Tusle Skrevet 21. november 2014 #1481 Del Skrevet 21. november 2014 Hva slags vogner har januar/februarjentene valgt? Vi har Emmaljunga City Cross etter storesøster og har supplert med City Supreme bag i nydelig sjøgrønn farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. november 2014 #1482 Del Skrevet 21. november 2014 Vi har også City Cross. Veldig fornøyd. Med City bag. Er det forskjell på City bag og City supreme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. november 2014 #1483 Del Skrevet 21. november 2014 Teri: de har kuttet City bag helt tror jeg, nå er det kun City supreme de selger. Forskjellen er stoffet og at det er vuggefunksjon og integrert solskjerming og myggnett ellers er de identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 21. november 2014 #1484 Del Skrevet 21. november 2014 Hva slags vogner har januar/februarjentene valgt? Vi har Emmaljunga City Cross etter storesøster og har supplert med City Supreme bag i nydelig sjøgrønn farge Vi valgte Emmaljunga Mondial Duo, med chrome understell =) Hvit! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. november 2014 #1485 Del Skrevet 21. november 2014 Teri: de har kuttet City bag helt tror jeg, nå er det kun City supreme de selger. Forskjellen er stoffet og at det er vuggefunksjon og integrert solskjerming og myggnett ellers er de identiske. Okei. Det hørtes jo ut som fine forbedringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 21. november 2014 #1486 Del Skrevet 21. november 2014 Blir Edge Duo med Navy-trekket på oss og understell i crome hvit med lærhåndtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. november 2014 #1487 Del Skrevet 21. november 2014 Brio GO her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 21. november 2014 #1488 Del Skrevet 21. november 2014 TFK Joggster twist etter storesøster. Siklet litt på buffalo donkey en stund, men så tok fornuften og den økonomiske sansen overhånd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 22. november 2014 #1489 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Har emmaljunga edge duo og ei brio kombivogn stående, så det blir (desverre!) ikke ny vogn på oss! Har vurdert det lenge, men fornuften seiret til slutt! Edit: Har også ei babyjogger city select søskenvogn, den er vi veldig fornøyd med Så nå begynner det vel å bli på tide finne fram klær og utstyr for å vaske det opp, var jo bare 8 uker til termin i går :O Endret 22. november 2014 av lykkeliggift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. november 2014 #1490 Del Skrevet 22. november 2014 Å jeg gleder meg til å gå gjennom babyklærne. Skal gjøre det samtidig som vi tar ned julepynten om en ukes tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 22. november 2014 #1491 Del Skrevet 22. november 2014 Her har vi valgt Emmaljunga Super Nitro, med quadrolift i stedet for egen bagdel Fottrekk og stelleveske fra Emmaljunga også Og alle "delene" har mønsteret Black Symphony Jeg må få kjøpt stellekommode! Så jeg er klar til fødselen er litt nærmere, og kan vaske opp klær Regner med vi får en del klær til jul også, så blir nok rett over nyttår jeg vasker opp og rydder inn klær Da kan jeg ordne med madrass til vogga også, så den får luftet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 23. november 2014 #1492 Del Skrevet 23. november 2014 Var å sniktittet litt på terminklubben før oss, og da slo det meg at det faktisk ikke er så lenge til! De er jo i full gang med fødsler. Hehe, syntes det er så lenge til slutten av januar, men ser ut som det kan gå fort utover nå med jul og det hele 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. november 2014 #1493 Del Skrevet 23. november 2014 For min del som har termin i slutten av februar, så er det egentlig ganske lenge til enda. Termin om akkurat tre mnd. i morgen. Jaja, får håpe tiden framover går litt fort. Julen kommer jo nå, og den elsker jeg Gleder meg til å pynte til jul om en uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 23. november 2014 #1494 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg drømte om fødsel i natt.. Eller snarer mangel på det. I drømmen gikk jeg langt over overtidsdatoen og var bare skikkelig lei av å være gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkeliggift Skrevet 23. november 2014 #1495 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg drømte om fødsel i natt.. Eller snarer mangel på det. I drømmen gikk jeg langt over overtidsdatoen og var bare skikkelig lei av å være gravid. Hehe, jeg drømte her om natta at jeg ble gravid på nytt - mens jeg var gravid Og det var så pinlig at vi hadde klart å bli gravid igjen! Natta etterpå drømte jeg at baby turnet helt turbo i magen, og plutselig stakk han hele ansiktet ut i magen, sånn at vi så hele ansiktet gjennom mageskinnet! Og rett etter på ble han født, og det var en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. november 2014 #1496 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg drømte at jeg fødte prematur natt til i går, og etter noen minutter var gutten plutselig stor og kunne gå! Datt i hundebæsj på lekeplassen hele tiden, og ble mer og mer lik tanten til faren min som har svart hår! Helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 23. november 2014 #1497 Del Skrevet 23. november 2014 Hehe, jeg drømte her om natta at jeg ble gravid på nytt - mens jeg var gravid Og det var så pinlig at vi hadde klart å bli gravid igjen! Natta etterpå drømte jeg at baby turnet helt turbo i magen, og plutselig stakk han hele ansiktet ut i magen, sånn at vi så hele ansiktet gjennom mageskinnet! Og rett etter på ble han født, og det var en gutt! Så utrolig rart og morsomt, drømte selv at jeg var på ultralyd i uke 32 og da så de en baby til som var i uke 18. Haha helt sprøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 24. november 2014 #1498 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Hva slags vogner har januar/februarjentene valgt? Vi har Emmaljunga City Cross etter storesøster og har supplert med City Supreme bag i nydelig sjøgrønn farge Vi har bestilt emmaljunga Edge duo i fargen dakar. Det stod mellom dakar og den sjøgrønne - som er helt nyydelig 28 uker i dag! Syns det nesten går litt for fort om dagen. Har time hos gynekolog om et par timer - håper på å få hilse på jenta vår igjen Endret 24. november 2014 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 24. november 2014 #1499 Del Skrevet 24. november 2014 Vi har bestilt emmaljunga Edge duo i fargen dakar. Det stod mellom dakar og den sjøgrønne - som er helt nyydelig 28 uker i dag! Syns det nesten går litt for fort om dagen. Har time hos gynekolog om et par timer - håper på å få hilse på jenta vår igjen Hurra for 28 uker og 3. trimester Lykke til hos gynekologen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. november 2014 #1500 Del Skrevet 24. november 2014 Og jeg trodde jeg hadde legetime i dag. Stressa som en villmann på morrakvisten - ooooog, så er det ikke før i morgen pleier ikke svime på den måten i ikke-gravid tilstand, hehe. Nå sitter jeg og ser på magen som flytter seg fullstendig. Kan ikke huske at storesøster holdt på sånn. Virker som hele babyen ruller seg rundt der inne. Det et faktisk nokså ubehagelig og litt freaky var aldri ubehagelige eller vonde bevegelser med største. Sikkert gutt dette, en skikkelig aktiv rabagast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå