Gå til innhold

Hva feiler det dere kvinner engentlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Per87
Skrevet

Bitter KG mann. KAfaen skjer da? virker som menn her inne TROR KVINNER ER HELT LIKE!!! KAFAEN SKJER DA!!! KVinner er forskjellig...person først så en kvinne.HVORFOR GJØR KVINNER SLIK? HVORFOR DITT, HVORFOR DATT; HVORFOR GÅR KVINNER ETTTER BAD BOYS, JESUS COME ONNoen kvinner ser slik ut:PaCQ8Sb.gifAndre slik:tumblr_m0bnfpbPNz1r3grf9o1_500.gifFOLK ER FORSKJELLIG!!! Anonymous poster hash: 2f99b...3a6

Jeg liker ikke når kvinner banner,det er ufint. Og det gjorde de tidligere samboerene til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke når kvinner banner,det er ufint. Og det gjorde de tidligere samboerene til meg.

Ja skriking og banning er vel noe de aller fleste kvinner burde lære å beherske seg littegranne.

Mine tips til kvinner er; ikke vær så voldsomme, vær heller gode lyttere, - ta med mannen deres på råd, ikke grubl så mye alene, ikke vær så kravstore. Enkle triks for et enklere liv.

Skrevet (endret)

.

Endret av Hypnotica
  • Liker 1
Gjest Per87
Skrevet

Du mener at sex ikke hører med i et forhold?

Du hadde ikke sex med dem?

Hvorfor ikke?

Vente til ekteskap?

Dette kaller jeg trolling på høyt nivå :fnise:

For meg så er ikke det riktig å ha sex. Jeg klarer godt å leve i et forhold uten sex, for jeg ønsker ikke å ha barn, bare en samboer. Men det ville ikke disse jentene akseptere.

Gjest Per87
Skrevet

For meg så er ikke det riktig å ha sex. Jeg klarer godt å leve i et forhold uten sex, for jeg ønsker ikke å ha barn, bare en samboer. Men det ville ikke disse jentene akseptere, andre par kan ha sex, men jeg ønsker ikke det.

Skrevet

For meg så er ikke det riktig å ha sex. Jeg klarer godt å leve i et forhold uten sex, for jeg ønsker ikke å ha barn, bare en samboer. Men det ville ikke disse jentene akseptere.

Så ingen sex, ingen likeverd, kvinner skal rydde, vaske og lage mat? Jeg tror du er på jakt etter en ny mor rett og slett.

• Liker 7
Gjest Peanut
Skrevet

Den her tror jeg oppsummerer det jeg synes om tråden:

mad053.gif

Skrevet

Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det.

Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket.

Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte.

Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?.

Har ikke lest noen av de andre kommentarene her, så jeg svarer kun på HI.

Om det er noe galt med alle andre, så er det kanskje på tide å gå litt i seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Meld deg på farmen, det blir god TV med folk som deg der. ;)

• Liker 4
Skrevet

Ja skriking og banning er vel noe de aller fleste kvinner burde lære å beherske seg littegranne.

Mine tips til kvinner er; ikke vær så voldsomme, vær heller gode lyttere, - ta med mannen deres på råd, ikke grubl så mye alene, ikke vær så kravstore. Enkle triks for et enklere liv.

Faen i helvete heller! Jeg banner når jeg vil og jeg skriker når jeg vil. Akkurat som dere gjør det når dere vil.Når det er sagt, så er det faktisk sjelden jeg skriker, aldri faktisk. Men banner; det gjør jeg. Ikke i annenhver setning, men jeg banner.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Hypnotica
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk! Vi kan ta en brangelina og døpe dem til WacoPer! <3

Paco ♡

Anonymous poster hash: b955a...ba9

• Liker 4
Gjest New_Girl
Skrevet

Den her tror jeg oppsummerer det jeg synes om tråden:

mad053.gif

Akkurat slik jeg føler det også! :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner nesten ingen som banner på daglig basis, hverken kvinner eller menn. Sier nok mer om hva slags miljø du befinner deg i. Og hva akkurat du ønsker deg av en kvinne er nok ikke hva den gjengse mann i gata ønsker seg. Er det virkelig så vanskelig å forstå at ikke alle menn er identiske med deg, og at ikke alle kvinner er identiske med din siste eks?

Anonymous poster hash: 70708...c5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så det er noe feil med absolutt alle kvinner fordi de ikke ønsker å leve i sexløse, barnløse forhold hvor alt de skal gjøre er å vaske hus, lage mat og å rydde :klo:

• Liker 5
Skrevet

Det i tillegg til din teori om at kvinner hører til på kjøkkenet gjør deg ikke akkurat kjempesjarmerende.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å tro at alle disse "bitterpikkene" er ekte. Det må ha vært noen som startet det, andre som la merke til at det trakk opp kvinnene, og deretter så en haug andre at dette kunne være morsom trolling? Jeg kan ikke forstå noe annet. Det er mange idioter her i verden. Men så mange komprimert på et sted tror jeg ikke noe på.

Ja det er så merkelig. Har i mitt 32-årige liv aldri vært borti slike svarthvitt-tenkende kvinnehatere før jeg ble forumleser på Kvinneguiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet (endret)

WACO, du er en bitter og desperat singel mann. Jeg vil hjelpe deg

Fix bitterheten

ikke vær desperat

fix selvtilliten

Bli mere sosial

hit the gym

fix håret ditt og puss tenna om morgenen. osv

SISt, men ikke minst: SKRU NED KRAVA DINE. Mange menn har helt urealistiske på hvilke kvinner du kan få, da tenker jeg spesielt på utseende, SKru NED KRAVA.

NEI, du har ikke høy nok sosial verdi(utseende,personlighet,ambisjoner osv.) til å få en slik kvinne:

http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/20/85/51/208551f52a137468a458ce945a7a60a0.jpg

JA DETTE ER I DIN LIGA, søt soliarimusbrun glamourmodel::::

http://4.bp.blogspot.com/-cSvh7ers3b8/US13Rfn1yUI/AAAAAAAAMQA/_FIRRancdCQ/s1600/ugly-women-woman+7.jpg

Anonymous poster hash: 2f99b...3a6

Endret av Rainbow81
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...