Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Grattis med fine OUL jenter! Nå har jeg oppdatert terminlista med kjønn ;) Er termindatoene fortsatt de samme?

Nå er det 6 januar for meg! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som har vært på OUL :) Her er det enda 19 dager igjen. Har ikke OUL før uke 19+2, hadde i uke 18 med de to andre. Men tiden går jo så fort, så egentlig er det jo ikke lenge til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fine OUL jenter! Nå har jeg oppdatert terminlista med kjønn ;) Er termindatoene fortsatt de samme?

Tusen takk for det :-) jeg har også termin 6 januar nå :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har vært på OUL :) Her er det enda 19 dager igjen. Har ikke OUL før uke 19+2, hadde i uke 18 med de to andre. Men tiden går jo så fort, så egentlig er det jo ikke lenge til!

Jeg syns det var veldig greit med ultralyd i uke 18, fremfor 17 slik jeg egentlig skulle ha. Føler svangerskapet deles i to, selv om det egentlig ikke har noe å si :) Hehe!

Nå har jeg endelig, etter 3 måneder med elendig søvn og konstant angst, sovet hele natten! Tror virkelig det hjalp på nervene å se gutten min, og vite at han har det godt inni hjemmet sitt :) Og jeg har såklart grått hele dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ELuna

Må nok melde meg ut herfra igjen.... Har spottet i en uke, og i går begynte jeg å blø masse og en stor klump kom ut, blør fortsatt masse og har veldig sterke menssmerter. Har ikke bekreftet spontanabort hos lege enda, men er vel egentlig ingen tvil om at det er det. Hadde akkurat kommet til uke 12, så trodde jo ikke at det kom til å skje noe nå, men er jo ikke noe å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I morgen skal jeg på tidlig UL nr 2, da er jeg 11+3. Såå spennende. Men jeg har bestemt meg for at alt er bra med lille bøllefrø :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...