Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #561 Del Skrevet 1. oktober 2014 Æsj, jeg var på subway og kjøpte meg lunsj.. Sub med kalkun og ost på 6-korn-brød Vanligvis kjempeglad i subway-mat, men han her var så kjiiiip på grønnsakene Det er jo noe av det beste, å ha masse salat, tomat, paprika og rødløk på, chipotledressing og hvitløksdressing Og nå var det bare.... tørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 #562 Del Skrevet 1. oktober 2014 KjedeligÆsj, jeg var på subway og kjøpte meg lunsj.. Sub med kalkun og ost på 6-korn-brød Vanligvis kjempeglad i subway-mat, men han her var så kjiiiip på grønnsakene Det er jo noe av det beste, å ha masse salat, tomat, paprika og rødløk på, chipotledressing og hvitløksdressing Og nå var det bare.... tørt Kjedelig når de skal være kjipe! Da er det jo ikke verdt pengene har ikke subway her, men er jo ganske godt da:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #563 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mmmhmmm, og jeg sa til og med "Jeg er veldig glad i grønnsaker" når han skulle ha det på Fikk hele to skiver med paprika -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #564 Del Skrevet 1. oktober 2014 Åh, også har jeg kjøpt meg mammabukser i dag Én olabukse, og en "dressbukse" Dressbuksa er best Olabuksa er egentlig litt for stor enda, for den sklir ned når jeg går med den, og drar med seg trusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. oktober 2014 #565 Del Skrevet 1. oktober 2014 Åh, også har jeg kjøpt meg mammabukser i dag Én olabukse, og en "dressbukse" Dressbuksa er best Olabuksa er egentlig litt for stor enda, for den sklir ned når jeg går med den, og drar med seg trusa Hvor kjøpte du det? Prøvd å finne en dressbukse i mamma avdelinger men ikke funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #566 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kjøpte den på H&M Den var nedsatt til 75 kr, og de hadde bare to igjen, så tror den skulle ut av sortimentet eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2014 #567 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hihi, en eller annen gang i løpet av de 10 ukene burde jeg vel ta det Gubben min er litt grei da, når jeg får sånne "stubber" og sier at "Æsj, jeg må vel barbere legga" så kan han godt si "Hvorfor det da?" AAAAH, da venter vi noen dager til ja Androide Men jeg er ganske lik da Bare når det er kort, kort, kort at det er "hardt" Mens jeg har mannehår! Bør helst barbere en gang i uka jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #568 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mens jeg har mannehår! Bør helst barbere en gang i uka jeg. Torsdager da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. oktober 2014 #569 Del Skrevet 1. oktober 2014 Mens jeg har mannehår! Bør helst barbere en gang i uka jeg. *high five* Har jo mørkt hår, så det blir unektelig mørkt på beina også etterhvert, der jeg har shavet i mange år. Herregud, har jo alt rukket å shave legger i kanskje 14 år alt :o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 1. oktober 2014 #570 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vanngym høres genialt ut! Skulle ønske de hadde det her, for ikke-gravide og. Savner subway fra da jeg bodde i byen. Kylling med chipotledressing var min standard. Mmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. oktober 2014 #571 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hva smaker chipotle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 #572 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jeg har også meldt meg på vanngym, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #573 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vanngym høres genialt ut! Skulle ønske de hadde det her, for ikke-gravide og. Savner subway fra da jeg bodde i byen. Kylling med chipotledressing var min standard. Mmmmm! Den eer så goood den dressingen Men litt sterk, derfor jeg må ha hvitløksdressing sammen med den, for jeg pleier å ha litt ekstra dressing på Jeg syns kalkun og skinke er best Eller, nå for tida er det ost og skinke som er best, og koster jo bare 25 kr for en liten (15cm) sub Hva smaker chipotle? GODT Vanskelig å beskrive, men nærmeste jeg kommer er kanskje at den ligner på thousand island, men med en del chili (chipotle tihi) oppi så den er sterk Jeg har også meldt meg på vanngym, gleder meg! Wohoo Jeg kom ikke så langt som å ringe i dag.. *high five* Har jo mørkt hår, så det blir unektelig mørkt på beina også etterhvert, der jeg har shavet i mange år. Herregud, har jo alt rukket å shave legger i kanskje 14 år alt :o Hehehe, jeg hadde i utgangspunktet lyse hår på leggene, så mamma hadde håpet jeg ikke skulle begynne å barbere dem, fordi jeg da kanskje nesten ikke måtte barbert dem i det hele tatt.... så lærte storesøster meg å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ooog, siden gubben skal hentes sent fra jobb i kveld (enda ikke ferdig, begynte på jobb i halv åtte tiden i morges), og jeg er syyykt kveldstrøtt; så har jeg nettopp stått opp etter nesten 3 timers "middagshvil" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. oktober 2014 #575 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hehe kjenner meg igjen i den der hvilen;) Endret 2. oktober 2014 av lillemeg90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. oktober 2014 #576 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er jo så godt å slappe av litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2014 #577 Del Skrevet 2. oktober 2014 Deilig med lang hvil. Synes forresten thousan island dressing smaker forferdelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. oktober 2014 #578 Del Skrevet 2. oktober 2014 Thousand Island er ikke godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 2. oktober 2014 #579 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg trenger det ikke, men jeg går fortsatt med noen av gravidbuksene mine fordi de er så sinnssykt komfortable... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. oktober 2014 #580 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har aldri prøvd noen bukser som er så komfortable som mammabukser. Var inne på tanken å kjøpe noen etter SA-en, men det tror jeg hadde blitt litt sårt. Får kanskje ta meg en handletur etter neste lønning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå