Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Er jo nesten det samme som om at jeg skulle sagt til en kunde at jeg håper han kveles når han skal spise eple sitt.

Ja.. Håper virkelig det bare var et tankeløst utsagn og ikke sagt for å presse henne til å støtte dem..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke foreningen for krybbedød fått refs for at de ringer nybakte foreldre? De bruker fødselsregister eller noe lignende for å finne ut hvor de skal ringe :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke foreningen for krybbedød fått refs for at de ringer nybakte foreldre? De bruker fødselsregister eller noe lignende for å finne ut hvor de skal ringe :sjokkert:

Seriøst? Fyfaen! De kan jo bruke en annen tilnærming, f.eks sende ut de bodyene sine, men man ringer ikke til nybakte foreldre og skremmer dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off aner ikke.. I såfall er det ganske utspekulert..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo folk som har mistet sine nære og kjære til kreft og like etterpå fått telefon fra kreftforeningen med spm om de vil støtte. Virker som om de har fått info om det på forhånd, men jeg aner ikke hvor og hvordan. Er ganske hjerterått altså!

I forhold til nybakte foreldre, så står man som regel midt oppe i økonomiske omveltninger og har gjerne nok med å finne ut av hva man har råd til selv. Da passer det dårlig å skulle begynne å gi penger man kanskje ikke har til en forening fordi man har dårlig samvittighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg syns sånne demotiverende og skremmende kommentarer er så unøvendig. Det verste jeg har hørt var på kjøpesenter i Trondheim med ei veeeldig gravid venninne, det var en som stod utenfor og samlet inn penger til handikappede barn i utlandet, og da vi sa høflig nei og gikk forbi slengte han ut at "vi fikk håpe ikke hennes baby ble handikappet da"... javellll? Idiot.

Så kjekt at dere treffes for kake!

Mmmmm... kake!

:o

Kusina mi var hjemme med babyen når de ringte fra foreningen for krybbedød. Babyen hadde kolikk og hun orket ikke å snakke i telefonen. Hun i telefonen sa da at hun håpte at det ikke var hennes barn som var den neste!!!

:hakeslepp: Til ALT!

Men ja, KAKEEEE :nigo: Jeg må innrømme at jeg var på AGA med lillesøster i går også, og jammen ble det ikke ett stykke napoleonskake... :sjenert: Men det smakte ikke så godt da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 uker på vei i daaag :danse:

Lille har sparket en del i morges :rodmer: Og nå som jeg skriver dette har jeg dataen lent mot magen, og lille prøver å sparke den bort :fnise:

I går var jeg og lillesøster nede i sentrum og gikk i butikker :) Vi måtte ta en sittepause/kafépause ca. hver halvtime-time da, for jeg får så syyykt vondt i ryggen :(

I dag skal vi på City Nord og titte, og så skal vi svømme i Nordlandsbadet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker på vei i daaag :danse:

Lille har sparket en del i morges :rodmer: Og nå som jeg skriver dette har jeg dataen lent mot magen, og lille prøver å sparke den bort :fnise:

Jeg får av og til lyst til å sparke bort kompjuteren jeg også, hvis den ikke gjør som jeg vil :fnise: Så helt på samme side som Lille der!

Kos deg med søstern! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 uker :strix:

Kos deg med lillesøster og shopping, du får bruke ho som bærehjelp :fnise:

I dag skal jeg prøve å få gjort litt husarbeid, har masse klær som skal vaskes, men har begrenset tørkemulighet, så jeg må ta det litt over langen.

Ha en fin dag :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

23 uker!! :strix:

:danse:

Tida går så fort! :hoppe:

Jaaa, tenk, nå er du snart her du ogsååå :strix:

Jeg får av og til lyst til å sparke bort kompjuteren jeg også, hvis den ikke gjør som jeg vil :fnise: Så helt på samme side som Lille der!

Kos deg med søstern! :)

Hahaha, ja, forsåvidt så kan jeg forstå lille! :P Hmm, siden vi har konkludert med at det er en trollunge (på grunn av ultralyd-sjenerthet) og den sparker dataen når jeg sitter på nett, er bebis et nettroll? :klo:

23 uker :strix:

Kos deg med lillesøster og shopping, du får bruke ho som bærehjelp :fnise:

I dag skal jeg prøve å få gjort litt husarbeid, har masse klær som skal vaskes, men har begrenset tørkemulighet, så jeg må ta det litt over langen.

Ha en fin dag

Wohooooo! ^^ Det var kos, selv om vi måtte sette oss ned hver 50 meter eller hver halvtime :fnise: Hun fikk være bærehjelp ja, men vinen jeg kjøpte i gave til gubben sin tante bar jeg selv til jeg fikk en annen pose utapå den! Vi spekulerte litt i om det var verst at den gravide eller den mindreårige bar vinen :ler:

Du er så flink til å ordne! ^^

23 uker! :hoppe:

Kos deg med shopping! :)

Jippiiii! ^^ Takk, så ikke før i dag at du hadde vært en tur i byen i går :(

Gratulerer med 23 uker! Ha en fin fredag, og en god helg! :klem:

Tusen takk :nigo: Håper du får en flott helg, du også ^^ Eller, dere da ;P

Hurra for 23 uker! :hoppendeglad:

Hipp hipp! ^^

Hurra for 23 uker! :strix:

Jaaaa ^^

Hurra for 23 uker!!

Jippii ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink til å ordne ja, det går jo litt sakte for å si det sånn. Men, merker at denne redebyggingen har kommet på ordentlig, så da har jeg ikke noe valg. Klarer rett og slett ikke å la være. Tenk at det er under 5 uker til termindato. Om 7 uker så ER jeg mamma, enten det skjer i mårra eller om 7 uker!! Shiiittt!!!!! :sjokkert::hoppe:

Hahaha...føler ofte på den, når jeg kjøper alkohol til mannen eller i gave.. men jeg tror det er bedre at den gravide bærer posen fremfor den mindreårige... :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...