Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Hatt nedpress og kynnere siden uke 25 cirka. Vil jo tro at det er individuelt om det kan være tegn på fødsel. For min del har det ikke vært det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen andre som blir litt svimmel/uvel veldig fort nå?

Vi var på butikken i stad, og da ble jeg litt uvel med en gang vi kom inn i butikken :/ Når vi kom hjem la jeg meg ned, og da følte jeg meg bedre... Kjennes nesten ut som jeg gikk med veldig lavt blodtrykk eller noe? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok hørt neste gang jeg var hos legen eller jordmor. Det er jo uansett ikke behagelig å ha det sånn. Opplevde det i starten av svangerskapet og det er visst mer vanlig. Vet ikke hvordan de forholder seg til det når det er så kort tid igjen.

Må nesten spørre siden jeg opplever det som litt rart. Jeg har prøvd å søke det opp, men virker som om det ikke er så vanlig? Jeg sover tungt nå om dagen. Er oppe bare 1 gang om natta, men sover fint 12 timer og kunne sovet lenger hadde jeg ikke tvunget meg opp. Det er jo mer vanlig å ikke få sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok hørt neste gang jeg var hos legen eller jordmor. Det er jo uansett ikke behagelig å ha det sånn. Opplevde det i starten av svangerskapet og det er visst mer vanlig. Vet ikke hvordan de forholder seg til det når det er så kort tid igjen.

Må nesten spørre siden jeg opplever det som litt rart. Jeg har prøvd å søke det opp, men virker som om det ikke er så vanlig? Jeg sover tungt nå om dagen. Er oppe bare 1 gang om natta, men sover fint 12 timer og kunne sovet lenger hadde jeg ikke tvunget meg opp. Det er jo mer vanlig å ikke få sove?

Tenkte det ja, har heldigvis time hos legen på fredag :) Så skal jeg møte en jordmor i morgen i forbindelse med fødselsforberedende kurs :) Men godt å høre at det kan være vanlig, hvertfall ^^ Ikke noe godt, nei, nå er det i tillegg ubehagelig å stå på grunn av bekkenet, og ubehagelig å sitte pga press på ribbeina og at magen føles i veien :P Så føler nesten behov for å være sengeliggende når det toppes med denne uvelheten :dry:

Jeg sover også veldig tungt når jeg sover :) Våkner flere ganger enn deg i løpet av natta da, 3-4 ganger kanskje, men jeg drikker jo også vann både om kvelden og når jeg er oppe om nettene :P Sovner veldig fort igjen, og føler meg ikke helt uthvilt hvis jeg sover mindre enn 10 timer egentlig :) Så hvis jeg legger meg for sent (våkner uansett tidlig), så må jeg legge meg igjen etter å ha vært oppe i 2-3 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det ja, har heldigvis time hos legen på fredag :) Så skal jeg møte en jordmor i morgen i forbindelse med fødselsforberedende kurs :) Men godt å høre at det kan være vanlig, hvertfall ^^ Ikke noe godt, nei, nå er det i tillegg ubehagelig å stå på grunn av bekkenet, og ubehagelig å sitte pga press på ribbeina og at magen føles i veien :P Så føler nesten behov for å være sengeliggende når det toppes med denne uvelheten :dry:

Jeg sover også veldig tungt når jeg sover :) Våkner flere ganger enn deg i løpet av natta da, 3-4 ganger kanskje, men jeg drikker jo også vann både om kvelden og når jeg er oppe om nettene :P Sovner veldig fort igjen, og føler meg ikke helt uthvilt hvis jeg sover mindre enn 10 timer egentlig :) Så hvis jeg legger meg for sent (våkner uansett tidlig), så må jeg legge meg igjen etter å ha vært oppe i 2-3 timer :)

Kjenner til press i ribbeina og at det er vanskelig å finne en behagelig positur. Nå ligger tydeligvis min på tvers, så nå har jeg fått litt mer plass til lungene :fnise:

Jeg har tidligere våknet flere ganger om nettene og selv da har jeg følt meg uthvilt etter 8 timer. Skal jo tilbake på jobb på mandag og må jo stå opp til timen hos jordmor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover også innmari godt på natta. Med storesøster var jeg oppe ørten ganger, og mange doturer ila dagen også, men ikke denne gangen. Jeg nyter så lenge det varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen andre som blir litt svimmel/uvel veldig fort nå?

Vi var på butikken i stad, og da ble jeg litt uvel med en gang vi kom inn i butikken :/ Når vi kom hjem la jeg meg ned, og da følte jeg meg bedre... Kjennes nesten ut som jeg gikk med veldig lavt blodtrykk eller noe? :klo:

Kan høres ut som blodtrykksfall, ikke farlig, bare ubehagelig :-)

Her sover jeg dårlig om natta. Som regel på do flere ganger, og ofte sliter jeg med å sove igjen etterpå. Når toåringen i tillegg tuller mye på natta for tiden kjenner jeg at søvnmangelen gjør noe med humøret, ikke gøy når man føler man ikke strekker til over de to jeg har fra før :-( Satser på det snart blir bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig søvn her også. Mange nattlige tisseturer, og vanskelig å sovne igjen etterpå. I natt var jeg våken fra 4 til halv 7, og så sovna jeg igjen da.

Støvsugde og vaska kjøkken og stuegulv idag, ikke veldig smart, nesten ikke klart å gå etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en litt for tidlig julegave i år! 4 uker før tiden kom den herlige gutten min!! 😍 Han er simpelthen helt fantastisk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en litt for tidlig julegave i år! 4 uker før tiden kom den herlige gutten min!! Han er simpelthen helt fantastisk!

Gratulerer så mye med gutten! :hjerte: Hvilken dato kom han?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutten! :hjerte: Hvilken dato kom han?? :)

Takk! 😀 Han kom 10.12.14! Nå bare koser vi oss sammwn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk meg en litt for tidlig julegave i år! 4 uker før tiden kom den herlige gutten min!! 😍 Han er simpelthen helt fantastisk!

Å gratulerer, så koselig! Håper alt er bra med dere og at vi får hele fødselshistorien når du orker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Han kom 10.12.14! Nå bare koser vi oss sammwn

Åh, tenk at du har gutten din hos deg :hjerte: Gleder meg til å følge etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer, så koselig! Håper alt er bra med dere og at vi får hele fødselshistorien når du orker :)

Takk! Vi har det veldig flott alle tre.

Fødselshistorien er kort og kjedelig. Vannet gikk, og to forjævlige timer senere var han ute! Ingenting spennende skjedde, og det er lite jeg egentlig husker 😛 Hehe, muligens like så greit!

Det er utrolig hvor mye følelser en liten skapning kan medføre. Dagene går i å stirre på herligheten vi har skapt 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tenk at du har gutten din hos deg :hjerte: Gleder meg til å følge etter :)

Det er ganske kos 😀☺☺! Håper du ikke må vente så altfor lenge 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TERMINLISTE JANUAR/FEBRUAR 2015

Januar

6. januar

- Talbot :babygutt: - født 10.desember

- sofus :babyjente:

12. januar

- Moina :babygutt:

-Lykkeliggift

13. januar

- Tvillingmor

16.januar

- lykkeliggift

21. januar

- Tutta23

27.januar

-Langbein86 :babyjente:

Februar

1.februar

- Flåga

3. februar

- tinylene :babygutt:

7.februar

- missdior :babygutt:

8. februar

- Ripsy :babyjente:

9. februar

- Tusle

10.februar

- Lilleninja :babyjente:

-Februarfrøken85 :babyjente:

15.februar

- monarabb

- Fanteria :babygutt:

16. februar

- Ava Mae :babyjente:

18.februar

- Skybert

19.februar

- Essie_ :babyjente:

21.februar

-Sniff80

22.februar

- Nakenpanda :babygutt: :babygutt:

23. februar

- AquaFina

24.februar

- Teriyaki :babygutt:

- Susa :babygutt:

25.februar

- MissStiles :babyjente:

26.februar

- Malicious :babyjente:

28.februar

- Havmus

----

vi mistet desverre Nautika, ELuna og Pebbles på veien..

TENK, da er ballet åpnet!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...