AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 NEI!!! Anonymous poster hash: a046b...9e5 1
Gjest Dude91 Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hahahahaha! De jentene som skriver "nei" her er enten troll eller bitre. Endret 10. mai 2014 av Dude91 4
Gjest Whitestripes Skrevet 10. mai 2014 #13 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hahahahaha! De jentene som skriver "nei" her er enten troll eller bitre. Hvorfor tror du det? Anonyme damer på et forum - hvorfor skulle de ha noen grunn til å lyve? Jeg synes ikke det er pent eller turn on med så mye muskler, dessuten er han(du) ung nok til å være sønnen min, og i tillegg hater jeg den fitness/muskel-selfie greia som ser ut til å ta helt av nå for tiden. Flott med folk som trener for helsa si skyld, men dette overdrevne fokuset på kropp og muskler er i seg selv avtennende. Mange gutter/menn lever i den villfarelsen at jenter/kvinner liker menn med store muskler. Hvor de har fått den ideen fra, aner jeg ikke. De færreste jenter liker ikke så mye muskler på en mann. Deal with it. Endret 10. mai 2014 av Whitestripes 18
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Kroppen, ja. Hodet, nei. Ventet på den. Var det jeg også tenkte fra et objektivt ståsted.
Alja Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Ventet på den. Var det jeg også tenkte fra et objektivt ståsted.
Irovar Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Helt ok, dog litt for "smal/tynn" for min smak. Veltrente menn er snasent det, men må være brede og mer maskuline. Ikke for kompakt med muskler, altså ripped, men nærmere Vin Diesel. HVIS jeg skulle tillatt meg å gå kun etter kropp vel og merke. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #19 Skrevet 10. mai 2014 Njaaaa.... Anonymous poster hash: 52550...fa4 1
Petra75 Skrevet 10. mai 2014 #20 Skrevet 10. mai 2014 Hvorfor tror du det? Anonyme damer på et forum - hvorfor skulle de ha noen grunn til å lyve? Jeg synes ikke det er pent eller turn on med så mye muskler, dessuten er han(du) ung nok til å være sønnen min, og i tillegg hater jeg den fitness/muskel-selfie greia som ser ut til å ta helt av nå for tiden. Flott med folk som trener for helsa si skyld, men dette overdrevne fokuset på kropp og muskler er i seg selv avtennende. Mange gutter/menn lever i den villfarelsen at jenter/kvinner liker menn med store muskler. Hvor de har fått den ideen fra, aner jeg ikke. De færreste jenter liker ikke så mye muskler på en mann. Deal with it. +1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå