. november 2014 #1011 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til i dag! Du må huske å oppdatere oss også! Helst før gubben får vite noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. november 2014 #1012 Del Skrevet 8. november 2014 Gratulerer med ny bil og! Dette er jo nesten som et kinderegg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. november 2014 #1013 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. november 2014 #1014 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 8. november 2014 #1015 Del Skrevet 8. november 2014 Lykke tiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 8. november 2014 #1016 Del Skrevet 8. november 2014 Speeent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. november 2014 #1017 Del Skrevet 8. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. november 2014 #1018 Del Skrevet 8. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 8. november 2014 #1019 Del Skrevet 8. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 8. november 2014 #1020 Del Skrevet 8. november 2014 Jeg er spent nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå