Gå til innhold

Suge en sovende kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå får dere rulle inn. Finnes ingen mann som ser på det som et overgrep å våkne av å bli sugd du dama.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er en voldtekt selv om det er kjæresten din. Det ville jeg ikke gjort uten å prate om det først



Anonymous poster hash: bff3d...3a6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nå får dere rulle inn. Finnes ingen mann som ser på det som et overgrep å våkne av å bli sugd du dama.

Jo, det gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk må få termene sine riktig. Det er ikke voldtekt, hun har ikke tatt noen med vold. Men mindre munnen hennes er som en støvsuger med tenner.

OVERGREP derimot.



Anonymous poster hash: 29ab9...5b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk må få termene sine riktig. Det er ikke voldtekt, hun har ikke tatt noen med vold. Men mindre munnen hennes er som en støvsuger med tenner.

OVERGREP derimot.

Anonymous poster hash: 29ab9...5b1

Å forgripe seg på et sovende menneske betegnes som voldtekt, selv om det ikke er brukt vold.

Anonymous poster hash: 7b46f...53d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror folk må få termene sine riktig. Det er ikke voldtekt, hun har ikke tatt noen med vold. Men mindre munnen hennes er som en støvsuger med tenner.

OVERGREP derimot.

Anonymous poster hash: 29ab9...5b1

Seksuell omgang med en sovende, beruset eller bevisstløs person er voldtekt. Det samme gjelder folk som er ute av stand til å forsvare seg f.eks sitter i rullestol. Trenger ikke være vold i bildet.

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke kåt lenger etter at han har fått utløsning?

Det kommer an på hva han vil videre. Vil han ta en runde så sier jeg ikke nei, og vil han ikke så er det helt greit. Jeg trenger ikke orgasme selv for å slutte å være kåt.

Anonymous poster hash: eb85a...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øst94

Juridisk sett er det voldtekt. Personen har ikke på noen måte samtykket til det, eller hatt muligheten til å samtykke.

Dog tror jeg du vil slite med å finne en mann som IKKE ville likt det. Og siden det er kjæresten, tror jeg ikke han kunne blitt vekket på noen bedre måte.

Men at folk kaller personen som først sa at det strengt tatt er voldtekt for en idiot, dust ol. vil jeg betegne som lavmål. Man er ikke idiot eller dust fordi man opplyser om norske lover, selv om det iallefall som oftest blir sett på som en positiv ting, det TS gjorde.

Hadde en mann gjort dette på ei dame, og ho ikke var så begeistra for det, kan jeg banne på at en del her på KG hadde ropt om anmeldelse, dump ham osv.

Støtter forøvrig de som sier du bør klarere dette med kjæresten først!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forgripe seg på et sovende menneske betegnes som voldtekt, selv om det ikke er brukt vold.

Anonymous poster hash: 7b46f...53d

Han våknet jo flere ganger.

Anonymous poster hash: 29ab9...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd det på min kjæreste og aner faktisk ikke hva han synes om saken. Nesten som jeg har lyst å spørre han hva han synes om det.

Jeg trur nok jeg selv hadde likt å våknet av at han lå mellom beina mine og slikket meg.



Anonymous poster hash: 46438...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Idiot :)

Ts

Anonymous poster hash: a8817...4be

Hvorfor mener du personen som skrev det er idiot? Det er faktisk voldtekt med mindre personen har sagt det er greit på forhånd. Det står i straffelovens definisjon på voldtekt, og det er ikke alle som synes slikt er okei, så jeg anbefaler at du spør på forhånd slik at du ikke ender opp med å bli anmeldt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!!!!

Seriøst? Finnes det virkelig menn som ikke liker å bli vekket med sex???

Og folk som mumler voldtekt; nei, det er ikke voldtekt. Det kan være ett overgrep, men seriøst, hvis han føler det som overgrep, er han antagelig ikke egentlig interessert i deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idiot :)

Ts

Anonymous poster hash: a8817...4be

Du kan kalle meg idiot så mye du vil. Men faktum er at seskuel omgang med en sovende person er voldtekt.

Dette er fakta enten du liker det eller ikke.

Anonymous poster hash: 619ad...a7d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dust. :sprettert:

Ja jeg er en kjempe dust fordi jeg sier at noe som er voldtekt er voldtekt.

Anonymous poster hash: 619ad...a7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

WTF!!!!

Seriøst? Finnes det virkelig menn som ikke liker å bli vekket med sex???

Og folk som mumler voldtekt; nei, det er ikke voldtekt. Det kan være ett overgrep, men seriøst, hvis han føler det som overgrep, er han antagelig ikke egentlig interessert i deg.

Les straffeloven da. Det er noe som heter sovevoldtekt, og ja, det finnes menn som ikke liker at noen holder på med dem mens dem sover. Man skal alltid spørre på forhånd uansett. Jeg har selv blitt voldtatt, så kan være jeg er mer følsom på slike ting, men hadde IKKE synes at det var OK om en partner gjorde slik uten å spørre først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere rulle inn. Finnes ingen mann som ser på det som et overgrep å våkne av å bli sugd du dama.

For noe tull.

Anonymous poster hash: 619ad...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte han om det var noe jeg ikke skulle gjenta, men han sa han likte det. Og at det var helt greit det jeg gjorde. Vil ikke kalle det en voldtekt når det er kjæresten min det er snakk om.. Skulle ikke kaldt deg idiot, du som sa det var voldtekt, men voldtekt er en ganske alvorlig sak i mine øyne.

Ts

Anonymous poster hash: a8817...4be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ja, det går. Jeg er ikke ts, men elsker å suge og det er ikke nødvendig med sex.

Anonymous poster hash: eb85a...b8e

Suging er ogå sex, kalt oralsex. Så vet du det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...