Gå til innhold

Hva feiler det dere kvinner engentlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

maten kan jeg ta, men hele ryddejobben hjemme skal deles.

Jeg er vaskehjelpen for barna mine og ikke mannen min. Og skal jeg sørge for å rygge OG lage mat så bør han komme hjem med MYE gryn, for da går jeg ned i stillingsprosent.

Visst finnes det superdamer der ute, men dessverre er jeg ikke det..

Du må vel skjønne det at det faktisk tar på å jobbe OG rydde? :)

Hva gjør du da til gjengjeld HVER dag på lik linje som du ønsker at hun skal ta huslige plikter? :)

Anonymous poster hash: cd6a6...67f
Videoannonse
Annonse
Gjest heihade
Skrevet (endret)

Jeg nekter å tro at alle disse "bitterpikkene" er ekte. Det må ha vært noen som startet det, andre som la merke til at det trakk opp kvinnene, og deretter så en haug andre at dette kunne være morsom trolling? Jeg kan ikke forstå noe annet. Det er mange idioter her i verden. Men så mange komprimert på et sted tror jeg ikke noe på.

Endret av heihade
  • Liker 9
Skrevet

Jeg er ikke et troll, det ligger i naturen at kvinenr skal gjøre husarbeid og vi menn arbeies utendørs. Jeg er ofte ute å hogger ved og jeg slår plenen.

Dessuten så tåler ikke kvinner å få kritikk slengt oppi anisket. De biter ofte tilbake. Jeg har lenge vært tålmodig mot kvinner, men en plass får grensen for meg og.

Bør ikke dere jenter tenke dere litt mer om?

Selvfølgelig er det ikke koselig å få kritikk vennen... :)

Du må tåle å få et smekk om du selv utdeler smekk.

• Liker 1
Skrevet

Er det generaliseringens dag i dag eller?

Det har ikke falt deg inn at det er snakk om noen ekser du har, og ikke alle kvinner i Norges land?

Forøvrig så er det helt sikkert ting som kan endres på ved deg også. Sånn som den 50-talls holdningen du har, som tilsier at kvinner bare skal være på kjøkkenet og stelle med hus og hjem.

• Liker 3
Gjest Per87
Skrevet

maten kan jeg ta, men hele ryddejobben hjemme skal deles.Jeg er vaskehjelpen for barna mine og ikke mannen min. Og skal jeg sørge for å rygge OG lage mat så bør han komme hjem med MYE gryn, for da går jeg ned i stillingsprosent.Visst finnes det superdamer der ute, men dessverre er jeg ikke det.. Du må vel skjønne det at det faktisk tar på å jobbe OG rydde? :)Hva gjør du da til gjengjeld HVER dag på lik linje som du ønsker at hun skal ta huslige plikter? :)Anonymous poster hash: cd6a6...67f

Jeg pleier å handle mat og å male huset osv. Men jeg har veldig vannskelig formål komme overens med kvinner, jeg har havnet mye i konflikt med kvinner, jeg kommer mye bedre overens med andre menn.

Skrevet

Jeg er ikke et troll, det ligger i naturen at kvinenr skal gjøre husarbeid og vi menn arbeies utendørs. Jeg er ofte ute å hogger ved og jeg slår plenen.

Dessuten så tåler ikke kvinner å få kritikk slengt oppi anisket. De biter ofte tilbake. Jeg har lenge vært tålmodig mot kvinner, men en plass får grensen for meg og.

Hvor i naturen ligger det, mener du? I fantasi-land kanskje? ;)

• Liker 5
Gjest Sabrina
Skrevet

Waco og Per87 er jo det perfekte paret <3

Faktisk! Vi kan ta en brangelina og døpe dem til WacoPer! <3

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Mekker du bil og spiller bassgitar også? :fnise:

Ikke glem at kvinner, uansett utdannelse og alder, skal tjene mindre enn deg :regler:

:ironi:

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Faktisk! Vi kan ta en brangelina og døpe dem til WacoPer! <3

:fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Hva feiler det dere kvinner engentlig?

Det skulle nok TS ha likt og vite. :icon_lol:

• Liker 1
Gjest Per87
Skrevet

Slik som jeg har lest i tråden her så er det mange kvinenr som ikke tåler å få kritikk, mange svarer veldig barnsligt.

Takk til dere som har svart skikkeligt, jeg jobber som snekker og eg tjener bra. Jeg gjør mye håndarbeid og, jeg raker plenen osv.

Men jeg har bare opplevd noen få kvinner som empatiske og konntrolerte, de aller fleste har jeg opplevd som aggressive og selvgode og sure. Så jwg blir litt oppgitt over dere kvinner.

Jeg skal tippe på at nesten halve kvinnfolkene her på KG er i mot meg nå. Men jeg bare sier det jeg mener her. Jeg var veldig tålmodig med de tre kjærestene jeg hadde. Men en gang er begeret fullt.

Gjest Whitestripes
Skrevet

Slik som jeg har lest i tråden her så er det mange kvinenr som ikke tåler å få kritikk, mange svarer veldig barnsligt.

Takk til dere som har svart skikkeligt, jeg jobber som snekker og eg tjener bra. Jeg gjør mye håndarbeid og, jeg raker plenen osv.

Men jeg har bare opplevd noen få kvinner som empatiske og konntrolerte, de aller fleste har jeg opplevd som aggressive og selvgode og sure. Så jwg blir litt oppgitt over dere kvinner.

Jeg skal tippe på at nesten halve kvinnfolkene her på KG er i mot meg nå. Men jeg bare sier det jeg mener her. Jeg var veldig tålmodig med de tre kjærestene jeg hadde. Men en gang er begeret fullt.

Da har jeg løsningen for deg: Vær singel. Da gjør du både deg selv og kvinnene en tjeneste.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

trygdebeistet er det deg??

Anonymous poster hash: 51ba6...64b
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du? Du kan ikke være seriøs? Skaff deg forresten en hushjelp, det er jo det du vil ha og ikke dame.

Hushjelp som kan tas med på soverommet høres ut som alle menns drøm. Jeg foreslår herved ett ny ord: Mushjelp. Det beste av begge verdener.

Anonymous poster hash: c473c...791

• Liker 4
Skrevet

Jeg må bare spøre dere kvinner hva som feiler dere?,Jeg har opplevd å hatt tre kjærseter som jeg har hatt et kortvarig forhold til. grunnen til det er fordi at jeg ikke vasker huset og ikke lager mat. Jeg mener at det er kvinners jobb. Men dette har kvinnfolka vært uening i og da har de godt i fra meg pågrunn av det.

Også blir dere kvinner sure og grinete for det minste ting, dere er fornøyde så lenge dere for viljen deres men når noe skjærer seg så fyker dere nesten i taket.

Jeg hadde en kvinnelig sjef som gav meg sparken og,pågrunn av at jeg gikk ut å tok ein røyk ofte.

Jeg har opplevd kvinnelige lærere som noen surpotter og. Så hva er galt med dere kvinnfolka egentlig?.

Så med en gang du går inn i et forhold så slutter du å lage mat og å gjøre rent? Du flytter faktisk ikke hjem til moren din, men inn til en likeverdig partner.

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Hypnotica
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du av typen som mener en kvinne skal suge deg hver morgen også, mens du selv gir beng i forspill?

Anonymous poster hash: 35b56...c78
  • Liker 4
Gjest Per87
Skrevet

Så med en gang du går inn i et forhold så slutter du å lage mat og å gjøre rent? Du flytter faktisk ikke hjem til moren din, men inn til en likeverdig partner.

Men jeg mener at kvinenr hører til på kjøkkenet, jeg føler at det er feil at jeg som mann skal bruke tid på kjøkkenet. Det blir for drøyt.

Gjest Per87
Skrevet

Er du av typen som mener en kvinne skal suge deg hver morgen også, mens du selv gir beng i forspill? Anonymous poster hash: 35b56...c78

Nei, men jeg mener at sex ikke hører med, jeg hadde ikke sex med noen av disse jentene. Jeg mener og at drikking er en uting. Så jeg forstår ikke hvofor de ble så sure pågrunn av min mening. Det må gå ann å diskutere ting på en saklig måte.

AnonymBruker
Skrevet

Bitter KG mann. KAfaen skjer da? virker som menn her inne TROR KVINNER ER HELT LIKE!!! KAFAEN SKJER DA!!! KVinner er forskjellig...person først så en kvinne.

HVORFOR GJØR KVINNER SLIK? HVORFOR DITT, HVORFOR DATT; HVORFOR GÅR KVINNER ETTTER BAD BOYS, JESUS COME ON

Noen kvinner ser slik ut:

PaCQ8Sb.gif

Andre slik:

tumblr_m0bnfpbPNz1r3grf9o1_500.gif

FOLK ER FORSKJELLIG!!!

Anonymous poster hash: 2f99b...3a6
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...