pantertante Skrevet 11. mai 2014 #81 Skrevet 11. mai 2014 Men dere kvinenr bør forstå at vi menn har behov og at vi har følelser og. De jentene som jwg har møtt har virket som at de bare tenker på seg sjølv. Det er sjelden jeg har møtt en rolig og saklig dame. Men det er det vel ganske få av tenker jeg. HVEM tenker bare på seg selv, sier du? 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #82 Skrevet 11. mai 2014 Vel jeg gidder ikke å diskutere mer med deg, når du svarer slik. Jeg har ikke for vane å slikke folk oppetter ryggen, heller. Det blir ikke et savn for meg om du ikke gidder å diskutere med meg. Jeg foretrekker reflekterte mennesker. 1
Ultiva Skrevet 11. mai 2014 #83 Skrevet 11. mai 2014 Men dere kvinenr bør forstå at vi menn har behov og at vi har følelser og. De jentene som jwg har møtt har virket som at de bare tenker på seg sjølv. Det er sjelden jeg har møtt en rolig og saklig dame. Men det er det vel ganske få av tenker jeg. Jeg vet hvilken ultimat drømmekvinne du beskriver, du har allerede bodd hos henne i ca 18 år. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mai 2014 #84 Skrevet 11. mai 2014 Du er virkelig skarp du, du forstår meg ikke. Jeg sier at kvinner har lettere for å bli mer hissgiere enn menn. Jeg ønsker ikke å ha så mye mer med kvinenr å gjøre. Da kan det jo spørsmålsstilles hva i alle dager du gjør på et forum ved navn KvinneGuiden? Verden er et vanskelig sted ser du, - den består av mennesker som alle og en er ulike deg selv. - og for å få en god diskusjon istand vil det alltid lønne seg å ikke legge bredsiden til i hovedinnlegget. Det var vel det jeg hadde tenkt å si i denne tråden tror jeg. 3
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #85 Skrevet 11. mai 2014 Jeg vet hvilken ultimat drømmekvinne du beskriver, du har allerede bodd hos henne i ca 18 år. Du skal ikke se bort fra at han rømmer tilbake til gutterommet når damene han sier han har hatt, går lei . 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #86 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker grunn ikke kvinenr generelt, så herifra skal jeg kun ha mannlige venner.
Anglofil Skrevet 11. mai 2014 #87 Skrevet 11. mai 2014 Det er ingenting i vår natur som tilsier at vi bør holde oss til kjøkkenbenken. Hvor står det egentlig nedskrevet? En mann som ikke tar i et tak hjemme er ikke noen jeg gidder å kaste vekk tida på ihvertfall. Heldigvis er min kjæreste helt enig med meg. Mvh Yvonne 3
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #88 Skrevet 11. mai 2014 Det er ingenting i vår natur som tilsier at vi bør holde oss til kjøkkenbenken. Hvor står det egentlig nedskrevet? En mann som ikke tar i et tak hjemme er ikke noen jeg gidder å kaste vekk tida på ihvertfall. Heldigvis er min kjæreste helt enig med meg. Mvh Yvonne Jeg håper iallfall ikke at andre menn blir rasende på meg fordi at jeg mener dette.
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #89 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker grunn ikke kvinenr generelt, så herifra skal jeg kun ha mannlige venner. Hvorfor kom du hit på KG i det hele tatt? Jeg tror jeg snakker for alle oss kvinner at du ikke vil bli savnet om eller når du forlater forumet. 3
Gjest Sabrina Skrevet 11. mai 2014 #90 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker grunn ikke kvinenr generelt, så herifra skal jeg kun ha mannlige venner. Jeg håper iallfall ikke at andre menn blir rasende på meg fordi at jeg mener dette. Du er litt rar. 1
Anglofil Skrevet 11. mai 2014 #91 Skrevet 11. mai 2014 Jeg håper iallfall ikke at andre menn blir rasende på meg fordi at jeg mener dette. Nei, og jeg blir heller ikke rasende på deg. Jeg er grunnleggende uenig med deg, men jeg gidder ikke å være rasende på deg. Mvh Yvonne
lmv Skrevet 11. mai 2014 #92 Skrevet 11. mai 2014 Om kjæresten min en dag hadde fortalt meg at han nekter å vaske/lage mat fordi det er min jobb siden jeg er kvinne... Da håper jeg for hans skyld at han er flink til å løpe! 3
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #93 Skrevet 11. mai 2014 Men jeg blir skikkelig sint jeg når kvinner kaller meg for dust og idiot, det har hendt mange ganger at kviner har kalt meg for mannsjåvist og for skrulling osv. Det synest jeg rett å slett er stygt av de. Kvinenr skal ikke bruke skjellsord på menn og menn skal ikke bruke skjellsord på kvinenr. Jeg har aldri brukt skjellsord på kvinener.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #94 Skrevet 11. mai 2014 Om kjæresten min en dag hadde fortalt meg at han nekter å vaske/lage mat fordi det er min jobb siden jeg er kvinne... Da håper jeg for hans skyld at han er flink til å løpe! Problemet med slike menn som TS er at de forlanger at kvinner skal jobbe som satan 16 timer i døgnet slik som de gjorde for 50 år siden, mens de selv skal slippe unna med 8 timers arbeidsdager. For 50 år siden så sto mennene og svetta fra kl 07-19 og høgg tømmer i skogen, de satt ikke på ergonomiske stoler og klikket på ei datamus i 8 timer før de kom hjem til ferdig middag. Anonymous poster hash: 70708...c5c 4
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #95 Skrevet 11. mai 2014 Om kjæresten min en dag hadde fortalt meg at han nekter å vaske/lage mat fordi det er min jobb siden jeg er kvinne... Da håper jeg for hans skyld at han er flink til å løpe! Du er hørtes farlig ut, du må vise respekt for en mann, og du kan være saklig og ikke bli rasende for det.
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #96 Skrevet 11. mai 2014 Men jeg blir skikkelig sint jeg når kvinner kaller meg for dust og idiot, det har hendt mange ganger at kviner har kalt meg for mannsjåvist og for skrulling osv. Det synest jeg rett å slett er stygt av de. Kvinenr skal ikke bruke skjellsord på menn og menn skal ikke bruke skjellsord på kvinenr. Jeg har aldri brukt skjellsord på kvinener. Dette har vi kvinner på KG skylden for? Såvidt jeg har sett av innlegg i tråden, har ingen skjelt deg ut og brukt stygge betegnelser på deg. 2
Herr Sebra Skrevet 11. mai 2014 #97 Skrevet 11. mai 2014 Som mann selv forstår ikke jeg helt hvordan man egentlig kan få seg til å tenke at matlaging og husstell egentlig er en jobb tiltenkt kvinner. Selv synes jeg det ikke er annet enn rettferdig at jeg bidrar like mye som samboeren min i hjemmet, men så er jo jeg også veldig glad i å f.eks lage mat. Dessuten synes jeg det er givende når jeg ser hvor glad og fornøyd samboeren min blir. 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #98 Skrevet 11. mai 2014 Er du norsk,TS? Jeg mener ikke å være ufin. Men jeg reagerer på måten du skriver setningene på. Det får meg til å undre på om du i utgangspunktet har ett annet syn på kvinner enn det vi nordmenn har. Anonymous poster hash: 4202a...de4 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #99 Skrevet 11. mai 2014 Dette har vi kvinner på KG skylden for? Såvidt jeg har sett av innlegg i tråden, har ingen skjelt deg ut og brukt stygge betegnelser på deg. Jo jeg ble kalt for bitterpikker.
Gjest Blubberella Skrevet 11. mai 2014 #100 Skrevet 11. mai 2014 Han hadde nok hatt bedre tålmodighet en kvinnfolka. Du vet at kvinner stresser mye mer en oss menn, så det er min erfaring. Ja han hadde nok vært så tålmodig at han hadde tatt alt rotet i huset med stor ro. Så hadde dere begge klippet litt plen, malt litt husvegg og hogget litt ved, mens leiligheten deres hadde grodd ned i oppvask, hybelkaniner og sure underbukser/sokker. Antakelig hadde dere sittet i hver sin lenestol hver kveld og sukket over hvor håpløse kvinner er som ikke skjønner hvor avslappende det er å gå hjemme. Og selvsagt også noen sure grynt over at ingen kvinner er fornøyde med dere mannemenn Men altså Per; jeg tror faktisk du fint kan klare å finne en dame som har lyst til å være hjemmeværende husmor og leve litt sånn idyllisk 50-talls liv der du kommer hjem fra jobb til ferdig middag, shinet hus og får tøflene og pipa di levert av en pen og fresh dame. Det krever nok en god slump penger siden dere må leve på én inntekt, men det går. Det som derimot vil gi deg problemer er når du skal finne en slik husmorentusiastisk dame som ikke vil ha verken sex eller barn. Kanskje det riktige for deg er å flytte sammen med en kompis eller to og så kan dere leie inn en hushjelp. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå