februarfrøken85 Skrevet 26. september 2014 #1101 Del Skrevet 26. september 2014 Tror brannkopper også er en av de man blir immune mot, uten at jeg er heelt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. september 2014 #1102 Del Skrevet 27. september 2014 Det var da ergelig.. er det noe som helst i nordland da? Ikke i umiddelbar nærhet i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 27. september 2014 #1103 Del Skrevet 27. september 2014 Brennkopper skyldes stafylokokk-bakterier. ..man blir ikke immun mot det...men tror ikke det er spesielt farlig for gravide. .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 30. september 2014 #1104 Del Skrevet 30. september 2014 Flere som er glemske og surrete om dagen? Det er jeg 😜 setter melka i skapet og husholdningsafta i kjøleskapet, går fra bilen med nøkkelen i tenninga osv.. Huff, blir nesten skremt av meg selv 😳😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 30. september 2014 #1105 Del Skrevet 30. september 2014 Hehe, ikke fullt så ille, men ikke alltid jeg har full kontroll på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 30. september 2014 #1106 Del Skrevet 30. september 2014 Tror det er ganske vanlig å bli litt surrete når en er gravid, masse rare hormoner ute og går Mannen min har begynt å grue seg til fødsel.forrige fødsel tok 2,5 time fra første ri, men den var igangsatt da. Men mamma føder fort, så er mye mulig det skjer neste gang og. Fikk beskjed på oul om å komme meg til sykehuset med en gang jeg kjente noe, iom at vi har en time til sykehuset. Men så var terminen i februar da...mannen: "tenk om det er 35 cm snø da", "tenk om det er så kaldt at bilen ikke vil starte", "tenk om det går så fort at babyen blir født i bilen..." osv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 30. september 2014 #1107 Del Skrevet 30. september 2014 Flere som er glemske og surrete om dagen? Det er jeg 😜 setter melka i skapet og husholdningsafta i kjøleskapet, går fra bilen med nøkkelen i tenninga osv.. Huff, blir nesten skremt av meg selv 😳😀 Tilvenning til ammetåka jeg er en skikkelig vimsekopp i utgangspunktet så litt mer surring går ubemerket henn her i heimen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 30. september 2014 #1108 Del Skrevet 30. september 2014 Det er så utrolig gøy å se på magen når den hopper og danser og spretter, blir aldri lei av å se på <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #1109 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ååh, gleder meg til lille blir større og får mindre plass i magen så jeg kan se alle bevegelser Hvis den tar i nok nå så kan jeg se at magen buler ut ved foten da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moina Skrevet 1. oktober 2014 #1110 Del Skrevet 1. oktober 2014 Veldig spesiellt øyeblikk når jeg dulter forsiktig på magen og lille svarer med å presse en fot ut på samme plass Mulig han bare blir irritert og prøver og skubbe bort det som plager han da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 1. oktober 2014 #1111 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kjenner jeg begynner å få litt liten plass til han. Og han sparker oppover tror jeg! Hehe. Når jeg sitter ved pulten smeller han opp mot ribbeina. Pluss magen og ribbeina er ikke venner, så jeg må sitte rett i ryggen hele tiden.. Nå er det 13-14 uker til han kommer! Det er under 100 dager. Spent!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarfrøken85 Skrevet 1. oktober 2014 #1112 Del Skrevet 1. oktober 2014 Heldiggriser dere som ser bevegelsene da =) Her har vi bare nettopp klart å kjenne sparkene på utsiden av magen, og det er bare de sterkeste sparkene som kan kjennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarfrøken85 Skrevet 1. oktober 2014 #1113 Del Skrevet 1. oktober 2014 Er det noen som har erfaring med Angelsound? Vurderer å bestille, men nettsiden så ikke helt overbevisende ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 1. oktober 2014 #1114 Del Skrevet 1. oktober 2014 Argh... Mannen hadde en avtale etter jobb i dag. Spurte om han kunne kjøpe med noen godt hjem og får til svar at han kommer veldig sent og at han mest sannsynlig ikke rekker butikken..! Mannen trenger ikke komme hjem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #1115 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hehe, off Skal ikke være greit for hverken oss eller mennene Fanteria Var det noe spesielt noe du hadde lyst på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 1. oktober 2014 #1116 Del Skrevet 1. oktober 2014 Seigmenn... Heh 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. oktober 2014 #1117 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ooooh Ser den Da kan han jo stoppe på en bensinstasjon da, de er vel lenger oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. oktober 2014 #1118 Del Skrevet 2. oktober 2014 Å, seigmenn! Jeg har så utrolig lyst på sjokoladepudding. Det har jeg hatt hele uka, glad det er fredag i morra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 2. oktober 2014 #1119 Del Skrevet 2. oktober 2014 Gjett hva jeg våknet til i dag!? En pose med originale på soverommet, en Laban gale gårdsdyr i gangen oppe, ville jungeldyr i trappa, ny pose med originale i gangen nede og en pose med ville jungeldyr i sofaen ... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 2. oktober 2014 #1120 Del Skrevet 2. oktober 2014 Gjett hva jeg våknet til i dag!? En pose med originale på soverommet, en Laban gale gårdsdyr i gangen oppe, ville jungeldyr i trappa, ny pose med originale i gangen nede og en pose med ville jungeldyr i sofaen ... Haha fantastisk! Tror du har funnet en vinnermann du må holde på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå