Gjest Sabrina Skrevet 11. mai 2014 #61 Skrevet 11. mai 2014 Paco ♡Anonymous poster hash: b955a...ba9 Yes, hunty! Jeg shipper Paco! 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #62 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan diskutere ting saklige med andre menn fordi at menn er lettere å diskutere med, tror ikke at jeg passer i lag med kvinenr.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #63 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan diskutere ting saklige med andre menn fordi at menn er lettere å diskutere med, tror ikke at jeg passer i lag med kvinenr. Det tror ikke jeg heller. Ikke vil du ha sex med kvinner, ikke vil du ha barn, ikke vil du ha likestilling. Alt du vil ha er en kokk og en hushjelp. Anonymous poster hash: 70708...c5c 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #64 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kan diskutere ting saklige med andre menn fordi at menn er lettere å diskutere med, tror ikke at jeg passer i lag med kvinenr. Enklere hjerner, enklere diskusjoner... Anonymous poster hash: 54597...57d 5
Spaghetti Skrevet 11. mai 2014 #65 Skrevet 11. mai 2014 Vel, det kan være at jeg tenker litt gammeldags, men jeg har mine meninger om det. Og jeg lurer på hvofor mange kvinner oppfører seg så spontane og egoistiske?, ligger det i kvinners natur?Din manglende evne til å vite hvor du skal bruke spørsmålstegn irriterer meg, av en eller annen grunn. 4
pantertante Skrevet 11. mai 2014 #66 Skrevet 11. mai 2014 Men jeg har veldig vannskelig formål komme overens med kvinner, jeg har havnet mye i konflikt med kvinner, jeg kommer mye bedre overens med andre menn. Det var da veldig merkelig. Hva kan grunnen(e) være til det, tror du Per? 5
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #67 Skrevet 11. mai 2014 Det var da veldig merkelig. Hva kan grunnen(e) være til det, tror du Per? Jeg tror at grunnen til det må være at kvinner har mindre tålmodighet enn menn, iallfall disse damene jeg har møtt. Fyrer seg opp bare pågrunn av bagateller.
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #68 Skrevet 11. mai 2014 Ja skriking og banning er vel noe de aller fleste kvinner burde lære å beherske seg littegranne. Mine tips til kvinner menn er; ikke vær så voldsomme, vær heller gode lyttere, - ta med mannen kvinnen deres på råd, ikke grubl så mye alene, ikke vær så kravstore. Enkle triks for et enklere liv. Ja, for de aller fleste kvinner oppfører seg slik selvfølgelig. I den grad noen gjør det, er vel forat de blir oppgitte over menns stupiditet. Jeg har tillatt meg å forandre på ditt siste avsnitt. 4
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #69 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er ikke et troll, det ligger i naturen at kvinenr skal gjøre husarbeid og vi menn arbeies utendørs. Jeg er ofte ute å hogger ved og jeg slår plenen. Dessuten så tåler ikke kvinner å få kritikk slengt oppi anisket. De biter ofte tilbake. Jeg har lenge vært tålmodig mot kvinner, men en plass får grensen for meg og. Bør ikke dere jenter tenke dere litt mer om? Du verden, så flink du er. De syslene er sesongbetont. Hva gjør du med resten av tiden? Hvis du bor i blokk, hva ville du skylde på da av arbeid? 5
pantertante Skrevet 11. mai 2014 #70 Skrevet 11. mai 2014 Jeg tror at grunnen til det må være at kvinner har mindre tålmodighet enn menn, iallfall disse damene jeg har møtt. Fyrer seg opp bare pågrunn av bagateller. Det er ikke bagateller det du forteller om. Tenk deg at du skulle dele leilighet med en kompis og det eneste du var villig til å gjøre for bofellesskapet var å male huset og klippe plenen. Hvor stor tålmodighet tror du kompisen din ville hatt? 2
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #71 Skrevet 11. mai 2014 Det er ikke bagateller det du forteller om. Tenk deg at du skulle dele leilighet med en kompis og det eneste du var villig til å gjøre for bofellesskapet var å male huset og klippe plenen. Hvor stor tålmodighet tror du kompisen din ville hatt? Han hadde nok hatt bedre tålmodighet en kvinnfolka. Du vet at kvinner stresser mye mer en oss menn, så det er min erfaring.
Polly Ester Skrevet 11. mai 2014 #72 Skrevet 11. mai 2014 Hvis du ikke ønsker å ha noe med kvinner å gjøre så burde første bud vært å kommet seg vekk fra et kvinnedominert forum. 3
Hulderen Skrevet 11. mai 2014 #73 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er redd idealkvinnen din har dødd ut. Begge mine bestemødre var slik som du ønsker deg, de gjorde husarbeid og laget mat. Men de døde begge for over 20 år siden. Forresten er jeg ikke sikker på at de ville hatt deg. Begge bestefedrene mine var bønder og jobbet hardt på gården hele året. Det hadde neppe du klart. Litt vedhogst og gressklipping hadde ikke holdt. 4
pantertante Skrevet 11. mai 2014 #74 Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hva betyr bitterpikker?, jeg oppfatter det som et skjellsord. Vel vel, det er mange umodne kvinner rundt omkring. Her kan du lese litt om det; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=775882 Se hva Bond sier i #5. Endret 11. mai 2014 av pantertante 1
Polly Ester Skrevet 11. mai 2014 #75 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er redd idealkvinnen din har dødd ut. Begge mine bestemødre var slik som du ønsker deg, de gjorde husarbeid og laget mat. Men de døde begge for over 20 år siden. Forresten er jeg ikke sikker på at de ville hatt deg. Begge bestefedrene mine var bønder og jobbet hardt på gården hele året. Det hadde neppe du klart. Litt vedhogst og gressklipping hadde ikke holdt. Men, de hadde sikkert sex også ... han her karen vil jo ikke ha sex med disse damene sine heller... han vil bare ha ei rolig dame som ikke sier han i mot, ei som ikke krangler eller skriker, ei som rydder og lager mat og vasker osv. Det ble nevnt tidligere i tråden her at han vil ha en som kan være moren hans. Og det er det det høres ut som også. 2
Gjest Eurodice Skrevet 11. mai 2014 #76 Skrevet 11. mai 2014 Du er virkelig skarp du, du forstår meg ikke. Jeg sier at kvinner har lettere for å bli mer hissgiere enn menn. Jeg ønsker ikke å ha så mye mer med kvinenr å gjøre. Jeg tror jeg kan si med så godt som 100% sikkerhet at ingen kvinne vil ha deg, heller. 1
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #77 Skrevet 11. mai 2014 Men dere kvinenr bør forstå at vi menn har behov og at vi har følelser og. De jentene som jwg har møtt har virket som at de bare tenker på seg sjølv. Det er sjelden jeg har møtt en rolig og saklig dame. Men det er det vel ganske få av tenker jeg.
Gjest Sabrina Skrevet 11. mai 2014 #78 Skrevet 11. mai 2014 Jeg ønsker ikke å ha så mye mer med kvinenr å gjøre. 4
Gjest Per87 Skrevet 11. mai 2014 #79 Skrevet 11. mai 2014 Det ordet betegner "menn" som deg og dine likesinnede. Vel jeg gidder ikke å diskutere mer med deg, når du svarer slik.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #80 Skrevet 11. mai 2014 Men dere kvinenr bør forstå at vi menn har behov og at vi har følelser og. De jentene som jwg har møtt har virket som at de bare tenker på seg sjølv. Det er sjelden jeg har møtt en rolig og saklig dame. Men det er det vel ganske få av tenker jeg. Det stemmer at de færreste kvinner ønsker å leve i et sexløst og barnløst forhold hvor deres eneste rolle består av å lage mat, vaske og rydde i timevis hver dag, mens mannen bruker 2 timer i uka i sommermånedene på å klippe plenen. Anonymous poster hash: 70708...c5c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå