Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #541 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hihi, jeg kom inn og oppdaterte meg litt .. skulle kjefte på deg for at du ikke gikk til legen og fikk sykmelding... meeen så leste jeg videre og så ser jeg at du har vært flink! Så da skal du få skryt og en klem i stedet! Hehe, takk for skryt og god klem Det har faktisk hjulpet altså! Jeg hadde nok mer vondt i musklene også enn jeg trodde selv Nå er det tilbake til å for det meste være smertefritt i liggende stilling og når jeg er godt støttet opp i sittende stilling Så kjenner det egentlig bare hvis jeg går rundt eller bøyer meg Veldig spent på om legen "godkjenner" planen vår/min om å få meg tilbake i 50% Husker ikke om jeg har skrevet det her, men jeg og sjefen ble også enige om at hvis jeg får vondt i løpet av den første uka med gradert jobb, så sier vi stopp De var visst redd for at jeg skulle bli veldig mye verre, plutselig, hun hadde hørt om så mange det skjedde med når det var bekkenløsning.. Men håper det går bra, siden vi får tatt "tak" i det så tidlig Lurt med vanngym. Vann er mye lettere å trene i for musklene. Det var det jeg fikk anbefalt av fysioterapeut når jeg trente opp et ødelagt kne. Jaa Og så er det jo med instruktør, og øvelser rettet spesifikt mot vanlige gravidplager, så vil nok være bra for bekkenet/ryggen Godt å kunne være litt i aktivitet også Jeg har jo ønsket å være mer aktiv (tur og lignende) i graviditeten, men har "ødelagt" kroppen helt hver dag på jobb, så det var vanskelig nok å gjøre en innsats på matbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #542 Del Skrevet 1. oktober 2014 Åh, forresten, TMI incoming Men som jeg har sett andre si; er det graviddagbok, så vet man at det kommer til å bli TMI etterhvert Satt på do i går, uten klær, siden jeg var på tur i seng. Så kom jeg borti ene puppen med hånda, og.. det var noe vått der Nysgjerrig som jeg er, så måtte jeg jo selvfølgelig klemme litt på puppen, og da kom det meer ut Og samme på den andre også! Var bare helt gjennomsiktig da Google (my friend) har fortalt meg at dette bare er et tegn på at systemet er "i gang", og at det kalles "prøvemelk" når det er gjennomsiktig Råmelk skulle visst være sånn gulaktig, og (forhåpentligvis) ikke komme før nærmere eller etter fødselen TMI ended Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 #543 Del Skrevet 1. oktober 2014 Spennende med produksjon på gang!!:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #544 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, jeg får vel bare ta det som et godt tegn Men syns kanskje det var litt i tidligste laget, men heller for tidlig enn for seint kanskje? Ble litt freaket ut i går når jeg oppdaget det da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. oktober 2014 #545 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hehe da er det i allefall noe på gang! ei veninne av meg fikk noe lignende rundt uke 20 var det vel:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. oktober 2014 #546 Del Skrevet 1. oktober 2014 Her er det ingen tegn til produksjon enda Men, har hørt at det er like vanlig med tidlige tegn som ingen tegn før etter fødsel...så da er vi vel like normale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #547 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, vi er nok like normale, selv om jeg føler meg ganske unormal Måtte selvfølgelig teste litt igjen, og det skal litt trykking til for at det kommer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. oktober 2014 #548 Del Skrevet 1. oktober 2014 Rart du sier dette i dag, i natt drømte jeg voldsomt om amming. Det var masse melk, men jeg måtte alltid trykke litt til det kom selvlysende gult i brystvorta. Da kom det melk... :fnise: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2014 #549 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har vært og snakket med sjefen om tilpassing av arbeidsdagene i dag Jeg skal prøve å komme tilbake og jobbe halve dager (ca.) fra neste uke Så skal jeg melde meg på vanngym for gravide, etter anbefaling fra legen, så fra neste måneds vaktliste skal jeg ikke jobbe fredagene, for det er da vanngymen er Hvor har de vanngym her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #550 Del Skrevet 1. oktober 2014 Rart du sier dette i dag, i natt drømte jeg voldsomt om amming. Det var masse melk, men jeg måtte alltid trykke litt til det kom selvlysende gult i brystvorta. Da kom det melk... :fnise: Hhihi, dette er ikke selvlysende Sære drømmer man skal ha Hvor har de vanngym her? Er gjennom Aktiv Hverdag, vanngym for gravide i Nordlandsbadet Bli med? Fredager fra 14-15, koster 600 for 5 uker og 1000 for 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. oktober 2014 #551 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Hhihi, dette er ikke selvlysende Sære drømmer man skal ha Er gjennom Aktiv Hverdag, vanngym for gravide i Nordlandsbadet Bli med? Fredager fra 14-15, koster 600 for 5 uker og 1000 for 10 uker Kult! Hiver meg med når jeg får råd i...november Har hatt tre uker ubetalt ferie, så får knapt lønning i oktober. Edit: skal se om mamma kan låne meg penger Endret 1. oktober 2014 av Teriyaki 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #552 Del Skrevet 1. oktober 2014 Wohoo Jeg tenkte å ringe dem i dag og spørre hvordan det blir hvis jeg går glipp av ene timen pga jobb, om den timen "forskyves" eller om jeg taper den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. oktober 2014 #553 Del Skrevet 1. oktober 2014 Spennende med vanngym! Jeg har også fått henvisning, men har ikke fått somlet meg til å bestille plass ennå. Tror jeg gruer meg for mye til å shave legger :latterkrampe: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #554 Del Skrevet 1. oktober 2014 Herregud, må jeg shave leggene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. oktober 2014 #555 Del Skrevet 1. oktober 2014 Haha! Tviler på at noen andre enn deg merker om du ikke har barbert leggene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 1. oktober 2014 #556 Del Skrevet 1. oktober 2014 Herregud, må jeg shave leggene også? Kommer an på hvor lenge du har latt det gro fniiis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. oktober 2014 #557 Del Skrevet 1. oktober 2014 For å si det sånn, jeg tror folk trekker seg unna meg om jeg ikke gjør det Stakkars gubben min, haha! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 1. oktober 2014 #558 Del Skrevet 1. oktober 2014 For å si det sånn, jeg tror folk trekker seg unna meg om jeg ikke gjør det Stakkars gubben min, haha! 😂 Gode myke hårete legger 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 1. oktober 2014 #559 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er det nå jeg skal si at jeg omtrent ikke har hårvekst på beina, og det kom kommer er bare mykt og stikker ikke, sånn at det holder at jeg barberer meg en gang i måneden, om ikke sjeldnere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #560 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hihi, en eller annen gang i løpet av de 10 ukene burde jeg vel ta det Gubben min er litt grei da, når jeg får sånne "stubber" og sier at "Æsj, jeg må vel barbere legga" så kan han godt si "Hvorfor det da?" AAAAH, da venter vi noen dager til ja Androide Men jeg er ganske lik da Bare når det er kort, kort, kort at det er "hardt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå