Gå til innhold

Suge en sovende kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

I min kommentar sa jeg at min man ikke liker å bli vekt sånn. Det er ikke sånn at alle menn har en universal enighet om at det er digg å våkne av å bli sugd. Og siden min mann har sagt at han vil vente til han er våken, må jeg jo selvfølgelig høre på det. Om ikke overgrep, er det hvertfall et digert overtramp ifht grenser hvis jeg likevel hadde gjort det.

Anonymkode: 21312...996

Det er mange individuelle forskjeller. Noen vektlegger noen minutter ekstra søvn, noen blir kanskje stressa av å våkne på denne måten, og noen vil bare ikke. Selvsagt bryter du ikke en avtale på denne måten. Bare det å ha en slik avtale er merkelig for meg, uten å påstå at det er feil for dere, det er det jo ikke. Det beste er at dere har pratet og avklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det hjelper ikke at dere har avtalt på forhånd at det er greit (noe jeg tviler sterkt på at noen har uansett) sa et samtykke når som helst skal kunne trekkes tilbake og når man sover kan man selvsagt heller ikke verken samtykke eller trekke det tilbake da man er bevisstløs. Og det hjelper heller ikke at han ikke har hatt noe imot det etter at dere har gjort det av samme grunn som forrige punkt at et samtykke når som helst kan trekkes tilbake.

Så alle dere kvinner som har gjort dette er voldtektsforbrytere og skal minimum 4 år i fengsel. At dere har en slik tillitt til at dere ikke vil bli dømt at dere til og med skryter av disse voldtektene dere utfører på et offentlig forum viser bare hvor skjevt seksualforbrytelsene rammer her i landet.

Anonymkode: 115d3...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt positiv og glad at dama tok et slikt  iniativ gitt👍 ( hun er flink til vanelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 22.46):

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

 

Anonymous poster hash: a8817...4be

Det er da virkelig noe man snakker om først? Sannsynligvis har ikke din kjæreste blitt utsatt for overgrep, men om han var det kunne deres sexliv nå vært over og han retraumatisert🙈

Snakker ikke folk sammen lenger??

Anonymkode: aae5b...77b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei det hjelper ikke at dere har avtalt på forhånd at det er greit (noe jeg tviler sterkt på at noen har uansett) sa et samtykke når som helst skal kunne trekkes tilbake og når man sover kan man selvsagt heller ikke verken samtykke eller trekke det tilbake da man er bevisstløs. Og det hjelper heller ikke at han ikke har hatt noe imot det etter at dere har gjort det av samme grunn som forrige punkt at et samtykke når som helst kan trekkes tilbake.

Så alle dere kvinner som har gjort dette er voldtektsforbrytere og skal minimum 4 år i fengsel. At dere har en slik tillitt til at dere ikke vil bli dømt at dere til og med skryter av disse voldtektene dere utfører på et offentlig forum viser bare hvor skjevt seksualforbrytelsene rammer her i landet.

Anonymkode: 115d3...c0f

Man kan ikke GI et samtykke mens man sover, men man kan selvfølgelig gi et samtykke på forhånd. Og ja, det kan trekkes tilbake når som helst. Hvordan tenker du ellers at det uttarter seg?

Har visst misforstått litt hva samtykke er..? 

Anonymkode: aae5b...77b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.5.2014 den 23.46):

Kjæresten hadde "morrabrød" når jeg våknet i dag. Jeg var kåt, og bynte å suge han. Han våknet litt av og til, men jeg lurer på om dette er rart/galt av meg? Han sa ikke noe spessielt.

 

Anonymous poster hash: a8817...4be

Dette er per definisjon sovevoldtekt! 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det ikke er snakket om er det overgrep. Så skikkelig ugreit. Gleder når noen er overstadig beruset også. Å være noens kjæreste frikjenner deg ikke fra å være en overgriper.

Snakk med hverandre. 

Anonymkode: 9eec3...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor skrev (På 28.5.2014 den 0.02):

 

Dust. :sprettert:

Jaha? Hadde kjønnene vært motsatt ville hele kaklekoret her inne ropt voldtekt og anmeld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (På 26.4.2024 den 8.53):

Enig med deg, og jeg vil trekke det lenger enn dette. Jeg ville elsket å våkne på denne måten. Mest sannsynlig ville jeg følt meg sanndrømt, for mest sannsynlig var det akkurat dette jeg drømte om. Om jeg ikke drømte om det i utgangspunktet, at det bare var en fysisk reaksjon, et fysisk morrabrød, så ville hennes munn og tunge straks blitt integrert i min drøm. Hennes handling ville gitt meg den herligste drømmen, og den ville jeg våknet til, og til henne. Det hadde for meg vært en nydelig start på dagen.

Jeg skjønner INGEN TING av de som snakker om overgrep, eller samtykkeerklæring. Her er vi kommet til side 7 i denne tråden, og mange snakker fremdeles om dette! Det er en mann som ligger der! Han er hard, så hard at det ofte gjør nesten vondt. Hennes munn og tunge vil være lindrende, akkurat det han trenger, og vil være helt fantastisk. Det er intimt og nydelig. Det er omsorg for meg. Forutsatt at det er hun du elsker du deler seng med. Jeg har aldri opplevd dette. Men har mange ganger drømt om det. Det kan ikke være annet enn fint for meg å våkne slik.

Dere som har problemer med dette, har et samlivsproblem, ikke et morrabrødproblem. Det har forsåvidt vi som ikke har hatt gleden av å oppleve det også, jeg føler det slik. Det perfekte må jo være å ha en kjæreste som kjenner etter når hun våkner om morgningen, om det er noe hun kan hjelpe den andre med, om han trenger henne. Bare min mening.

Neida. Det å ikke ha like preferanser som deg på vekking eller sex, er nok ikke et symptom på feilslått samliv.. Hva får deg til å si noe sånt? 

Anonymkode: aae5b...77b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene jeg har vært sammen med har gitt uttrykk for at de GJERNE vekkes med suging. Jeg elsker også å bli vekket til sex/at kjæresten vekker meg med å ta på meg, fingre meg o l. 

Anonymkode: 68979...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Neida. Det å ikke ha like preferanser som deg på vekking eller sex, er nok ikke et symptom på feilslått samliv.. Hva får deg til å si noe sånt? 

Anonymkode: aae5b...77b

For meg er det et feilslått samliv, fordi det mangler intimitet og nærhet. Så kan du mene det motsatte, etter egne preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ikke kjærester men en barnevakt sugde meg når jeg sov, på den tiden var jeg  under 14 år gammel.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel alle menns drøm det der. Å våkne av en blowjob. Kun skjedd meg en gang desverre. 

Var ikke i mine tanker å rope opp om voldtekt.

Anonymkode: 246ff...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1000x skrev (24 minutter siden):

For meg er det et feilslått samliv, fordi det mangler intimitet og nærhet. Så kan du mene det motsatte, etter egne preferanser.

Eller så har man feks blitt utsatt for overgrep og ikke har luksusen av "preferanser".

You do you, men ilegg andre manglende intimitet fordi de må være våkne når de knuller eller er intime. Hører du deg selv?

Anonymkode: aae5b...77b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er vel alle menns drøm det der. Å våkne av en blowjob. Kun skjedd meg en gang desverre. 

Var ikke i mine tanker å rope opp om voldtekt.

Anonymkode: 246ff...fff

Nei, det er ikke alle menns drøm. Kan vi slutte å bruke sånne setninger? Det skaper jo bare ekstrem usikkerhet hos de som ikke liker sånt. Min mann trodde det var noe fundamentalt galt med ham fordi han ikke liker ting "alle menn" liker. Det er ingenting galt med ham, og jeg hater at han hadde så sykt dårlig seksuell selvtillit frem til han møtte meg, og hans preferanser ble tatt imot på en god måte. Ikke bare er det dere menn som bruker den frasen, men kvinner også. "Herregud, er du homo eller? Alle liker jo ditt og datt". Jævlig teit holdning.

Anonymkode: 21312...996

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (46 minutter siden):

For meg er det et feilslått samliv, fordi det mangler intimitet og nærhet. Så kan du mene det motsatte, etter egne preferanser.

Å ikke bli vekket med oralsex = mangel på intimitet.. Den var spesiell.

Du vet at folk flest ikke baserer sitt seksualliv på å bli utført sex på i søvne ikke sant?

Anonymkode: 98d41...74d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har blitt vekt sånn to ganger, våknet med et smil begge gangene. Helt fantastisk 

Anonymkode: 671a5...f47

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Å ikke bli vekket med oralsex = mangel på intimitet.. Den var spesiell.

Du vet at folk flest ikke baserer sitt seksualliv på å bli utført sex på i søvne ikke sant?

Anonymkode: 98d41...74d

Du vet at du takler dårlig andre meninger enn dine egne? Du vet det, gjør du ikke? At du velger sarkasme og personangrep når dine argumenter ikke strekker til? Sikkert derfor du alltid velger å være anonym, det forstår jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei det hjelper ikke at dere har avtalt på forhånd at det er greit (noe jeg tviler sterkt på at noen har uansett) sa et samtykke når som helst skal kunne trekkes tilbake og når man sover kan man selvsagt heller ikke verken samtykke eller trekke det tilbake da man er bevisstløs. Og det hjelper heller ikke at han ikke har hatt noe imot det etter at dere har gjort det av samme grunn som forrige punkt at et samtykke når som helst kan trekkes tilbake.

Så alle dere kvinner som har gjort dette er voldtektsforbrytere og skal minimum 4 år i fengsel. At dere har en slik tillitt til at dere ikke vil bli dømt at dere til og med skryter av disse voldtektene dere utfører på et offentlig forum viser bare hvor skjevt seksualforbrytelsene rammer her i landet.

Anonymkode: 115d3...c0f

Slutt å tulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Eller så har man feks blitt utsatt for overgrep og ikke har luksusen av "preferanser".

You do you, men ilegg andre manglende intimitet fordi de må være våkne når de knuller eller er intime. Hører du deg selv?

Anonymkode: aae5b...77b

Så du mener jeg skal innrette mine meninger av hensyn til alle offer for seksuelle overgrep? Er det ikke enklere løsninger, for begge parter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...