Gå til innhold

jenter: ja eller nei?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Diskutabelt.

På en måte er det jo hot/snertent med så definerte magemuskler, men på den annen side er det litt for mye av det gode. Ser jo ut som musklene holder på å sprekke ut av huden... ellers en fin attitude på denne karen, det liker jeg. Hele i det hele, litt for spjongende for min smak dog absolutt diskutabelt etter en liten makeover.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Stol aldri på hva kvinner offentlig sier de foretrekker i en mann. Statistisk stemmer det sjelden med hva slags menn kvinner velger i praksis. Så du har nok mye rett i at de færreste av kvinnene her som sier nei hadde avvist ham i praksis hvis de hadde fått sjansen i virkeligheten.

hadde ikke avvist han om han var en grei fyr. Men jeg takler ikke treningsnarkiser. Sikker på at han ikke har rørt en sjokolade på årevis. Nei da vil jeg heller ha en fyr mwd vanlig kropp som kan unne seg noe godt å spise og som ikke teller kalorier
Gjest alegria
Skrevet

hadde ikke avvist han om han var en grei fyr. Men jeg takler ikke treningsnarkiser. Sikker på at han ikke har rørt en sjokolade på årevis. Nei da vil jeg heller ha en fyr mwd vanlig kropp som kan unne seg noe godt å spise og som ikke teller kalorier

Du er klar over at treningsnarkiser skeier ut inniblant som normale mennesker? :P Jeg kjenner flere såkalte treningsnarkiser, som du muligens ville kategorisert dem; og de har som meg, en fast kosedag i uken der de spiser alt de vil. Det er KUN de ukene før de eventuelt skal på scenen, at de er på en streng diett. Det at treningsentusiaster aldri unner seg noe godt vil jeg påstå er bare tull, har aldri hørt om noen av de som aldri skeier ut faktisk, det er isåfall sjeldne tilfeller. De trener såpass mye at de forbrenner så mye at en sjokkis ikke ødelegger formen.

Min samboer er veldig godt trent, markerte muskler og en tydelig sixpack (dog ikke like ekstrem som mannen i hovedinnlegget) og han trøkker i seg så mye godis som mulig på lørdagene, pluss en hjemmelaget pizza. Men jeg forstår jo at noen sitter igjen med inntrykket av at disse fitnessfrelste aldri spiser godt, mest sannsynlig fordi det ikke er noe de nødvendigvis forteller til andre :)

Gjest doktor
Skrevet

men tror du ikke kvinner har andre kriterier for hva som er attraktivt hos en mann enn homofile?

Hahahahaha! De jentene som skriver "nei" her er enten troll eller bitre.

• Liker 2
Gjest Dude91
Skrevet

men tror du ikke kvinner har andre kriterier for hva som er attraktivt hos en mann enn homofile?

Jeg er ikke homofil. Digger jenter jeg. Trenger ikke å være homofil for å erkjenne at andre menn kan være kjekke.

Gjest doktor
Skrevet

hm. ok.

Jeg er ikke homofil. Digger jenter jeg. Trenger ikke å være homofil for å erkjenne at andre menn kan være kjekke.

Gjest doktor
Skrevet

men,

hvis de jentene som sier nei "egentlig" er troll eller bitre, kan det hende at de gutta som sier "ja" egentlig er homo?

• Liker 7
Skrevet

Hadde lett tatt han både en og flere ganger, men om noen hadde fått vite om det hadde jeg blitt litt flau. Dritbra kropp - ser ut som en One Direction medlem fra halsen og opp. Og den singleten brenner øya mine.

Skrevet

Han så ut som en sånn bulky twink som flere homofile menn er så innmari glad i.

Skrevet

Men gutter, det er noe jeg lurer veldig på - hvor kommer denne besettelsen av det jeg synes ser ut som gutter som er blitt plukka opp langs Jersey Shore? Han Zyzz fyren f.eks, jeg skjønner at han har bra kropp men han ser jo ut som han bruker solpudder??

Skrevet

Det er for å "ta oss" i løgn. Så kan de starte nye tråder der de skriver hva vi egentlig vil ha.

Når ikke kvinner selv er i stand til å ha et rasjonelt blikk på seg selv og sitt eget kjønn, så må jo det rasjonelle kjønn gjøre det for dem. I hvert fall er det solidarisk og etter mitt skjønn sympatisk å informere de stakkars menn som er tilbøyelig til å ta på alvor det kvinner offentlig sier at de liker i en mann, om at man i virkeligheten observerer at kvinner statistisk sett velger i praksis motsatte typer menn og velger i praksis motsatte egenskaper i en mann enn de offentlig påstår at de liker.

Skal kvinners egenerklæringer ha noen verdi, må det kunne støttes av observerte faktiske kvinnevalg. Men det gjør det rett og slett ikke, tvert i mot. Derfor bør aldri en mann stole på hva en kvinne offentlig påstår hun foretrekker i en mann. Hun vet det jo åpenbart ikke selv en gang, og er en totalt forvirra høne når det kommer til seg selv, sitt eget kjønn og menn.

• Liker 1
Skrevet

Jo virkelig. Det er ingenting med fyren på bildet som tiltaler meg.

Jeg registrerer at du påstår det.

Gjest New_Girl
Skrevet

Når ikke kvinner selv er i stand til å ha et rasjonelt blikk på seg selv og sitt eget kjønn, så må jo det rasjonelle kjønn gjøre det for dem. I hvert fall er det solidarisk og etter mitt skjønn sympatisk å informere de stakkars menn som er tilbøyelig til å ta på alvor det kvinner offentlig sier at de liker i en mann, om at man i virkeligheten observerer at kvinner statistisk sett velger i praksis motsatte typer menn og velger i praksis motsatte egenskaper i en mann enn de offentlig påstår at de liker.

Skal kvinners egenerklæringer ha noen verdi, må det kunne støttes av observerte faktiske kvinnevalg. Men det gjør det rett og slett ikke, tvert i mot. Derfor bør aldri en mann stole på hva en kvinne offentlig påstår hun foretrekker i en mann. Hun vet det jo åpenbart ikke selv en gang, og er en totalt forvirra høne når det kommer til seg selv, sitt eget kjønn og menn.

:ler:

Og du har observert mange kvinner sammen med menn som ser slik ut? Jeg har ikke sett noen.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det hadde vært interessant (egentlig ikke) å se hvem kvinner over 20 velger hvis de får valget mellom en mann som dette og en som Ian Somerhalder eller Alexander Skarsgård.

Eller er det meningen at vi skal sammenligne mr. Duckface med Jabba the Hutt? Da kan jeg gå med på at det blir seier til nebbdyret.

Priceless! :ler2:

7a4939108f170ccf8e0ec9fbdbc0d53e-5376915

Endret av Cathrine88
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Neeeei! Fytti h******!

Anonymous poster hash: 9dfa0...3e8

• Liker 1
Skrevet

Synes både ansikt og kropp var helt forferdelig, jeg fikk faktisk grøsninger. Jeg foretrekker kosemage fremfor overdrevet vaskebrett. :vetikke:

a60d66863a9744ffb883f2cf2cc6eec7.500x321

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Du er klar over at treningsnarkiser skeier ut inniblant som normale mennesker? :P Jeg kjenner flere såkalte treningsnarkiser, som du muligens ville kategorisert dem; og de har som meg, en fast kosedag i uken der de spiser alt de vil. Det er KUN de ukene før de eventuelt skal på scenen, at de er på en streng diett. Det at treningsentusiaster aldri unner seg noe godt vil jeg påstå er bare tull, har aldri hørt om noen av de som aldri skeier ut faktisk, det er isåfall sjeldne tilfeller. De trener såpass mye at de forbrenner så mye at en sjokkis ikke ødelegger formen.

Min samboer er veldig godt trent, markerte muskler og en tydelig sixpack (dog ikke like ekstrem som mannen i hovedinnlegget) og han trøkker i seg så mye godis som mulig på lørdagene, pluss en hjemmelaget pizza. Men jeg forstår jo at noen sitter igjen med inntrykket av at disse fitnessfrelste aldri spiser godt, mest sannsynlig fordi det ikke er noe de nødvendigvis forteller til andre :)

tviler på at de skeier ut når de har en så ekstremt overdrevent tynn og trent kropp som han på bildet. Ser ikke ut som han har noe fett på kropen liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...