AnonymBruker Skrevet 28. mai 2014 #101 Skrevet 28. mai 2014 Å jah! For en herlig tanke! :D Anonymous poster hash: 05cfc...ffd
Gjest øst94 Skrevet 29. mai 2014 #103 Skrevet 29. mai 2014 Det er ikke det jeg sier. Jeg sier at hvis kjæresten din utfører oralsex på deg mens du sover (og du ikke har sagt fra at du misliker dette på forhånd tidligere) så vil han garantert ikke bli dømt for voldtekt, og han burde heller ikke bli det. Hvis du våkner opp og sier stopp og han ikke stopper da er det selfølgelig voldtekt. Så lenge du har/utfører sex på en sovende person som ikke har samtykket før han/hum la seg til å sove, er det voldtekt. Punktum. Loven er klar og tydelig her. Dog er rettspraksis noe helt annet, og nei, man blir sjeldent dømt for noe á la eksemplet du nevnte. PS: Ville bre gjøre ting litt klarere, du har ikke skrevet noe "feil" 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #104 Skrevet 29. mai 2014 Er 98,7% sikker på at du er TS teeden. I følge feministene har du voldtatt. Nei forresten, du er jo kvinne så det gjelds ikke. Anonymous poster hash: 67a4c...5df
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2014 #105 Skrevet 29. mai 2014 Og jeg tror TS må være utrolig dårlig til å suge... For hvis typen våknet flere ganger, så må han jo ha sovnet også og da tror jeg ikke selve sugingen kan være så mye å skryte av!Anonymous poster hash: 38c41...84d
Gjest Malanthor Skrevet 29. mai 2014 #106 Skrevet 29. mai 2014 Så lenge du har/utfører sex på en sovende person som ikke har samtykket før han/hum la seg til å sove, er det voldtekt. Punktum. Loven er klar og tydelig her. Dog er rettspraksis noe helt annet, og nei, man blir sjeldent dømt for noe á la eksemplet du nevnte. PS: Ville bre gjøre ting litt klarere, du har ikke skrevet noe "feil" Kan ikke si meg enig i dette. Så hvis samboeren min gir meg en blowjob mens jeg sover så har andre rett til og gå rundt og si at hun voldtok meg? Er rimelig sikker på at hvis de hadde gjort dette i et offentlig forum så kunne hun fint vunnet en injurie sak mot dem. Og hvis så, hadde ikke engang loven annerkjent det hun gjorde som en voldtekt. Altså jeg forstår hva du sier, lovteksten er som alltid klar og sier type "Hvis p så q". Men dette er et definisjonsprm som jeg føler går utover lovteksten alene. Og jeg utfordrer deg til og finne et eneste eksempel på hvor noe slikt har skjedd under de premisser jeg setter opp og vedkommende ble dømt for det.
Gjest øst94 Skrevet 29. mai 2014 #107 Skrevet 29. mai 2014 Kan ikke si meg enig i dette. Så hvis samboeren min gir meg en blowjob mens jeg sover så har andre rett til og gå rundt og si at hun voldtok meg? Er rimelig sikker på at hvis de hadde gjort dette i et offentlig forum så kunne hun fint vunnet en injurie sak mot dem. Og hvis så, hadde ikke engang loven annerkjent det hun gjorde som en voldtekt. Altså jeg forstår hva du sier, lovteksten er som alltid klar og sier type "Hvis p så q". Men dette er et definisjonsprm som jeg føler går utover lovteksten alene. Og jeg utfordrer deg til og finne et eneste eksempel på hvor noe slikt har skjedd under de premisser jeg setter opp og vedkommende ble dømt for det. Ifølge loven så ble du voldtatt, med mindre du samtykket før du la deg enten muntlig, en skriftlig avtale el. Det er faktisk slik loven sier det. Hvorvidt andre har rett til å si at hun voldtok deg, skal ikke jeg uttale meg om, da det blir rent moralske og etiske grunner og regler. Her missforstår du meg nok.. Jeg mener akkurat det samme som deg. Man blir ikke dømt for at kjæresten gir deg en blowjob mens du sover, men i teorien kunne du anmeldt ho for det. Dog vil jeg tro både politiet og retten henlegger den saken rimelig fort, såfremt de finner bevis for at dere er/var i ett forhold på tidspunktet da BJen skjedde, noe som sjeldent ville vært ett problem. Som sagt tidligere, kommer jeg ikke til å engang lete etter noe eksempel, da vi igrunn er enige. Jeg bare mente du uttrykket deg litt utydelig i førsteposten som jeg siterte, framfor hva du tilsynelatende mente. Og utifra svaret ditt nå, tolket jeg det riktig! 1
Gjest Malanthor Skrevet 29. mai 2014 #108 Skrevet 29. mai 2014 (endret) Ifølge loven så ble du voldtatt, med mindre du samtykket før du la deg enten muntlig, en skriftlig avtale el. Det er faktisk slik loven sier det. Hvorvidt andre har rett til å si at hun voldtok deg, skal ikke jeg uttale meg om, da det blir rent moralske og etiske grunner og regler. Her missforstår du meg nok.. Jeg mener akkurat det samme som deg. Man blir ikke dømt for at kjæresten gir deg en blowjob mens du sover, men i teorien kunne du anmeldt ho for det. Dog vil jeg tro både politiet og retten henlegger den saken rimelig fort, såfremt de finner bevis for at dere er/var i ett forhold på tidspunktet da BJen skjedde, noe som sjeldent ville vært ett problem. Som sagt tidligere, kommer jeg ikke til å engang lete etter noe eksempel, da vi igrunn er enige. Jeg bare mente du uttrykket deg litt utydelig i førsteposten som jeg siterte, framfor hva du tilsynelatende mente. Og utifra svaret ditt nå, tolket jeg det riktig! Det kan muligens sies at et implisitt aksept eksisterer i denne settingen. Stiller jeg uansett tvilende til at noe kan være en voldtekt hvis det er akseptert av den som blir utsatt for det. Altså hvis samboer gir meg en blowjob mens jeg sover og jeg akksepterer det og synes det var kos så kan det ikke være en voldtekt. Men nok om dette hehe. Det er bare semantikk uansett, vi virker til og være enige i prinsippet, dette er bare uenighet om ord og ikke noe vits i og ta videre. Endret 29. mai 2014 av Malanthor
kvinnebeundrer Skrevet 29. mai 2014 #109 Skrevet 29. mai 2014 Overgrep - voldtekt - avtale først? Hjelpe meg. Hvordan går det an å skrive så mye dumt? Når jeg blir stiv så er det jo fordi jeg har lyst selvfølgelig. Antakelig drømmer jeg om at du gjør det allerede. Så kjør på. (Så skal jeg late som jeg fortsatt sover jeg... ) Kjøper forresten ikke den der med at han "våknet av og til". Selvfølgelig våknet han. Lucky bastard! Ville bare ikke avbryte deg tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2024 #110 Skrevet 18. april 2024 Nå som dere kvinner ivrer slik etter en samtykkelov. TS og de andre kvinnene i denne tråden som har gjort slike seksuelle handlinger mot en sovende partner ER voldtektsforbrytere og skal fengsles i lang tid. Anonymkode: 115d3...c0f 3 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #112 Skrevet 19. april 2024 Dette er min store drøm. Å våkne av at fruen suger meg håper jeg på hver eneste morgen. Har ikke skjedd ennå Anonymkode: 6590d...44a 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #113 Skrevet 19. april 2024 Sovevoldtekt. Anonymkode: df67a...a9c 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #114 Skrevet 19. april 2024 Avtal først. Spør om det er gret at du prøver å suge han når han har sovnet. Jeg hadde digget det. Desverre er mange år siden hun har suget meg. Anonymkode: 99fd0...63f 1
Jaane doe Skrevet 19. april 2024 #115 Skrevet 19. april 2024 Friendly reminder at å utføre en seksuell handling på noen uten at de har samtykket er voldtekt... Uansett om man har gjort det før en gang, er kjærester, gift, etc. Hvis man skal utføre noe slikt når noen sover og ikke kan gi samtykke der og da, må man faktisk avtale og gi samtykke på forhånd, dvs. kvelden før eller noe slikt. 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2024 #116 Skrevet 19. april 2024 Voldtekt er voldtekt. Det er ingenting som heter gråsoner. Anonymkode: 9505b...60f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #117 Skrevet 20. april 2024 En gang vi var på fest ble jeg full og kubbet. Våknet av å bli ridd av henne. Trodde et øyeblikk at det var søsteren hennes mens jeg latet som jeg sov. Når jeg åpnet øynene og så hvem det var så kvapp jeg noe jævlig. En av de beste opplevelsene. Hun sier hun liker å bli vekket av at jeg tar meg til rette. Voldtekt? Ja. Men i vårt tilfelle er det blitt innforstått at det er innafor i begge retninger. Anonymkode: 8d890...e6b
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #118 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46): Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt. Anonymous poster hash: a8817...4be Hvis du ikke har avtalt noe på forhånd så er det voldtekt å ha sex med noen som sover, enkelt og greit Anonymkode: 3b04e...055 1
Irak Skrevet 24. april 2024 #119 Skrevet 24. april 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46): Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt. Anonymous poster hash: a8817...4be Jeg har gjort det 😂. Har ikke fått noen klager på det kan du si, så da var det visst greit. Har inntrykk av at mannfolk ikke tar det så høytidelig i forhold til damene... Men helt sant at det kan være lurt å avklare det på forhånd... Min erfaring er at slike overraskelser settes stor pris på 🏆. Jeg hadde elsket å bli vekket på denne måten. Verdens beste måte å våkne på i min bok da 😉.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2024 #120 Skrevet 24. april 2024 Hadde det gått andre veien hadde det nok vært voldtekt.Menn liker det jo. Anonymkode: 8cdd4...8b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå