Gå til innhold

Norge suger når det gjelder absolutt alt, utenom ett område


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om dere ikke forstår det så har sier jeg i første innlegg at Norge er et bra land når det gjelder penger og velferdsordninger. Men det jeg tenker på er det sosiale. Folk er ganske innesluttet og mye annet, damene holder på med de samme :sukk:

Anonymous poster hash: 596cf...423

Så problemet er at du ikke får deg noe? Damene i utlandet har andre (lavere) krav?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norge er best, alltid best:)



Anonymous poster hash: 007bd...38b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Om dere ikke forstår det så har sier jeg i første innlegg at Norge er et bra land når det gjelder penger og velferdsordninger. Men det jeg tenker på er det sosiale. Folk er ganske innesluttet og mye annet, damene holder på med de samme :sukk:

Anonymous poster hash: 596cf...423

Men kjære vene, det har da ikke noe med NORGE å gjøre. Snakk om å blande kortene. Du sliter sosialt, også legger du skylda på staten, samfunnet og damer. På tide å skifte fokus her, gitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men selv om folk som sliter har det dårligerr i andre land så om man selv ikke har økonomiske problemer så kan man bo hvor man vil uten å slite

Prøv i det minste å se poenget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Prøv i det minste å se poenget.

Jeg ser poenget. Og kanskje har fattige i Norge det alt for godt? Har dere tenkt på det? Er mange som misbruker nav og ikke gidder å jobbe... Det har vi ikke i de landene hvor de har dårligere støtteordninger for arbeidsløse. (der har du ingen som er frivillig arbeidsledige i alle fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuza

Norge er jo veldig god på selvgodhet...! Det er vi bra på. Typisk norsk å være best, vettu....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget. Og kanskje har fattige i Norge det alt for godt? Har dere tenkt på det? Er mange som misbruker nav og ikke gidder å jobbe... Det har vi ikke i de landene hvor de har dårligere støtteordninger for arbeidsløse. (der har du ingen som er frivillig arbeidsledige i alle fall)

Så siden noen missbruker systemet, så skal systemet avsluttes slik at det rammer alle? Ser du selv hva du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg ser poenget. Og kanskje har fattige i Norge det alt for godt? Har dere tenkt på det? Er mange som misbruker nav og ikke gidder å jobbe... Det har vi ikke i de landene hvor de har dårligere støtteordninger for arbeidsløse. (der har du ingen som er frivillig arbeidsledige i alle fall)

Man er ufør av en grunn, ikke alle som takler å være ute i arbeids livet og sliter med sosial angst slik som meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så siden noen missbruker systemet, så skal systemet avsluttes slik at det rammer alle? Ser du selv hva du skriver?

man får iallefall flere til å jobbe da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Man er ufør av en grunn, ikke alle som takler å være ute i arbeids livet og sliter med sosial angst slik som meg

ikke alke arbeidskedige som er uføre. Jeg snakker om de som fpr arbeidsavklaringspenger samtidig som at de sitter på røva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Syns forresten det er påfallende mange som har dosial angst i dette landet. Ksn det være fordi norge ikke er så bra likevel? Siden så mange her sliter med angst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

ikke alke arbeidskedige som er uføre. Jeg snakker om de som fpr arbeidsavklaringspenger samtidig som at de sitter på røva

Røva?

De virkelige snylterne er de som får nav penger mens de er i irak og truer norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

man får iallefall flere til å jobbe da

Nei da får du flere uteliggere, flere ranere osv, uførehet er en på en rehablitering slik du etterhvert kan komme deg ut i arbeids livet igjen:)

Uansett, ung ufør er ikke noe som bare kan forsvinne, man har rett til ung ufør. Når nav først gjorde meg ufør som også var dems idet ikke min så det er klart så sa dem at ung ufør er ikke noe utgåelse dato og at man kan være ung ufør resten av livet

Regjeringen kan ikke fjerne ung ufør, det blir som å fjerne pensjonist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei da får du flere uteliggere, flere ranere osv, uførehet er en på en rehablitering slik du etterhvert kan komme deg ut i arbeids livet igjen:)

Uansett, ung ufør er ikke noe som bare kan forsvinne, man har rett til ung ufør. Når nav først gjorde meg ufør som også var dems idet ikke min så det er klart så sa dem at ung ufør er ikke noe utgåelse dato og at man kan være ung ufør resten av livet

Regjeringen kan ikke fjerne ung ufør, det blir som å fjerne pensjonist

igjen. Jeg snakker ikke om uføre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

man får iallefall flere til å jobbe da

De negative effektene vil langt overgå de positive, så det vill koste staten mer enn de vil få inn. Fokuset må være å fakke de som utnytter systemet istedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hva snakker vi om?

"jobbsøkere" som får penger fra nav fordi de ikke får jobb. Vanligvis fordi de er for kresne til å ta mindre populære yrker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

"jobbsøkere" som får penger fra nav fordi de ikke får jobb. Vanligvis fordi de er for kresne til å ta mindre populære yrker

Høres ut som en ufør en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...