Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Glad jeg ikke er nærmere termin og magen større, for dette var tungt! Men det er jo så kos å sitte sammen med familien! Har også en 4 mnd gammel schæfertispe som blir til i morgen. Det gir nok med utfordring det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt ei super julefeiring, og formen har vært veldig bra :) Har hatt mamma og søster sammen med oss, deilig å få litt hjelp med ungene når mannen er på jobb. Ungene har vært eksemplariske, rart å tenke på at neste år er det tre små her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges våknet jeg opp med masse energi, ungene har jo sovet som noen helter denne julen! Har fått vasket opp bilstolposen (anbefales!), i tillegg har jeg fått vasket opp noen flere pledd, det har det gått mye av hos oss den første tiden.

Håper dere alle har ei fin og avslappende jul, og så lurer jeg på om det er noen som har fått julebaby?!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere her inne? Klare for et nytt år?

Og jeg slenger meg på lykkeliggift; er det kommet noen vidundre? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten etter julefeiring og familieselskaper. Siste selskap blir i morgen kveld, men da er det vennemiddag. De andre skal vel også ha noe godt i glasset.

Etter en ganske god dag i går med kino og restaurant med venner, har formen vært dårlig i dag. Blir så kvalm og sliten etter frokost. Tror det kan være at magesekken blir fortere full, men jeg må nesten ha litt mat også - legen kommenterte ved forrige kontroll at hun syns vekten står stille. Fire-fem kg opp etter 32 uker er vel ikke voldsomt mye. I kveld har vi vært hos svigers hvor jeg fikk voldsom halsbrann, nedpressmerter og kynnere. I tillegg ble jeg irritert på samboer som ignorerte hintene mine om at jeg ville hjem (etter fem timer), og ikke bryr seg om at jeg har det vondt.

Så nå har jeg lagt meg (etter tre timer våketid i natt pga dustenaboer som førte til gråteanfall for meg), samboer ser på film. Jeg er ikke sur på ham, syns bare han innimellom kan være litt lite oppmerksom på hvordan jeg har det.

Så sånn er det hos oss... Neida, bare en drittdag som det er litt godt å syte om. Satser på en god natts søvn og bra nyttårsfeiring i morgen!

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg en stooor klem Essie! Jeg ville blitt enig med mannen om et tegn på når det er på tide å runde av også er det viktig at han har forståelse for det. Vi har jo ofte en tendens til å si i fra når det først har gått litt for langt?

Håper du fikk deg en god natts søvn og er klar for siste runde med feiring for i år 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klem, Fanteria! Det var ikke så dum idé å bli enige om et tegn :) Jeg tok det opp med han i morges, at jeg syns han burde plukket opp hintene mine i går - han var enig, men mener at jeg bare kan si rett ut at jeg vil hjem. Jeg syns ikke det er så enkelt når vi er hos svigers...

Men i dag blir en bedre dag! :)

Ønsker alle en fin nyttårsfeiring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår jenter :) Her har jeg akkurat landet i senga etter en meget rolig feiring av det nye året. Nå er jeg veldig klar for 2015, og gleeeder meg til å få møte mini <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår ja! :hoppe: Ingen babyer som har sneket seg ut enda altså? Ikke verst. Men nå begynner jo straaaaks showet! Tenk så mange nye mennesker som skal komme til verden i løpet av de neste månedene :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To uker til termin i dag!!! Fikk endelig pakket baggen i dag, nå mangler bare de tingene jeg bruker til daglig og ikke kan pakke før vi skal dra :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå nærmer det seg fødsel for flere her. Selv har fremdeles to mnd igjen til termindatoen. Lykke til med å lete etter tegnene på forestående fødsel damer! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nedpress hele føkkings døgnet og konstante kynnere tegn ellah? :lol:

Hvis du føder før meg så håper jeg at jeg får kose litt med lillegutt altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nedpress hele føkkings døgnet og konstante kynnere tegn ellah? :lol:

Man kan nok ha både nedpress og kynnere i lang tid før fødsel, men det kan jo selvsagt også bety at noe er i gjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...