missdior Skrevet 15. desember 2014 #1641 Del Skrevet 15. desember 2014 Uke: 32+6 Kjønn: Gutt Utålmodig?: Njaaa, avogtil Hodet ned: Jepp, han er visstnok godt planta nedi bekkenet! Jordmor mente også at han var så godt som festet. Aktivitet i magen: Masse sparking og gnuing fra lillegutt Navn: Han skal hete noe fint noe på M! (tror svigersøster snoker på forumet og vet hvem jeg er , så får være hemmelig inntil videre ) Vektøkning: 3 kg blank! Vann i kroppen: Nei Kynnere: Har hatt en del kjempevonde kynnere, men det ga seg litt da jeg ble 100% sykemeldt. Humør: Ganske sliten for tiden, men jeg vil så gjerne rydde og vaske og ordne til jul. Og når jeg ikke klarer det blir jeg litt furten. Barnerom: Ja, vi har det. Men det er foreløpig gjesterom/oppbevaringsrom. Skal pusse det opp i løpet av sommeren 2015. Utstyr: Mangler bilstol og ting til stellingen slik som stellematte og badebalje. Strekkmerker: Har funnet to nye! Hadde en del fra før Melk i brystene? Tror ikke det. Tanker om fødsel: Grugleder meg. Plager: Har vondt i bekkenet, ryggen, hoftene og skuldrene. Har ellers vært litt kvalm de siste dagene. Oppegående: Enn så lenge! Sulten: Har lyst på alt og ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 16. desember 2014 #1642 Del Skrevet 16. desember 2014 En måned til termin i dag Og i morgen er det kontroll hos legen, så da får vi sett lillegull igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 16. desember 2014 #1643 Del Skrevet 16. desember 2014 Og nå har min egen mamma meldt avbud til julaften. Wow... Bare wow... Måtte bare skrive det et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 16. desember 2014 #1644 Del Skrevet 16. desember 2014 Og nå har min egen mamma meldt avbud til julaften. Wow... Bare wow... Måtte bare skrive det et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. desember 2014 #1645 Del Skrevet 16. desember 2014 Fanteria: stor til deg! Ul i dag viste baby i seteleie og 13% over gjennomsnittet. Ul for en uke siden viste baby i hodeleie og 6% over gjennomsnittet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 16. desember 2014 #1646 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg vet ikke om det er helt rett å skrive "så spennende" Tusle men det var da veldig til forskjell på en ukes tid :O trodde de at babyen ville snu seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. desember 2014 #1647 Del Skrevet 17. desember 2014 Fanteria: hehe, litt spenning er det jo rundt det. Men legen var veldig rolig og mente det var god sjanse for at baby finner riktig kjøreretning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 17. desember 2014 #1648 Del Skrevet 17. desember 2014 Fanteria: hehe, litt spenning er det jo rundt det. Men legen var veldig rolig og mente det var god sjanse for at baby finner riktig kjøreretning Det er betryggende har skjønt det sånn at de små vokser veldig mye nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. desember 2014 #1649 Del Skrevet 17. desember 2014 En måned til termin i dag Og i morgen er det kontroll hos legen, så da får vi sett lillegull igjen Ikke lenge igjen, nå Og nå har min egen mamma meldt avbud til julaften. Wow... Bare wow... Måtte bare skrive det et sted. What? Har hun gitt noen grunn? Fanteria: stor til deg! Ul i dag viste baby i seteleie og 13% over gjennomsnittet. Ul for en uke siden viste baby i hodeleie og 6% over gjennomsnittet Hehe, store forandringer på gang, kan man si? Får håpe baby snur seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 17. desember 2014 #1650 Del Skrevet 17. desember 2014 What? Har hun gitt noen grunn? Det er pga en annen i familien kommer. Jeg vet ikke alt hva som skjedde mellom de, men har skjønt at mye vondt ble sagt en gang i tiden. Hun skal ha for at hun valgte å være ærlig og ikke skyldte på omgangssyken. Men syns fortsatt det er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. desember 2014 #1651 Del Skrevet 17. desember 2014 Ja, bra hun var ærlig hvertfall, ja Men skjønner godt at du er lei deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarfrøken85 Skrevet 17. desember 2014 #1652 Del Skrevet 17. desember 2014 (endret) Uke: 32 Kjønn: Det så ut som ei jente på OUL, men tør ikke stole heeelt på det, selv om vi snakker til og om "henne" Utålmodig?: Bare litt, men det er mest fordi jeg begynner å bli sliten..Hodet ned: Det kan virke sånnAktivitet i magen: Mye aktivitet, spesielt på kveldstid, ca kl 22. Navn: Vi har ei liste med navn vi synes er fine, som vi skal ta fram etter fødselen. Tror det blir litt lettere når vi har fått hilst på gullet vårt.Vektøkning: 10kg, men var nesten ikke vektøkning frem til for en mnd siden, så blir spennende å se de siste ukene nå..Vann i kroppen: Nesten ingentingKynnere: Ganske mye til tider.Humør: Blir lettere irritert, som følge av at jeg blir fortere sliten. Blir veldig sint når jeg er sliten Barnerom: Vi flytter inn i nytt hus 2-3 mnd etter fødselen, så det blir ikke før da.Utstyr: Har kjøpt barnevogn og midlertidig seng, samt fått et brukt stellebord. Sparer så mange som mulig av de "store" innkjøpene til vi kommer oss inn i ny-huset. Strekkmerker: Tror de fleste var der fra før Melk i brystene?: NeiTanker om fødsel: Tror det kommer til å gå greit, jeg innbiller meg at jeg har over snittet høy smerteterskel, og er "vant med" ganske kraftige menssmerter. Men har uansett tenkt å få epidural, så tror det tar ganske mye bekymring bort bare der Plager: Konstant halsbrann av en annen verden. Blir fort sliten i ryggen. Plutselig galopperende puls.Oppegående: Så godt som, men blir fort sliten, så tar ofte pauserSulten: Ikke så mye sulten som godtesjuk Prøver å skjerpe meg og heller spise et knekkebrød, men det frister mer med sjokolade.. Endret 17. desember 2014 av februarfrøken85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 20. desember 2014 #1653 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) I går hadde jeg siste dag på jobb! Permisjonen starter 26., men på grunn av svangerskapspenger og helligdager var siste dagen igår Og det er helt greit kjenner jeg. Ganske sliten etter uker med sykdom på minstemann, og som enda ikke er over. Han har mest sannsynlig kyssesyken, og i tillegg hadde han crp på 40 i går, så nå blir det penicillinkur. Håper han blir bedre, hvis ikke blir det henvisning til barneavdelingen... Endret 20. desember 2014 av lykkeliggift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 20. desember 2014 #1654 Del Skrevet 20. desember 2014 Da er det sikkert godt å kunne fokusere litt på han og ikke bruke energi på jobb. Krysser fingrene på at de finner ut av det Satt å talte på det i stad. Jeg har 9 halve arbeidsdager igjen før jeg går ut i perm :O 2 uker ferie før 3 uker med jobb. Det går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 20. desember 2014 #1655 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg ble 100% sykemeldt på mandag, og er dermed allerede i "perm". Litt godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 20. desember 2014 #1656 Del Skrevet 20. desember 2014 Lenge siden jeg har hatt en så behagelig lørdagskveld pizza levert på døra, julekonsert på tven, godt plassert under pleddet i sofaen med julebrus og noe godt mannen ligger attføttes og koser seg med en velfortjent øl Plutten romsterer godt i magen og vi gledes begge over all bevegelsen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 23. desember 2014 #1657 Del Skrevet 23. desember 2014 Er dere klare til jul da jenter? Ingen som har født enda heller? Jeg må le litt av mannen her. Vannet gikk en times tid etter sex i uke 36+3 sist svangerskap, så legen min mente jeg burde la sex være de siste 6 ukene nå...Skal si han furter, stakkars... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 23. desember 2014 #1658 Del Skrevet 23. desember 2014 Hehe, la han furte Ja nå er jeg endelig klar for jul, men håper ikke jeg skal være høygravid i julestria en gang til, det har vært veldig slitsomt. Nå skal vel ikke jeg klage siden jeg ikke har barn fra før som krever sitt, men allikevel Vi blir 15 til bords i morgen, men tror nok jeg og sambo tar kvelden tidlig, er glad jeg er invitert bort og ikke er vertinne i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. desember 2014 #1659 Del Skrevet 23. desember 2014 Mannen min tør ikke sex når det "bor folk der" Gjør ingenting, jeg eier ikke lyst om dagen. Riktig god jul! Her er vi klare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 24. desember 2014 #1660 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Pussig sette. Jula kommer like overraskende på meg hvert år. Heldigvis er der ikke vi som inviterer så slipper å slite over stekeovnen i år. God jul alle sammen! Endret 24. desember 2014 av Havmus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå