Gå til innhold

Suge en sovende kjæreste

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han våknet litt av og til? Var han ikke med? Dette er sånn man snakker om er greit på forhånd siden det er ulike meninger om det. Synes det er ganske forstyrrende at du fortsetter å suge ham når han virker helt i ørska.

Anonymkode: f5aab...534

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (På 28.5.2014 den 0.13):

WTF!!!!

Seriøst? Finnes det virkelig menn som ikke liker å bli vekket med sex???

Og folk som mumler voldtekt; nei, det er ikke voldtekt. Det kan være ett overgrep, men seriøst, hvis han føler det som overgrep, er han antagelig ikke egentlig interessert i deg.

Selvfølgelig er det voldtekt.

Anonymkode: 52da5...1e5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
jackdaniel skrev (På 27.5.2014 den 23.41):

Nå får dere rulle inn. Finnes ingen mann som ser på det som et overgrep å våkne av å bli sugd du dama.

Det er mange menn som ikke liker det. Menn kan være engstelige for lukt eller slite med å våkne uten kontroll. Derfor er det opp til enhver, ikke akkurat så veldig radikalt. Det er ikke sånn at selv om man liker å bli sugd og slikka så vil man våkne til at det skjer. Duh.

Anonymkode: f5aab...534

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

samboeren min og jeg har en avtale om at det er helt å "forsyne" seg om den andre sover. men helst ikke i ukedagene da vi skal tidlig opp. da for man heller onanere selv om det skulle være behov. 

jeg ELSKER og bli vekt med sex/oral. samme med hu. vil tro alle våkner av det så om den som mottar ikke synes det er greit så må det være greit å si nei. 

Anonymkode: 64800...917

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det var greit. Han sov, og hadde jo da ikke noe å si….

Anonymkode: 1b3d6...0a9

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre dette er noe som er snakket om på forhånd er det jo voldtekt, han kunne ikke samtykke ettersom han sov, ergo er det egentlig voldtekt. 

Anonymkode: ec512...0ce

• Liker 1
Skrevet

Det er jo i halvsøvne kroppen slapper best av iflg orgasmeloven.. ingen tanker som svirrer, kun en hærlig deilig opplevelse.. og da fosser hjernen ut orgasmer ut av kroppen.. Om det ikke var avtalt eller ikke, så ble han ikke skadet av det🤭

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (36 minutter siden):

Det er jo i halvsøvne kroppen slapper best av iflg orgasmeloven.. ingen tanker som svirrer, kun en hærlig deilig opplevelse.. og da fosser hjernen ut orgasmer ut av kroppen.. Om det ikke var avtalt eller ikke, så ble han ikke skadet av det🤭

Er selvsagt kun sludder og vås!

Anonymkode: f4765...ff0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som synes dette er greit, - er jo bl.a. dette Marius Borg Høiby er siktet for.

Eller er det greit når den som blir utsatt for slikt er en mann?

Anonymkode: cebca...c81

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men den handlingen der bryter med samtykkeloven så sant det ikke er avtalt på forhånd.

PS! Sørg for å kunne dokumenterer forhåndssamtykke i fremtiden.

Anonymkode: 22580...673

Skrevet

Jeg har vekket menn med blowjob flere ganger. Alle har elsket det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på å bli sugd og får ingen ting ut av det. Så får min del ville det vært passe meningsløst å bli sugd i søvne liksom😅

Anonymkode: 98d41...74d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46):

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

Anonymous poster hash: a8817...4be

Så lenge det er snakket om så er det greit. Å gjøre det uten en prat om slikt er greit eller ikke, da har man tråkket over en grense man ikke burde

Jeg har fått godkjenning av dama til å kunne knulle henne når som helst, selv vekke henne med penetrering, men hadde jeg ikke hatt noe som helst samtykke, så hadde det selvsagt ikke vært greit å knulle henne når hun sover 

Anonymkode: 3b04e...055

AnonymBruker
Skrevet
Gjest Malanthor skrev (På 27.5.2014 den 23.02):

Dust. :sprettert:

Det går som voldtekt hvis ikke partner har sagt ja til det

Anonymkode: 06690...7ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Beklager, men den handlingen der bryter med samtykkeloven så sant det ikke er avtalt på forhånd.

PS! Sørg for å kunne dokumenterer forhåndssamtykke i fremtiden.

Anonymkode: 22580...673

Nei det er et brudd på loven uansett. Man kan selvsagt ikke forhåndsavtale samtykke siden man ikke kan trekke det tilbake når man sover.

Anonymkode: 115d3...c0f

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle man suge en mann som sover? Det beste med slikt er jo hans kåthet og nytelse. Jeg kan ikke komme på en eneste ting som hadde gjort slikt fristende når mannen sov. Suge daukjøtt liksom. Dessuten er det også et overgrep. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Hvorfor i alle dager skulle man suge en mann som sover? Det beste med slikt er jo hans kåthet og nytelse. Jeg kan ikke komme på en eneste ting som hadde gjort slikt fristende når mannen sov. Suge daukjøtt liksom. Dessuten er det også et overgrep. 

Om det er avtalt på forhånd så er det ikke et overgrep etter mitt syn. 

Daukjøtt?..

Å suge han hard er det beste jeg vet.

Anonymkode: 8f0c9...caf

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om det er avtalt på forhånd så er det ikke et overgrep etter mitt syn. 

Daukjøtt?..

Å suge han hard er det beste jeg vet.

Anonymkode: 8f0c9...caf

Jeg har absolutt ikke noe mot det selv, om ham er våken. 

Forsåvidt enig, men det MÅ være avtale på forhånd at det er greit, og helst en trygg etablert relasjon, hvor man virkelig vet at dette er ønskelig, ikke bare som en idé, men i praksis. Man er ikke samtykkekompetent når man sover. 

At penis hadde vokst seg hard av ren fysisk respons hadde ikke jeg sett noe deilig med. Daukjøtt ja! For min del er sex et samspill, og jeg tenner på blikk, respons og lyder av nytelse, fra en våken partner som er veldig med på hva som skjer. Å suge en som sover og snorker i respons ser jeg ingen vits med. Sex er noe vi har sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
jane78 skrev (På 25.4.2024 den 4.20):

Hadde du sagt det samme on onkelen din sugde deg våken? En narkoman dame som brøt seg inn? Kompisen din som overnatta? Eller er overgrep bare tillatt så lenge dama er deilig? 

I sene tenårene våknet jeg av at en kompis sugde meg, og jeg var først litt forfjamset, men det var jo utrolig godt også. Nå er jeg bifil, noe han også viste seg å være. Vi overnattet hos en annen kompis og delte en dobbelseng. Han pleide å ta en del på meg, så jeg hadde vel en mistanke om at han kanskje likte samme kjønn. 

Anonymkode: e6a95...908

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46):

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

Anonymous poster hash: a8817...4be

Jeg hadde synes dette hadde vært topp:) har spørt flere ganger om hun kan gjøre det en gang, men har aldri opplevd dette enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...