AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #181 Skrevet 28. april 2024 1000x skrev (6 timer siden): Du glemte å svare på spørsmålene jeg stilte deg. Vi kommer ikke videre uten at du besvarer dem. Et lite tilleggsspørsmål: Har du blitt vekket av en bj, siden du vet alt om dette? Ahhh. Du mener disse 3 meningsløse spørsmålene? «Hvorfor lyver du om at du takler helt utmerket mine meninger? Hvorfor er det så viktig for deg at andre er enige med deg? Hvorfor er det så tilfredsstillende for deg å representere flertallets mening?» Jeg lyver ikke. Takler meningene dine utmerket. Jeg trenger ikke at andre er enig med meg. Hva flertallets mening er forblir meg likegyldig. Ja, jeg har blitt vekket av både å bli sugd og ridd for den saks skyld. Ingen ting av avsporingene og stråmennene dine forandrer fakta. Du påstår at å ikke bli sugd i søvne er et mangelfullt samliv og mangel på intimitet. Det er helt legitimt å mene dette. Men ikke bli så rigid opphengt i at folk er uenige med deg. Selvsagt er folk uenige med deg all den tid man ikke baserer sitt seksualliv på å ha sex i søvne. Anonymkode: 98d41...74d 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #182 Skrevet 28. april 2024 1000x skrev (På 26.4.2024 den 8.53): Enig med deg, og jeg vil trekke det lenger enn dette. Jeg ville elsket å våkne på denne måten. Mest sannsynlig ville jeg følt meg sanndrømt, for mest sannsynlig var det akkurat dette jeg drømte om. Om jeg ikke drømte om det i utgangspunktet, at det bare var en fysisk reaksjon, et fysisk morrabrød, så ville hennes munn og tunge straks blitt integrert i min drøm. Hennes handling ville gitt meg den herligste drømmen, og den ville jeg våknet til, og til henne. Det hadde for meg vært en nydelig start på dagen. Jeg skjønner INGEN TING av de som snakker om overgrep, eller samtykkeerklæring. Her er vi kommet til side 7 i denne tråden, og mange snakker fremdeles om dette! Det er en mann som ligger der! Han er hard, så hard at det ofte gjør nesten vondt. Hennes munn og tunge vil være lindrende, akkurat det han trenger, og vil være helt fantastisk. Det er intimt og nydelig. Det er omsorg for meg. Forutsatt at det er hun du elsker du deler seng med. Jeg har aldri opplevd dette. Men har mange ganger drømt om det. Det kan ikke være annet enn fint for meg å våkne slik. Dere som har problemer med dette, har et samlivsproblem, ikke et morrabrødproblem. Det har forsåvidt vi som ikke har hatt gleden av å oppleve det også, jeg føler det slik. Det perfekte må jo være å ha en kjæreste som kjenner etter når hun våkner om morgningen, om det er noe hun kan hjelpe den andre med, om han trenger henne. Bare min mening. 1000x skrev (På 27.4.2024 den 20.13): For meg er det et feilslått samliv, fordi det mangler intimitet og nærhet. Så kan du mene det motsatte, etter egne preferanser. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ingen ting av avsporingene og stråmennene dine forandrer fakta. Du påstår at å ikke bli sugd i søvne er et mangelfullt samliv og mangel på intimitet. Det er helt legitimt å mene dette. Men ikke bli så rigid opphengt i at folk er uenige med deg. Selvsagt er folk uenige med deg all den tid man ikke baserer sitt seksualliv på å ha sex i søvne. Anonymkode: 98d41...74d Nei. Han påstår at FOR HAM hadde det at han opplevde dette som et overgrep vært et tegn på et feilslått samliv. Han sier flere ganger at det er han mening, at han sier dette gjelder for ham selv. Han sier ikke at det å ikke bli sugd i sove handler om mangel på intimitet - du vrir det hele. Han sier det motsatte - at om man deler seng med en man elsker og som vekker en mann med ereksjon på en kjærlig måte - han sier at dersom det kjennes ut som et overgrep ville det FOR ham være et tegn på et feilslått og lite intimt samliv. Etter det er han unødvendig kranglevoren. Jeg er enig i det. Men du leser inn det motsatte av det han sier. Anonymkode: 91ab1...3e9 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2024 #183 Skrevet 29. april 2024 AnonymBruker skrev (På 28.4.2024 den 11.51): Da er det selvsagt ikke snakk om noe sovevoldtekt. Det er jo et forhold, og et forhold med en mann man kjenner. Anonymkode: 91ab1...3e9 Man kan ikke bli voldtatt i et forhold altså. Got it. Gjelder dette for kvinner også, eller er det bare for menn? Anonymkode: 115d3...c0f
Erfarenmann Skrevet 30. april 2024 #184 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46): Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt. Anonymous poster hash: a8817...4be Ikke rart i det hele tatt. Men greit å ha snakket om det på forhånd. Nå er det for sent, men du kan jo benytte sjansen til å spør ham om han likte det.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #185 Skrevet 30. april 2024 Fruen gjør dette med meg noen ganger. Men kjenner at hadde vi ikke snakket om det først, så kunne jeg fort følt det som utnyttelse eller overgrep. Kjenner faktisk at jeg er usikker på om jeg ikke bare hadde pakket tingene mine å reist. Sex lek er alltid morro. Men, ting må snakkes om i forkant... Mann 40. Anonymkode: 781c7...0c3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #186 Skrevet 30. april 2024 On 5/27/2014 at 11:41 PM, jackdaniel said: Nå får dere rulle inn. Finnes ingen mann som ser på det som et overgrep å våkne av å bli sugd du dama. Ikke? Jeg gikk i fra x dama når jeg var 23, fordi hun begynte å onanere meg mens jeg sov.... Nå får du heller rulle inn, å slutte å snakke på vegne av andre. Hilsen BDSM mann 37 Anonymkode: 781c7...0c3
Blåbærrips Skrevet 30. april 2024 #187 Skrevet 30. april 2024 Hvorfor blir en tråd fra 2014 tatt opp igjen nå? Mest sannsynlig vil ikke TS lese dette her uansett
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #188 Skrevet 30. april 2024 Spør først. Altså, ikke vekk han og spør, men spør når han er våken og dette generelt er en måte han liker og bli vekket på. De fleste svarer ja, men noen svarer nei. Det samme andre veien. Anonymkode: 130bc...842
SlemUlv Skrevet 30. april 2024 #189 Skrevet 30. april 2024 Blåbærrips skrev (1 time siden): Hvorfor blir en tråd fra 2014 tatt opp igjen nå? Mest sannsynlig vil ikke TS lese dette her uansett Utfra hva jeg såg, for å gni det inn at kvinner syns dette er ok, men også vil ha samtykke lov. Som at det er motsigende å gjør dette, med samtykke, og ville ha en samtykkelov.
Praktspragla Skrevet 30. april 2024 #190 Skrevet 30. april 2024 On 5/27/2014 at 10:46 PM, AnonymBruker said: Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt. Anonymous poster hash: a8817...4be Dette har jeg snakket med min kjæreste om, som hadde elsket det. Men som storbruker av Reddit har jeg sett enkelte som mener det er overgrep etter de har opplevd det (selv av fast partner, altså). Så det er nok best å snakke med partner
Doolittle Skrevet 30. april 2024 #191 Skrevet 30. april 2024 1000x skrev (På 27.4.2024 den 21.48): At jeg skal slutte å mene det jeg mener fordi andre mener noe annet? Det høres ikke fornuftig ut for meg. Du må gjerne si det du mener, men du må også forvente motbør når folk er uenige, og du må godta at noen reagerer negativt på det og synes du er en dust som ikke viser hensyn (for det gjør du jo ikke så lenge du insisterer på at du ikke skal endre noe på grunn av andre).
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2025 #192 Skrevet 9. juni 2025 SlemUlv skrev (På 30.4.2024 den 14.18): Utfra hva jeg såg, for å gni det inn at kvinner syns dette er ok, men også vil ha samtykke lov. Som at det er motsigende å gjør dette, med samtykke, og ville ha en samtykkelov. Det er ikke gjort med samtykke. Man kan ikke samtykke når man sover. Anonymkode: 115d3...c0f
Rosa Dartle Skrevet 10. juni 2025 #193 Skrevet 10. juni 2025 Jeg synes ikke det er innafor å gjøre dersom man ikke har snakket om det på forhånd. Vi har tatt praten og har en avtale på at det er lov å vekke den andre med sex dersom vi ikke skal veldig tidlig opp 😄
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2025 #194 Skrevet 10. juni 2025 Hvorfor får slike tråder 200 kommentarer? Dette er en ikke-sak og alt kan oppsummeres i to punkter: (1) Kjærester / samboere / gifte finner ut av om dette er greit eller ikke, ved å snakke sammen. Eller de er så rutinerte at de vet dette, uten å snakke sammen. (2) 99,9 % av alle menn ville elsket å bli vekket av munnsex, uansett. Anonymkode: 9e73f...d8e 1
SlemUlv Skrevet 10. juni 2025 #195 Skrevet 10. juni 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke gjort med samtykke. Man kan ikke samtykke når man sover. Anonymkode: 115d3...c0f Nei man kan ikke det. Men i en relasjon med tillit, kan man faktisk gi samtykke på forhånd. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2025 #196 Skrevet 10. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 13.07): Ikke? Jeg gikk i fra x dama når jeg var 23, fordi hun begynte å onanere meg mens jeg sov.... Nå får du heller rulle inn, å slutte å snakke på vegne av andre. Hilsen BDSM mann 37 Anonymkode: 781c7...0c3 Du har gått fra 40 år til 37 i nedre innlegg. Er ellers enig i hva du skriver, men du undertegnet "mann 40.", så "mann 37." Anonymkode: aae5b...77b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2025 #197 Skrevet 10. juni 2025 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ikke gjort med samtykke. Man kan ikke samtykke når man sover. Anonymkode: 115d3...c0f Du forstår visst ikke hva samtykke går ut på. Man kan fint gi et samtykke for fremtiden som er gyldig til man trekker det tilbake. Anonymkode: aae5b...77b 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2025 #198 Skrevet 11. juni 2025 SlemUlv skrev (18 timer siden): Nei man kan ikke det. Men i en relasjon med tillit, kan man faktisk gi samtykke på forhånd. Nei det kan man ikke. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du forstår visst ikke hva samtykke går ut på. Man kan fint gi et samtykke for fremtiden som er gyldig til man trekker det tilbake. Anonymkode: aae5b...77b Hvordan skal man kunne trekke tilbake et samtykke når man sover? Anonymkode: 115d3...c0f
Snok1 Skrevet 11. juni 2025 #199 Skrevet 11. juni 2025 Jaane doe skrev (På 19.4.2024 den 22.32): Friendly reminder at å utføre en seksuell handling på noen uten at de har samtykket er voldtekt... Uansett om man har gjort det før en gang, er kjærester, gift, etc. Hvis man skal utføre noe slikt når noen sover og ikke kan gi samtykke der og da, må man faktisk avtale og gi samtykke på forhånd, dvs. kvelden før eller noe slikt. Min partner og jeg jar en gjensidig avtale om at dette er greit. Dette er selvsagt ikke en avtale som er juridisk sikker ift Straffeloven, men vi har en tilnærmet absolutt tillit til hverandre, så vi praktiserer i tillit til hverandre. Hun synes til tider at jeg forgriper meg litt for sjeldent.
SlemUlv Skrevet 11. juni 2025 #200 Skrevet 11. juni 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nei det kan man ikke. Hvordan skal man kunne trekke tilbake et samtykke når man sover? Anonymkode: 115d3...c0f Jo det kan man. Og de aller fleste våkner i en sånn situasjon, og vil da kunne si nei om de ikke vil likevel. Det er hvertfall avtalen her i huset 😃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå