Gå til innhold

Suge en sovende kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1000x skrev (3 minutter siden):

Så du mener jeg skal innrette mine meninger av hensyn til alle offer for seksuelle overgrep? Er det ikke enklere løsninger, for begge parter?

Jeg mener at du skal slutte å ilegge andre mangler og andre ting fordi de ikke deler ditt syn, liker de samme tingene seksuelt, eller innehar de samme grensene...

Det er vel ikke noe annet enn sunn fornuft?

Anonymkode: aae5b...77b

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1000x skrev (13 minutter siden):

Du vet at du takler dårlig andre meninger enn dine egne? Du vet det, gjør du ikke? At du velger sarkasme og personangrep når dine argumenter ikke strekker til? Sikkert derfor du alltid velger å være anonym, det forstår jeg.

Hvor er personangrepet?

Om noe, er det du som ilegger andre manglende intimitet og annet som går til personangrep..? 

Anonymkode: aae5b...77b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at du skal slutte å ilegge andre mangler og andre ting fordi de ikke deler ditt syn, liker de samme tingene seksuelt, eller innehar de samme grensene...

Det er vel ikke noe annet enn sunn fornuft?

Anonymkode: aae5b...77b

At jeg skal slutte å mene det jeg mener fordi andre mener noe annet? Det høres ikke fornuftig ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (4 minutter siden):

At jeg skal slutte å mene det jeg mener fordi andre mener noe annet? Det høres ikke fornuftig ut for meg.

At du skal slutte å si at det som gjelder deg, også gjelder andre. 

Eks; jeg liker ikke ananas på pizza, men evner å se at de som gjør det ikke mangler noe eller er feil. Ergo kan jeg mener det jeg mener, og spise pizza slik jeg liker den, uten å ilegge andre som liker den annerledes verdier eller begrensninger.

Skjønte du det nå?

Anonymkode: aae5b...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

At du skal slutte å si at det som gjelder deg, også gjelder andre. 

Eks; jeg liker ikke ananas på pizza, men evner å se at de som gjør det ikke mangler noe eller er feil. Ergo kan jeg mener det jeg mener, og spise pizza slik jeg liker den, uten å ilegge andre som liker den annerledes verdier eller begrensninger.

Skjønte du det nå?

Anonymkode: aae5b...77b

Tror du sliter med egen forståelse. Jeg sier mine meninger, jeg leser ikke opp fra en fasit for holdninger og handlinger. Jeg snakker heller ikke om smak og behag knyttet til mat. Det ligger ikke tanker og holdninger bak om du velger ananas eller ikke. Eller finner du det passende med samtykkeerklæringer angående valg av ananas også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (24 minutter siden):

Tror du sliter med egen forståelse. Jeg sier mine meninger, jeg leser ikke opp fra en fasit for holdninger og handlinger. Jeg snakker heller ikke om smak og behag knyttet til mat. Det ligger ikke tanker og holdninger bak om du velger ananas eller ikke. Eller finner du det passende med samtykkeerklæringer angående valg av ananas også?

Så det ligger alltid holdninger bak sex?

Og det ligger aldri holdninger bak mat?

Du skrev aldri "for min del er det avgjørende med tillatelse til tilgang uavhengig av ståa" du skrev "dersom (...) i et forhold, mangler de intimitet."

Du skjønner virkelig ikke, så jeg avslutter her.

Faktum er at du ikke kan bestemme at folk som som ikke elsker å bli sugd i søvne eller gir tillatelse til dette, er mennesker med manglende evne til intimitet.

You do you, la andre bestemme og føle på hva som blir riktig for dem.

 

Anonymkode: aae5b...77b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så det ligger alltid holdninger bak sex?

Og det ligger aldri holdninger bak mat?

Har jeg sagt det? 
 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Faktum er at du ikke kan bestemme at folk som som ikke elsker å bli sugd i søvne eller gir tillatelse til dette, er mennesker med manglende evne til intimitet.

Har jeg bestemt det?

Bra du tar en pause, du trenger det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (7 minutter siden):

Har jeg sagt det? 
 

Har jeg bestemt det?

Bra du tar en pause, du trenger det. 

Fra deg. Som alle andre her i tråden... 😉

 

Anonymkode: aae5b...77b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (2 timer siden):

Du vet at du takler dårlig andre meninger enn dine egne? Du vet det, gjør du ikke? At du velger sarkasme og personangrep når dine argumenter ikke strekker til? Sikkert derfor du alltid velger å være anonym, det forstår jeg.

Var ingen ting sarkastisk med det jeg skrev. Var heller ingen personangrep.

Å ikke utføre seksuelle handlinger på en sovende partner = mangel på intimitet. Dine ord. Ikke mine.

Jeg spør igjen. Visste du at folk flest ikke baserer sitt seksualliv på å bli utført seksuelle handlinger på i søvne? 
 

I stedet for stråmenn og usaklige påstander, så kan du heller stå for det du sier. «Å ikke utføre oralsex på en sovende partner er mangel på intimitet». 
 

Jeg takler helt utmerket at du mener det. Ser ut til at det er du som har et problem med dine egne meninger. Ikke veldig rart all den tid dine meninger er en paria og gir gjenklang hos kanskje 1 promille av befolkningen.

Anonymkode: 98d41...74d

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor er personangrepet?

Om noe, er det du som ilegger andre manglende intimitet og annet som går til personangrep..? 

Anonymkode: aae5b...77b

Han ser åpenbart ikke sine egne kampesteiner i glasshuset sitt 😅
Jeg lurte på det samme. Hvor i all verden var «personangrepet»?😂

Anonymkode: 98d41...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.4.2024 den 7.13):

Dette er min store drøm. Å våkne av at fruen suger meg håper jeg på hver eneste morgen. Har ikke skjedd ennå

Anonymkode: 6590d...44a

Det må suge å vite at dama di ennå ikke suger deg om morran i sovende tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han ser åpenbart ikke sine egne kampesteiner i glasshuset sitt 😅
Jeg lurte på det samme. Hvor i all verden var «personangrepet»?😂

Anonymkode: 98d41...74d

Om to stykker ler av den samme dårlige vitsen gjør ikke vitsen morsommere, det ser bare enda dummere ut 🤣.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg her selv vært ute for kvinner som virkelig tenner på dette. De våkner kåte og begynner å suge meg mens de leker med seg selv. Så får de orgasmer selv mens de suger. Og til slutt får de munnen full av belønning. Vinn vinn for begge parter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var ingen ting sarkastisk med det jeg skrev. Var heller ingen personangrep.

Å ikke utføre seksuelle handlinger på en sovende partner = mangel på intimitet. Dine ord. Ikke mine.

Jeg spør igjen. Visste du at folk flest ikke baserer sitt seksualliv på å bli utført seksuelle handlinger på i søvne? 
 

I stedet for stråmenn og usaklige påstander, så kan du heller stå for det du sier. «Å ikke utføre oralsex på en sovende partner er mangel på intimitet». 
 

Jeg takler helt utmerket at du mener det. Ser ut til at det er du som har et problem med dine egne meninger. Ikke veldig rart all den tid dine meninger er en paria og gir gjenklang hos kanskje 1 promille av befolkningen.

Anonymkode: 98d41...74d

 "Jeg spør igjen"?? Du har da ikke spurt om dette før... 

Og hvorfor siterer du deg selv som om du siterer meg?: "Å ikke utføre oralsex på en partner er mangel på intimitet". 
Dette har jeg aldri skrevet.

Her skal du få et spørsmål som er av samme type spørsmål du stiller meg:

(Du kan umulig ha en partner som holder ut med deg. Dersom du likevel påstår at du har det, så spør jeg deg:)

  • Hvorfor slutter du ikke å trakassere partneren din med dine vrangforestillinger om andre mennesker?
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg takler helt utmerket at du mener det. Ser ut til at det er du som har et problem med dine egne meninger. Ikke veldig rart all den tid dine meninger er en paria og gir gjenklang hos kanskje 1 promille av befolkningen.

Tre tilleggsspørsmål (som du heller ikke våger å svare ærlig på):

  • Hvorfor lyver du om at du takler helt utmerket mine meninger?
  • Hvorfor er det så viktig for deg at andre er enige med deg?
  • Hvorfor er det så tilfredsstillende for deg å representere flertallets mening?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig viktig å ha avklart på forhånd om det er noe man synes er greit. Vi eier ikke partneren vår. Og vi kan ikke forvente at de skal like alt vi gjør med dem. Viktig med samtykke.

Vi har snakket om dette og avklart at begge synes det er greit (har vært lenge sammen og stoler på hverandre), men bare hvis vi ikke skal veldig tidlig opp på jobb 😄

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det unødvendig mye krangling. Noen mener at man i et intimt og nært samliv selvsagt vet at partneren ønsker nærhet og man gjør ikke noe galt om man søker dette om morgenen også. Noen mener at man selvsagt kjenner hverandre godt nok og at intimitet gjør at det meste er naturlig og godt. Da er det selvsagt ikke snakk om noe sovevoldtekt. Det er jo et forhold, og et forhold med en mann man kjenner. At dette er en naturlig del i et i ting forhold sier ikke at dette er en forutsetning for intimitet. Å søke bør den man elsker, kysset kvelden før gir en helt annen setting enn en sovevoldtekt. Det er dette som forsøkes skissert - men så ender det med krangling og unødig flikking på ord. 

 

For meg ville det vært en ekstrem forskjell på om dette var med en ny kjæreste helg nr 2 sammen eller om det var en jeg elsker og er trygg på, hadde masse kos med kvelden før og som fortsetter intimiteten morgenen etter. Det hadde også vært en forskjell på om den samme mannen gjorde det på den måten - naturlig del av intimiteten vi var inne i eller om han gjorde det onsdags morgen etter en litt trøblete tirsdags kveld med uenighet oss i mellom. De som mener dette er betydelig og intimt vil nok forutsette den situasjonen hvor dette ville være naturlig mellom to mennesker som elsker hverandre.

 

 

Over til noe annet:

For mange menn, i et intimt og kjærlig forhold tror jeg dette ville være særlig deilig fordi det ville representere at hun hadde en lyst på ham, hans penis og hans tilfredsstille - helt uten at han hadde gjort noe direkte i forkant. At det kommer litt ut av det blå tror jeg er tenning for mange menn - det forsterker bildet av at hun gjør det helt av egen lyst og ikke bare for å tilfredsstille ham. Ut over dette kommer nok nytelsen litt mer ann på om man er et morgen menneske eller veldig morgengretten tror jeg. 

Anonymkode: 91ab1...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1000x skrev (På 26.4.2024 den 8.53):

 

Dere som har problemer med dette, har et samlivsproblem, ikke et morrabrødproblem. 

 

1000x skrev (15 timer siden):

For meg er det et feilslått samliv, fordi det mangler intimitet og nærhet. Så kan du mene det motsatte, etter egne preferanser.

Du gir absolutt ingen mening..Eneste som har et problem her er deg.

Du påstår at ikke å ville bli utført oralsex på i søvne er et feilslått samliv som mangler intimitet og nærhet. 
Helt legitimt å mene det. Det er bare særdeles spesielt og ikke noe folk kjenner seg igjen i. Du representerer en paria. Du opererer i periferien av hva som er normalt.

Normalt så baserer ikke mennesker sitt seksualliv på å bli utført seksuelle handlinger på i søvne. Dette er tydeligvis umulig for deg å ta innover deg.

Du har aldri blitt vekket av en BJ, så strengt tatt vet du ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 98d41...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

For mange menn, i et intimt og kjærlig forhold tror jeg dette ville være særlig deilig fordi det ville representere at hun hadde en lyst på ham, hans penis og hans tilfredsstille - helt uten at han hadde gjort noe direkte i forkant. At det kommer litt ut av det blå tror jeg er tenning for mange menn - det forsterker bildet av at hun gjør det helt av egen lyst og ikke bare for å tilfredsstille ham. Ut over dette kommer nok nytelsen litt mer ann på om man er et morgen menneske eller veldig morgengretten tror jeg. 

Anonymkode: 91ab1...3e9

Har man ikke fått et ja før man gjør det er det per definisjon en voldtekt. Jeg misliker sterkt hvordan voldtekt mot menn blir bagatellisert og snakket om som at de egentlig liker å bli voldtatt.

Anonymkode: 88c46...df4

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Du gir absolutt ingen mening..Eneste som har et problem her er deg.

Du påstår at ikke å ville bli utført oralsex på i søvne er et feilslått samliv som mangler intimitet og nærhet. 
Helt legitimt å mene det. Det er bare særdeles spesielt og ikke noe folk kjenner seg igjen i. Du representerer en paria. Du opererer i periferien av hva som er normalt.

Normalt så baserer ikke mennesker sitt seksualliv på å bli utført seksuelle handlinger på i søvne. Dette er tydeligvis umulig for deg å ta innover deg.

Du har aldri blitt vekket av en BJ, så strengt tatt vet du ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 98d41...74d

Du glemte å svare på spørsmålene jeg stilte deg. Vi kommer ikke videre uten at du besvarer dem.

Et lite tilleggsspørsmål:

Har du blitt vekket av en bj, siden du vet alt om dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har man ikke fått et ja før man gjør det er det per definisjon en voldtekt. Jeg misliker sterkt hvordan voldtekt mot menn blir bagatellisert og snakket om som at de egentlig liker å bli voldtatt.

Anonymkode: 88c46...df4

Er det voldtekt når man er i et kjærlig forhold og vet at partneren ikke har noe mot kontakt? Det er stor forskjell på en slik setting og en annen setting. At menn på generell basis opplever voldtekt i et intimt og kjærlighet forhold har jeg vansker med å tro. Du kan ikke ta bort settingen og konteksten. Jeg bagetslliserer ikke voldtekt av menn generellt - men jo jeg bagetalliserer bok hvor mange menn som lever i gode kjærlige forhold som opplever seg voldtatt til tross for at de ikke eksplisitt har sagt ja i forkant. Den biten har jeg ikke så mye i mot å bagatellisere. Du kan ikke dra ting ut av kontekst. 

Anonymkode: 91ab1...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...