Gå til innhold

Suge en sovende kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Menn liker det jo.

Anonymkode: 8cdd4...8b8

Sannhet med modifikasjoner. Med partner som man har det fint med, ja.

Partner som man ikke har det fint sammen med, nei.

En eller annen ukjent på fest, nei.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

imagineme skrev (1 minutt siden):

Sannhet med modifikasjoner. Med partner som man har det fint med, ja.

Partner som man ikke har det fint sammen med, nei.

En eller annen ukjent på fest, nei.

 

Enig. 
 

Både jeg og samboer liker å våkne av at den andre beføler, slikker eller suger. Men det er no-go med en person det ikke er avklart med på forhånd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sex uten samtykke. Ikke greit. Det er sovevoldtekt.

Om man på forhånd har blitt enig om at det er greit, er det med samtykke = greit, ikke voldtekt.

Anonymkode: 0d750...913

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (19 timer siden):

Har inntrykk av at mannfolk ikke tar det så høytidelig i forhold til damene...

Jeg er faktisk litt forberedt og ønske at dette skal skje.. men det må ikke planlegges, det må skje som en overraskelse.. ellers er hele hensikten og morroa bort..😜

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/27/2014 at 10:46 PM, AnonymBruker said:

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

 

Anonymous poster hash: a8817...4be

Egentlig er det ikke innafor. Som mann hadde jeg ikke hatt noe imot det, annet enn at det er jævelig ekkelt. Dusjer dere ikke før oralsex? 

Anonymkode: 0bac7...0fd

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46):

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

 

Anonymous poster hash: a8817...4be

Jeg grublet noen minutter på dette, så kom jeg fram til:

Fyfasan for en utakknemlig type, som ikke greier å få frem et "Takk kjære"🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Bamseklemmer said:

Jeg grublet noen minutter på dette, så kom jeg fram til:

Fyfasan for en utakknemlig type, som ikke greier å få frem et "Takk kjære"🥰

Hadde du sagt det samme on onkelen din sugde deg våken? En narkoman dame som brøt seg inn? Kompisen din som overnatta? Eller er overgrep bare tillatt så lenge dama er deilig? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel et scenario hvor hver enkelt kun kan snakke for seg selv.

Jeg personlig hadde hatt null problemer med dette, men jeg ville aldri tafset på dama mi mens hun sov uten å være 100% sikker på at hun var komfortabel med det og at hun ville. Jeg ville aldri risikert å gjøre henne ukomfortabel i en så sårbar situasjon.

Å overaske noen i en slik situasjon uten avklaring basert på hva man tror partneren vil like er å danse altfor nær ilden i forhold til overgrep. Det er best å avklare på forhånd og spille på det trygge her.

Endret av Bigote
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane78 skrev (44 minutter siden):

Hadde du sagt det samme on onkelen din sugde deg våken? En narkoman dame som brøt seg inn? Kompisen din som overnatta? Eller er overgrep bare tillatt så lenge dama er deilig? 

Hva var det som fikk deg til å klikke av det jeg svarte TS på? 😅

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet her. Har jeg valgt å dele seng med noen, så er jeg komfortabel med vedkommende. Om jeg skulle ha våknet av at hun hang på kuken min, så hadde ikke det vært noen big deal i det hele tatt. 

Hadde jeg følt at dette var ikke det jeg trengte akkurat nå, så hadde jeg bare bedt henne stoppe. Og så ferdig med det. Verken mer eller mindre. Hadde ikke følt det som et overgrep. 

 

Anonymkode: 6590d...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane78 skrev (2 timer siden):

Hadde du sagt det samme on onkelen din sugde deg våken? En narkoman dame som brøt seg inn? Kompisen din som overnatta? Eller er overgrep bare tillatt så lenge dama er deilig? 

 Hvem deler seng med onkelen sin? Eller ei narkoman dame?

Hvis det mennesket jeg har bestemt meg for å dele seng med vil suge kuk - værsågod..😁..trenger ikke spørre først.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.47):

Syns det er greit å snakke om først! Kan være noen som ser på det som et slags overgrep. Jeg og kjæresten er iallefall enige om at det er bare å forsyne seg iallefall.

 


Anonymous poster hash: 767cb...e6d

 

Ja men da er dere enige. Om ikke hadde det vert et overgrep. 

Anonymkode: 916a9...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46):

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

 

Anonymous poster hash: a8817...4be

voldtekt om du gjør det uten at dere har avtalt det.

Anonymkode: 4c9f3...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann liker det ikke, så det hadde vært et overgrep om jeg skulle gjort det. Jeg har heller ikke noe behov for å utføre seksuelle greier på ham når han sover, så vi venter til han er våken. 

Anonymkode: 21312...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 timer siden):

 Hvem deler seng med onkelen sin? Eller ei narkoman dame?

Hvis det mennesket jeg har bestemt meg for å dele seng med vil suge kuk - værsågod..😁..trenger ikke spørre først.

Selvfølgelig😉Men du er vel som meg og de fleste i Norge.. som har kjæreste.. da trenger vi bare en gangs samtykke til sex, for vi klarer å se stor forskjell på riktig og galt.. Men men, det er jo også stor forskjell på kjæreste og et ondsinnet troll😇

Jeg ser for meg.. at det må være utrolig slitsom å ha samtykke til sex flere ganger om dagen😅

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dette er avklart på forhånd, så er dette noe som tenner meg vilt. 

Men det må avklares, da det er et overgrep ellers.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 hours ago, AnonymBruker said:

Min mann liker det ikke, så det hadde vært et overgrep om jeg skulle gjort det. Jeg har heller ikke noe behov for å utføre seksuelle greier på ham når han sover, så vi venter til han er våken. 

Anonymkode: 21312...996

Men da er det jo avklart dere i mellom, at dette er noe han ikke liker. Å da skulle gjøre det, ville være et overtramp. 

Anonymkode: 6590d...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker i utgangspunktet ikke å utføre oralsex. Så å skulle gjøre dette på en som ikke har bedt om det og til og med sover, ville vært absurd.

Samtidig så har jeg ikke sex med en som sover. Helt uinteressant.

Anonymkode: 98d41...74d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.4.2024 den 6.52):

Skjønner ikke problemet her. Har jeg valgt å dele seng med noen, så er jeg komfortabel med vedkommende. Om jeg skulle ha våknet av at hun hang på kuken min, så hadde ikke det vært noen big deal i det hele tatt. 

Hadde jeg følt at dette var ikke det jeg trengte akkurat nå, så hadde jeg bare bedt henne stoppe. Og så ferdig med det. Verken mer eller mindre. Hadde ikke følt det som et overgrep. 

 

Anonymkode: 6590d...44a

Enig med deg, og jeg vil trekke det lenger enn dette. Jeg ville elsket å våkne på denne måten. Mest sannsynlig ville jeg følt meg sanndrømt, for mest sannsynlig var det akkurat dette jeg drømte om. Om jeg ikke drømte om det i utgangspunktet, at det bare var en fysisk reaksjon, et fysisk morrabrød, så ville hennes munn og tunge straks blitt integrert i min drøm. Hennes handling ville gitt meg den herligste drømmen, og den ville jeg våknet til, og til henne. Det hadde for meg vært en nydelig start på dagen.

Jeg skjønner INGEN TING av de som snakker om overgrep, eller samtykkeerklæring. Her er vi kommet til side 7 i denne tråden, og mange snakker fremdeles om dette! Det er en mann som ligger der! Han er hard, så hard at det ofte gjør nesten vondt. Hennes munn og tunge vil være lindrende, akkurat det han trenger, og vil være helt fantastisk. Det er intimt og nydelig. Det er omsorg for meg. Forutsatt at det er hun du elsker du deler seng med. Jeg har aldri opplevd dette. Men har mange ganger drømt om det. Det kan ikke være annet enn fint for meg å våkne slik.

Dere som har problemer med dette, har et samlivsproblem, ikke et morrabrødproblem. Det har forsåvidt vi som ikke har hatt gleden av å oppleve det også, jeg føler det slik. Det perfekte må jo være å ha en kjæreste som kjenner etter når hun våkner om morgningen, om det er noe hun kan hjelpe den andre med, om han trenger henne. Bare min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (9 minutter siden):

Enig med deg, og jeg vil trekke det lenger enn dette. Jeg ville elsket å våkne på denne måten. Mest sannsynlig ville jeg følt meg sanndrømt, for mest sannsynlig var det akkurat dette jeg drømte om. Om jeg ikke drømte om det i utgangspunktet, at det bare var en fysisk reaksjon, et fysisk morrabrød, så ville hennes munn og tunge straks blitt integrert i min drøm. Hennes handling ville gitt meg den herligste drømmen, og den ville jeg våknet til, og til henne. Det hadde for meg vært en nydelig start på dagen.

Jeg skjønner INGEN TING av de som snakker om overgrep, eller samtykkeerklæring. Her er vi kommet til side 7 i denne tråden, og mange snakker fremdeles om dette! Det er en mann som ligger der! Han er hard, så hard at det ofte gjør nesten vondt. Hennes munn og tunge vil være lindrende, akkurat det han trenger, og vil være helt fantastisk. Det er intimt og nydelig. Det er omsorg for meg. Forutsatt at det er hun du elsker du deler seng med. Jeg har aldri opplevd dette. Men har mange ganger drømt om det. Det kan ikke være annet enn fint for meg å våkne slik.

Dere som har problemer med dette, har et samlivsproblem, ikke et morrabrødproblem. Det har forsåvidt vi som ikke har hatt gleden av å oppleve det også, jeg føler det slik. Det perfekte må jo være å ha en kjæreste som kjenner etter når hun våkner om morgningen, om det er noe hun kan hjelpe den andre med, om han trenger henne. Bare min mening.

I min kommentar sa jeg at min man ikke liker å bli vekt sånn. Det er ikke sånn at alle menn har en universal enighet om at det er digg å våkne av å bli sugd. Og siden min mann har sagt at han vil vente til han er våken, må jeg jo selvfølgelig høre på det. Om ikke overgrep, er det hvertfall et digert overtramp ifht grenser hvis jeg likevel hadde gjort det.

Anonymkode: 21312...996

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...