Gå til innhold

Hva feiler det dere kvinner engentlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Evans
Skrevet

Jeg er ikke et troll, det ligger i naturen at kvinenr skal gjøre husarbeid og vi menn arbeies utendørs. Jeg er ofte ute å hogger ved og jeg slår plenen.

Dessuten så tåler ikke kvinner å få kritikk slengt oppi anisket. De biter ofte tilbake. Jeg har lenge vært tålmodig mot kvinner, men en plass får grensen for meg og.

Bør ikke dere jenter tenke dere litt mer om?

Du slår plenen faktisk? Med ljå? Ingen tvil om at du tilhører slutten av 1800/starten av 1900-tallet.

Jeg tror du har havnet i feil århundre. For din egen del hadde jeg søkt etter løsninger for å komme meg tilbake i tid. Der finner du alt du ønsker: kvinneundertrykkelse og velbehag for mannen (bare pass opp for disse kvinnene som krever stemmerett!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle damene på KG synest sikkert jeg er en drittsekk nå, men for å være saklig her. Det kan godt være at de damene som jeg var i lag med ikke tålte kritikk og, jeg ønsker å være hyggelig mot alle, men det er vannskeligt når noen ikke er vennlige mot meg.

Vanskelig å være vennlig mot noen som mener jeg må lage mat og ta oppvasken fordi jeg har fitte.

• Liker 3
Skrevet

Når det finnes menn som lager mat og rydder, hvorfor skal vi finne oss i en som ikke gidder å gjøre et halvhjertet forsøk en gang?

• Liker 4
Gjest heihade
Skrevet

Per. Hva er mest sannsynlig: at det er noe galt med alle kvinnene du har vært utfor, eller at det er noe galt med deg?

Møter du en drittsekk om morgenen, møtte du en drittsekk. Møter du drittsekker hele dagen, er du drittsekken.

• Liker 6
Gjest Per87
Skrevet

Per. Hva er mest sannsynlig: at det er noe galt med alle kvinnene du har vært utfor, eller at det er noe galt med deg?

Møter du en drittsekk om morgenen, møtte du en drittsekk. Møter du drittsekker hele dagen, er du drittsekken.

Jeg tror det må være kvinnfolka, jeg er en tålmodig mann, men en plass må grensen gå for meg og.

Skrevet

Per maler huset, slår plenen, og hogger ved... i leiligheten sin i Oslo :lete:

e5b5c4f7887613db8e5af761052f786c9909f0fd

• Liker 5
Gjest Per87
Skrevet

Jeg mente at hogger ved og slo plenen på bondegården.

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg liker ikke når kvinner banner,det er ufint. Og det gjorde de tidligere samboerene til meg.

Jeg skjønner godt at de bannet til deg!
Skrevet

Jeg tror det må være kvinnfolka, jeg er en tålmodig mann, men en plass må grensen gå for meg og.

Prøver du å se det fra en annen side i det hele tatt?

• Liker 2
Gjest Per87
Skrevet

Prøver du å se det fra en annen side i det hele tatt?

Ja jeg prøver det, er det ikke forskjell på menn og kvinner?

Skrevet

Jo, det er forskjell. Men de forskjellene du nevner er ikke relevante for 2014 samfunnet

• Liker 2
Skrevet

Hva feiler det dere menn? Menn skal betale for alt, jeg er en tålmodig kvinne, men ikke søren om jeg betaler min egen middag..

• Liker 3
Skrevet

Hva feiler det dere menn? Menn skal betale for alt, jeg er en tålmodig kvinne, men ikke søren om jeg betaler min egen middag..

OG DER snudde diskusjonen ;):fnise: Greit å se det fra to sider ja. :danse:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sant at jeg ikke er verdifull?

Grunner til at du er singel:

-Bitterhet

-lave ambisjoner

-lav selvtillit

-ei dørmatte

-desperat

-vasker ikke håret

-pusser ikke tenna

Anonymous poster hash: 2f99b...3a6

• Liker 3
Gjest Per87
Skrevet

Grunner til at du er singel: -Bitterhet-lave ambisjoner-lav selvtillit-ei dørmatte-desperat-vasker ikke håret-pusser ikke tenna Anonymous poster hash: 2f99b...3a6

Jeg vasker håret pusser tennene osv. Dere kan godt være mer saklige. Jeg liker å diskutere med reflekterte og saklige mennesker.

Skrevet

OG DER snudde diskusjonen ;):fnise: Greit å se det fra to sider ja. :danse:

Er ikke jeg det er noe galt med, er bare alle mennene jeg treffer som ikke tåler at jeg forlanger å diktere hvordan de skal oppføre seg :vetikke:

• Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Vel, hvis det får deg til å føle deg noe bedre er det sikkert ikke den gammeldagse holdningen som er grunn til at du er singel, en gang. Det er mest sannsynligvis det faktum at du er for tafatt og blind av selvmedlidenhet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret pusser tennene osv. Dere kan godt være mer saklige. Jeg liker å diskutere med reflekterte og saklige mennesker.

Den er grei. Men vær ærlig, er du bitter på kvinner? liker du kvinner, eller hater du kvinner, vær ærlig nussebassen min.

Anonymous poster hash: 2f99b...3a6

• Liker 2
Skrevet

Da spør jeg deg: Per87: De spørsmålene jeg har stilt deg,Og kommentarene jeg har kommet med: er ikke de saklige?

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker håret og pusser tennene mine også? Hva er poenget ditt? Jeg forventer at menn oppfører seg slik jeg vil hele tiden og når de ikke gjør det er det noe galt med dem, ikke meg!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...