makkapakka Skrevet 11. mai 2014 #121 Skrevet 11. mai 2014 du har vel ikke penger heller kan jeg tenke meg
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #122 Skrevet 11. mai 2014 Hvordan kan du bo på en gård og bidra så lite? Normalt er bønder dyktige arbeidsfolk og før i tiden måtte barna på gården ta sin del av arbeidet. Er du veldig ung? Ja jeg er tjueni år. Jeg mente at jeg var oppvokst på gård, men nå bor jeg i ei leilighet i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #123 Skrevet 11. mai 2014 Ja jeg er tjueni år. Jeg mente at jeg var oppvokst på gård, men nå bor jeg i ei leilighet i Oslo. Om du har vokst opp på en gård så har du kanskje vokst opp med svært tradisjonelle kjønnsroller hos foreldrene dine? Å komme til Oslo hvor de fleste kvinner fokuserer på karriere og selvutvikling kan jo oppleves som et enormt kultursjokk. Anonymous poster hash: 70708...c5c
Mariell007 Skrevet 11. mai 2014 #124 Skrevet 11. mai 2014 Lurer mer på hva som er galt med deg? Noe må det jo være siden ingen kan ha noe langvarig forhold til deg og du får sparken. 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #125 Skrevet 11. mai 2014 Lurer mer på hva som er galt med deg? Noe må det jo være siden ingen kan ha noe langvarig forhold til deg og du får sparken. Jeg blir bare veldig krass mot kvinner, jeg tåler ikke å få negative tilbakemeldinger og det kan jeg ikke hjelpe for. Jeg er veldig sårbar og tar fort igjen. Og det er mest kvinenr jeg havner i konflikt med, gang på gang skjer det.
Gjest heihade Skrevet 11. mai 2014 #126 Skrevet 11. mai 2014 Det TS ikke skjønner er at ja, det er helt greit at han er gammeldags og har visse forventninger, men at han ikke kan forvente at alle andre skal stille seg inn etter dette. Jeg kunne godt laget en tråd jeg også om "hva feiler det deg, per, egentlig?" og ramset opp hvordan kvinner er i dag og hvordan du ikke lever opp til kravene, men greia er at jeg bryr meg ikke. Jeg er ikke interessert i en mann som deg og jeg forventer ikke å gjøre deg til noe som passer meg og min måte å se ting på. Så slutt å tro at alle skal tilpasse seg deg. Du er som du er, greit. Håndter det bedre. Finn noen som er som deg. Ikke legg deg borti og prøv å klage på alle andre som har et annet syn på saken. Det er en av baksidene med å være gammeldags - du VIL slite med å finne deg noen som er bra nok for deg. Fordi de fleste andre har utviklet seg og kommet seg videre og er ikke interessert i å snu om nå og gå tilbake til en tid der kvinner var undertrykt. Så slutt å syt, hold kjeft, ta konsekvensene og begynn å let etter kvinner som vil ha det samme som deg. Slik som alle andre i verden gjør når de finner seg en partner. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #127 Skrevet 11. mai 2014 Jeg blir bare veldig krass mot kvinner, jeg tåler ikke å få negative tilbakemeldinger og det kan jeg ikke hjelpe for. Jeg er veldig sårbar og tar fort igjen. Og det er mest kvinenr jeg havner i konflikt med, gang på gang skjer det. Har det vært fremtredende kvinner/jenter i livet ditt som har gjort deg urett? For eksempel moren din, en søster, en tante, en kvinnelig lærer. Eller har du bare altfor lite tro på deg selv, og at du trykker kvinner ned for å føle deg bedre med deg selv? Anonymous poster hash: 70708...c5c 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #128 Skrevet 11. mai 2014 Det TS ikke skjønner er at ja, det er helt greit at han er gammeldags og har visse forventninger, men at han ikke kan forvente at alle andre skal stille seg inn etter dette. Jeg kunne godt laget en tråd jeg også om "hva feiler det deg, per, egentlig?" og ramset opp hvordan kvinner er i dag og hvordan du ikke lever opp til kravene, men greia er at jeg bryr meg ikke. Jeg er ikke interessert i en mann som deg og jeg forventer ikke å gjøre deg til noe som passer meg og min måte å se ting på. Så slutt å tro at alle skal tilpasse seg deg. Du er som du er, greit. Håndter det bedre. Finn noen som er som deg. Ikke legg deg borti og prøv å klage på alle andre som har et annet syn på saken. Det er en av baksidene med å være gammeldags - du VIL slite med å finne deg noen som er bra nok for deg. Fordi de fleste andre har utviklet seg og kommet seg videre og er ikke interessert i å snu om nå og gå tilbake til en tid der kvinner var undertrykt. Så slutt å syt, prøv å være hyggelig, ta konsekvensene og begynn å let etter kvinner som vil ha det samme som deg. Slik som alle andre i verden gjør når de finner seg en partner. Jeg forandret litt på innlegget ditt her, jeg synest det er lite hyggelig av deg å be meg holde kjeft.
Crobern Skrevet 11. mai 2014 #129 Skrevet 11. mai 2014 Selvfølgelig så hater ikke kvinner deg Det er lov å ha et gammeldags kvinnesyn. Men det kan nok oppleves som ekstremt provoserende for mange kvinner, da de fleste har ønsker for livet utover å vaske gulv og lage middag. Anonymous poster hash: 70708...c5c Takk for et flott innlegg. Endelig en som svarer seriøstp og voksent. Jeg prøver å endre kvinnesyn, men det er vannskeligt noen ganger. Men kjære TS, er det ikke litt merkelig at DU blir sur på andre her inne som ikke er enig med deg, og mener noen er seriøse og voksne da de er enige med deg? Du må la kvinner få lov til å være uenige med deg, uten at du mener at det er noe feil med dem. Den dagen du klarer å vifte av deg noen av de holdningene du har, så vil du også møte ei flott dame. Og jeg hater deg heller ikke, men jeg er veldig uenig i det du skriver. 1
Gjest heihade Skrevet 11. mai 2014 #130 Skrevet 11. mai 2014 Jeg forandret litt på innlegget ditt her, jeg synest det er lite hyggelig av deg å be meg holde kjeft. Og jeg synes det er lite hyggelig av deg å kreve ei dame som skal holde kjeft om alt hun er misfornøyd med med deg og skal varte deg opp til alle døgnets tider. Jeg har bare ikke tid til å gå inn og redigere alt tullet du har skrevet.
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #131 Skrevet 11. mai 2014 Men kjære TS, er det ikke litt merkelig at DU blir sur på andre her inne som ikke er enig med deg, og mener noen er seriøse og voksne da de er enige med deg? Du må la kvinner få lov til å være uenige med deg, uten at du mener at det er noe feil med dem. Den dagen du klarer å vifte av deg noen av de holdningene du har, så vil du også møte ei flott dame. Og jeg hater deg heller ikke, men jeg er veldig uenig i det du skriver. Sant at jeg ikke er verdifull?
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #132 Skrevet 11. mai 2014 Ja jeg er tjueni år. Jeg mente at jeg var oppvokst på gård, men nå bor jeg i ei leilighet i Oslo. Det skulle stått Per85 i nicket ditt, da. 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #133 Skrevet 11. mai 2014 Jeg mobber deg ikke. Du har selv skrevet at du klipper plenen og hugger litt ved. Men disse aktivitetene er sesongbetont. Du har vel et arbeid, eller hva lever du av? Jeg jobber som butikkarbeider.
Crobern Skrevet 11. mai 2014 #134 Skrevet 11. mai 2014 Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det. Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket. Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte. Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?. Jeg leser nå i ett innlegg at du er sår og tåler kritikk dårlig. Kanskje dine tidligere kjærester har vært like? 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #136 Skrevet 11. mai 2014 HÆ? Alle damene på KG synest sikkert jeg er en drittsekk nå, men for å være saklig her. Det kan godt være at de damene som jeg var i lag med ikke tålte kritikk og, jeg ønsker å være hyggelig mot alle, men det er vannskeligt når noen ikke er vennlige mot meg.
Crobern Skrevet 11. mai 2014 #137 Skrevet 11. mai 2014 Det skulle stått Per85 i nicket ditt, da. Det er ikke alle som bruker året de er født i som nr bak. Kanskje 87 står for lykketall . 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #138 Skrevet 11. mai 2014 Jeg jobber som butikkarbeider. Det er bra . Trives du med det, da? 2
Crobern Skrevet 11. mai 2014 #139 Skrevet 11. mai 2014 Alle damene på KG synest sikkert jeg er en drittsekk nå, men for å være saklig her. Det kan godt være at de damene som jeg var i lag med ikke tålte kritikk og, jeg ønsker å være hyggelig mot alle, men det er vannskeligt når noen ikke er vennlige mot meg. Skjønner ikke helt hva dette hadde med spørsmålet du stilte meg i sted. Men uansett, ut ifra det du skriver her nå, så lurer jeg på om du mener at dine ekser ikke var vennlige mot deg? Og jeg tror ikke alle her inne synes du er en drittsekk. Men jeg tror nok at de fleste her er uenige i holdningene dine. 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #140 Skrevet 11. mai 2014 Det er bra . Trives du med det, da? Jeg trivest godt der, men det har ikke vært så greit der, pågrunn av en del krangling med kvinnelige ansatte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå