Sniff80 Skrevet 24. juli 2014 #581 Del Skrevet 24. juli 2014 Men de tar jo utgangspunkt i første dag i siste mens. Hvis du vet ganske sikkert når EL var, så er nok din termin mest riktig. Etter mens-termin skulle jeg vært sånn 10 uker nå, men er bare 8+5, noe UL også har bekreftet. Samme med meg. I følge UL er jeg 9+0 i dag. I følge menstermin og egne beregninger skulle jeg vært 10+6. Velger å følge UL, da fastlegen min sa at de svært sjelden tar feil. Får evt justere når vi har vært på ny UL i august når jeg er 11+6 (UL beregnet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. juli 2014 #582 Del Skrevet 24. juli 2014 Men de tar jo utgangspunkt i første dag i siste mens. Hvis du vet ganske sikkert når EL var, så er nok din termin mest riktig. Etter mens-termin skulle jeg vært sånn 10 uker nå, men er bare 8+5, noe UL også har bekreftet. Ja, er ganske sikker på EL, så det blir rundt 1. mars. 9+0 skal være riktig på meg i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 24. juli 2014 #583 Del Skrevet 24. juli 2014 Oi, oi. Jeg var på tidlig ultralyd igår for å forsikre meg at jeg hadde hatt en MA da jeg ikke har hatt et eneste symptom siden de positive testene. Dere må tro jeg ble overrasket da gynekologen sa: "Oi, her er det tvillinger gitt!" Tvillingene har hver sin fostersekk, men de deler morkake. Eneggede? Fortsatt ikke er eneste symptom her i gården. Trodde liksom er skulle bli verre med tvillinger, men ikke her, nei. Må ha vært litt av en overraskelse det morro med tvillinger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. juli 2014 #584 Del Skrevet 24. juli 2014 Sover dere på magen? Jeg gjør det enda, men det føles litt.. feil på en måte. Kjennes ut som om jeg ligger på noe hardt, så jeg tør ikke ligge heeelt på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 24. juli 2014 #585 Del Skrevet 24. juli 2014 Ligger mye av natta på magen ja. Er ikke farlig da fosteret er godt beskyttet. Men man vil Etterhvert synes det er ubehagelig slik at man vil droppe det 😊 Sover dere på magen? Jeg gjør det enda, men det føles litt.. feil på en måte. Kjennes ut som om jeg ligger på noe hardt, så jeg tør ikke ligge heeelt på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 24. juli 2014 #586 Del Skrevet 24. juli 2014 Har alltid sovet best på siden. Må si at jeg er glad jeg slipper å endre sovevanene. Syns de har blitt endret nok allerede - les: mareritt og dogåing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juli 2014 #587 Del Skrevet 25. juli 2014 Sover dere på magen? Jeg gjør det enda, men det føles litt.. feil på en måte. Kjennes ut som om jeg ligger på noe hardt, så jeg tør ikke ligge heeelt på magen Det er helt ufarlig. Jeg lå direkte på magen i alle fall til jeg var 20 uker på vei. Etter det begynte jeg å bygge meg litt opp for å få magen litt opp av madrassen, men jeg lå mer eller mindre på magen hele svangerskapet. Var kanskje mer på siden enn på magen på slutten så klart, men måten jeg bygde meg opp med puter rundt meg gjorde at jeg fikk følelsen av å ligge på magen i alle fall. Det var slik jeg kjente de første sparkene. Lå på magen, og det gjorde det vel lettere å kjenne de tydelige sparkene jeg kjente. Da jeg var 17 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 25. juli 2014 #588 Del Skrevet 25. juli 2014 Hadde første legetimen i dag. Fastlegen min var ikke inne, så jeg fikk en annen hyggelig fyr. Måtte smile da han virket mer ivrig enn meg til å finne hjertelyden Vi måtte til slutt gi opp etter å ha prøvd en stund, så nå venter jeg spent på tirsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 26. juli 2014 #589 Del Skrevet 26. juli 2014 10 uker i dag Men det går så saakte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. juli 2014 #590 Del Skrevet 26. juli 2014 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 26. juli 2014 #591 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg har begynt å få vondt i korsryggen når jeg sitter, står, går og ligger.. altså hele tiden og dette stråler nedover i det venstre beinet. Kan det være bekkenløsning? Jeg merket ikke noe til det da jeg gikk med eldste så klarer liksom ikke å knytte smertene opp mot noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 26. juli 2014 #592 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg har begynt å få vondt i korsryggen når jeg sitter, står, går og ligger.. altså hele tiden og dette stråler nedover i det venstre beinet. Kan det være bekkenløsning? Jeg merket ikke noe til det da jeg gikk med eldste så klarer liksom ikke å knytte smertene opp mot noe. Jeg hadde akkurat de samme symptomene for noen uker siden, ble så ille at jeg ikke kom meg opp og ned av en stol. Hadde en akuttime hos kiropraktor, og det viste seg å være en bekkenlåsning som følge av graviditetshormonene. Han "låste" opp låsningen, og jeg er så og si helt bra igjen. Det er fort gjort at det kommer tilbake, men da vet jeg hvertfall hva som kan hjelpe. Kan høres ut som du har fått det samme, gir det seg ikke eller blir verre anbefaler jeg en flink kiropraktor 😃 Endret 26. juli 2014 av langbein86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 26. juli 2014 #593 Del Skrevet 26. juli 2014 Finnes det låsning også? Det viste jeg ikke. Det har vært slik i ca en uke nå, blir det ikke noe bedre i løpet av neste uke får jeg ta det opp med legen på første kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 27. juli 2014 #594 Del Skrevet 27. juli 2014 Ja, det finnes bekkenløsning og låsning. Det kan også være at livmora "hviler" litt på isjiasnerva di. Det slet jeg med i forrige svangerskap. Beinet dovna bort, og klarte nesten ikke stå/gå. Legen min sa at det var vanlig når livmora var så liten enda. Ble bedre da livmora ble større og båndene rundt sterkere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 28. juli 2014 #595 Del Skrevet 28. juli 2014 Åååh.. Er det flere som sliter i varmen? Her har hetetoktene kommet. 😕 sitter med bena i et kaldt fotbad nå og det hjelper heldigvis litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. juli 2014 #596 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg sliter veldig. Kvalmen har forverret seg og jeg spyr opp absolutt alt, tom vann. Hovner ikke opp noe heldigvis, men jeg har hodepine 24/7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 29. juli 2014 #597 Del Skrevet 29. juli 2014 Ja, det finnes bekkenløsning og låsning. Det kan også være at livmora "hviler" litt på isjiasnerva di. Det slet jeg med i forrige svangerskap. Beinet dovna bort, og klarte nesten ikke stå/gå. Legen min sa at det var vanlig når livmora var så liten enda. Ble bedre da livmora ble større og båndene rundt sterkere. Jeg fikk som tips av kiropraktor om å legge litt kaldt på, på ene siden av bekkenet. Jeg har hatt vondt i 1-2 uker nå, på ene siden. Jeg er lite mobil, for å si det sånn, men å ise det ned litt, det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 29. juli 2014 #598 Del Skrevet 29. juli 2014 Åååh.. Er det flere som sliter i varmen? Her har hetetoktene kommet. sitter med bena i et kaldt fotbad nå og det hjelper heldigvis litt. Ja, jeg og! Varmen er forferdelig. Har hatt dundrende hodepine i tre uker, og svettet bare jeg ser på sola. Kjenner jeg føler med de som er høygravide nå, for det kan heller ikke være noe særlig. Er glad det skal bli litt kjøligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 29. juli 2014 #599 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg sier til megselv at jeg ikke skal klage på været, vi har jo vært fryktelig heldige og hatt fint vær så godt som hele juli. Meeeen... alt med måte. Sol og skyfri himmel er flott, men 30 grader uten så mye som et vinddrag i to uker i strekk er for å si det mildt litt klamt. Nå gleder jeg meg til høststormene kommer og tuter rund veggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. juli 2014 #600 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg sier til megselv at jeg ikke skal klage på været, vi har jo vært fryktelig heldige og hatt fint vær så godt som hele juli. Meeeen... alt med måte. Sol og skyfri himmel er flott, men 30 grader uten så mye som et vinddrag i to uker i strekk er for å si det mildt litt klamt. Nå gleder jeg meg til høststormene kommer og tuter rund veggene Åh, ja! Det er deilig med høst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå