AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #101 Skrevet 11. mai 2014 Jeg pleier å handle mat og å male huset osv. Men jeg har veldig vannskelig formål komme overens med kvinner, jeg har havnet mye i konflikt med kvinner, jeg kommer mye bedre overens med andre menn. Haha, du pleier å male huset??? Seriøst, huset må males hvert 6.-10. år! Rettferdiggjør det, samt dekkskift på bilen x 2 årlig, at kvinnen skal få unna 1-3 timers daglig husarbeid alene? Anonymous poster hash: 70708...c5c 3
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #102 Skrevet 11. mai 2014 Er du norsk,TS? Jeg mener ikke å være ufin. Men jeg reagerer på måten du skriver setningene på. Det får meg til å undre på om du i utgangspunktet har ett annet syn på kvinner enn det vi nordmenn har. Anonymous poster hash: 4202a...de4 Ja jeg er født i Norge og jeg bor på en gård på østlandet.
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #103 Skrevet 11. mai 2014 I eventyrene sprekker trollene ved soloppgang. Det får vi håpe dette trollet gjør, også. 3
Doge Skrevet 11. mai 2014 #104 Skrevet 11. mai 2014 Det er jo ikke kvinner som er problemet her. Det er bare holdningene dine, TS. Du er en voksen mann, og da må du klare å lage maten din selv, og stelle hjemmet ditt selv. Sånn er det å være voksen 3
Gjest Blubberella Skrevet 11. mai 2014 #105 Skrevet 11. mai 2014 Jeg håper iallfall ikke at andre menn blir rasende på meg fordi at jeg mener dette. Neppe. Det bidrar jo bare til at de får ha damene i fred 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #106 Skrevet 11. mai 2014 Men hvis du ikke føler deg seksuelt tiltrukket av kvinner og heller ikke nærer særlig respekt for kvinner generelt, hvorfor vil du på død og liv bo sammen med en? Anonymous poster hash: 70708...c5c 3
lmv Skrevet 11. mai 2014 #107 Skrevet 11. mai 2014 Du er hørtes farlig ut, du må vise respekt for en mann, og du kan være saklig og ikke bli rasende for det. Så du mener at det bare er kvinner som må vise respekt for menn? og ikke begge veier? Du må være bra nydelig som har klart å få deg kjærester med den holdningen der. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #109 Skrevet 11. mai 2014 Jeg liker grunn ikke kvinenr generelt, så herifra skal jeg kun ha mannlige venner. Hvorfor ønsker du da å bo sammen med en kvinne? Anonymous poster hash: 70708...c5c 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #110 Skrevet 11. mai 2014 Men hvis du ikke føler deg seksuelt tiltrukket av kvinner og heller ikke nærer særlig respekt for kvinner generelt, hvorfor vil du på død og liv bo sammen med en? Anonymous poster hash: 70708...c5c Jeg ønsker å få en dame som er tålmodig, som tåler å hørde andres meninger, og som ikke fyrer seg opp for ingenting. En som er veldig grei. Thai damer er veldig tålmodige. Jeg. Får reise ned til Thailand og få meg en Thailansk kone.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #111 Skrevet 11. mai 2014 Jeg skjønner godt eksene dine, og jeg skjønner godt du er singel. Anonymous poster hash: 967ad...e2c 4
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #112 Skrevet 11. mai 2014 Men hadde de vært hyggeligere og mindre sutrete, så hadde det blitt enklere å hatt de som partnere. Mange kvinenr som er lite jordnære og.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #113 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ønsker å få en dame som er tålmodig, som tåler å hørde andres meninger, og som ikke fyrer seg opp for ingenting. En som er veldig grei. Thai damer er veldig tålmodige. Jeg. Får reise ned til Thailand og få meg en Thailansk kone. Ja, de er underkuede og vant til liv i fattigdom. De gjør hva som helst for å kunne sende litt kroner hjem til sin sultende familie, inkludert gifte seg med slike som deg. God tur! Anonymous poster hash: 70708...c5c 2
Gjest Sabrina Skrevet 11. mai 2014 #114 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ønsker å få en dame som er tålmodig, som tåler å hørde andres meninger, og som ikke fyrer seg opp for ingenting. En som er veldig grei. Thai damer er veldig tålmodige. Jeg. Får reise ned til Thailand og få meg en Thailansk kone. Så da skal du dra på bordelltur med mammaen din og skaffe deg en kone? Du er ekkel. Jeg håper Thai damene springer hylende i motsatt retning i fra deg. De fortjener såååå mye mer enn en slesk fyr som deg. 1
Ultiva Skrevet 11. mai 2014 #115 Skrevet 11. mai 2014 (endret) De fleste kvinner som drømmer om å være gammeldagse husmødre drømmer som regel også om en egen liten ungeflokk. Jeg tror det blir svært vanskelig for deg å finne en aseksuell kvinne hvis eneste mål i livet er husarbeid og å massere mannens føtter. Endret 11. mai 2014 av Ultiva 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #116 Skrevet 11. mai 2014 Andre menn og kvinenr går sikkert godt i lag. Jeg blir litt misunnelig når jeg ser lykkelige par som går ute på gaten. De har sikkert et perfekt forhold. Jeg føler at kvinner hater meg.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #117 Skrevet 11. mai 2014 Andre menn og kvinenr går sikkert godt i lag. Jeg blir litt misunnelig når jeg ser lykkelige par som går ute på gaten. De har sikkert et perfekt forhold. Jeg føler at kvinner hater meg. Selvfølgelig så hater ikke kvinner deg Det er lov å ha et gammeldags kvinnesyn. Men det kan nok oppleves som ekstremt provoserende for mange kvinner, da de fleste har ønsker for livet utover å vaske gulv og lage middag. Anonymous poster hash: 70708...c5c
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #118 Skrevet 11. mai 2014 Selvfølgelig så hater ikke kvinner deg Det er lov å ha et gammeldags kvinnesyn. Men det kan nok oppleves som ekstremt provoserende for mange kvinner, da de fleste har ønsker for livet utover å vaske gulv og lage middag. Anonymous poster hash: 70708...c5c Takk for et flott innlegg. Endelig en som svarer seriøstp og voksent. Jeg prøver å endre kvinnesyn, men det er vannskeligt noen ganger.
pantertante Skrevet 11. mai 2014 #119 Skrevet 11. mai 2014 Takk for et flott innlegg. Endelig en som svarer seriøstp og voksent. Jeg prøver å endre kvinnesyn, men det er vannskeligt noen ganger. Hadde du skrevet dette tidligere i tråden så hadde du fått helt andre svar.
Hulderen Skrevet 11. mai 2014 #120 Skrevet 11. mai 2014 Ja jeg er født i Norge og jeg bor på en gård på østlandet. Hvordan kan du bo på en gård og bidra så lite? Normalt er bønder dyktige arbeidsfolk og før i tiden måtte barna på gården ta sin del av arbeidet. Er du veldig ung? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå