AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #61 Skrevet 10. mai 2014 Unnskyld meg men, du kan vel ikke snakke for alle kvinner? De fleste kvinner, truth Anonymous poster hash: a7af2...21f 3
Gjest alegria Skrevet 10. mai 2014 #62 Skrevet 10. mai 2014 De fleste kvinner, truth Anonymous poster hash: a7af2...21f Du kan heller ikke snakke for de fleste kvinner, nei. Du kjenner langt i fra de fleste kvinner i verden. De fleste kvinner på KG ja, men du kan ikke snakke for de fleste kvinner overalt i verden.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #63 Skrevet 10. mai 2014 Du kan heller ikke snakke for de fleste kvinner, nei. Du kjenner langt i fra de fleste kvinner i verden. De fleste kvinner på KG ja, men du kan ikke snakke for de fleste kvinner overalt i verden. Dette er jo bare common sense. Flest kvinner foretrekker høye menn, common sense. trenger ikke kjenne alle kvinne for å vite det. De fleste kvinner finner den fitnesslivsstilen turn-off. TRUTH Anonymous poster hash: a7af2...21f 2
Gjest heihade Skrevet 10. mai 2014 #64 Skrevet 10. mai 2014 KAFAEN SKJER DA? FITNESSMENNESKER LEVER I SIN EGEN BOBLE HER. NÅR SKAL PROTEINPULVERGUTTENE SOM TAR BILDE I BAR OVERKROPP OG LEGGER DET UT PÅ INTERNET(HARRY) FORSTÅ AT KVINNER FORETREKKER DETTE(YOU MAD BRAAAHH, ZYZZZZ BRAHH, YOU MIRRINNN DAWG!) NEI!!!: Anonymous poster hash: a7af2...21f hahaha ler meg ihjel av denne posten. caps locken og iveren din er gull. jeg er enig ang mennene i posten din. vil mye heller ha en mann med den øverste kroppen. 5
Gjest Dude91 Skrevet 10. mai 2014 #65 Skrevet 10. mai 2014 KAFAEN SKJER DA? FITNESSMENNESKER LEVER I SIN EGEN BOBLE HER. NÅR SKAL PROTEINPULVERGUTTENE SOM TAR BILDE I BAR OVERKROPP OG LEGGER DET UT PÅ INTERNET(HARRY) FORSTÅ AT KVINNER FORETREKKER DETTE(YOU MAD BRAAAHH, ZYZZZZ BRAHH, YOU MIRRINNN DAWG!) Anonymous poster hash: a7af2...21f Hahaha, u mad, Caps lock-brah?
Tibbie Skrevet 10. mai 2014 #66 Skrevet 10. mai 2014 Nei, jeg er veldig glad i at det ser naturlig ut. Akkurat som mange gutter liker jentene sine Men jeg digger håret! Hudfargen er også ganske digg.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #67 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er 22 år og jeg synes ikke han var så kjekk. Liker menn med muskler, men hans kunne gjerne vært noe mindre, samt at han kunne hatt litt høyere fettprosent. Synes heller ikke ansiktet (eller singleten/brillene) var så tiltrekkende, men det er meg da:-) Anonymous poster hash: 6f5ed...5c8 2
Gjest Whitestripes Skrevet 10. mai 2014 #68 Skrevet 10. mai 2014 For å si det sånn: Tror han hadde sagt nei takk til 99% av kvinnene her inne. Han der kan velge og vrake jenter. Men da spiller det vel ingen rolle hva kvinner her inne mener, så da kan du legge vekk disse trådene du starter. Min erfaring med menn som er så kropps/muskelfikserte, er at de er ekstremt selvopptatte og snevre. Livet dreier seg kun om trening, kropp, mat, søvn og sitt eget ego. På fagspråket kalles det ortoreksi, og blir mer og mer utbredt på grunn av nettopp det overdrevne kroppsfokuset som blomstrer opp blant unge mennesker. Da hjelper det lite hvor store muskler man har, når man ikke har noe mer å bidra med her i verden. Ingen gidder ha et forhold til et tomt skall, uansett hvor muskuløst det skallet er. 3
Gjest Dude91 Skrevet 10. mai 2014 #69 Skrevet 10. mai 2014 Men da spiller det vel ingen rolle hva kvinner her inne mener, så da kan du legge vekk disse trådene du starter. Øh, det var ikke jeg som startet denne tråden. Jeg har for lengst skjønt at de fleste kvinnene her inne enten er troll eller veldig bitre.
Gjest Whitestripes Skrevet 10. mai 2014 #71 Skrevet 10. mai 2014 Øh, det var ikke jeg som startet denne tråden. Jeg har for lengst skjønt at de fleste kvinnene her inne enten er troll eller veldig bitre. Begrunn gjerne hvorfor du mener jeg er troll eller bitter ut fra svarene mine i denne tråden. 2
magicpie Skrevet 10. mai 2014 #72 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har for lengst skjønt at de fleste kvinnene her inne enten er troll eller veldig bitre. Hvorfor det? Fordi du har bestemt at alle som ikke liker bola-looken på menn er bitre? Den eneste som virker bitter i denne tråden er deg. 5
Verpus Skrevet 10. mai 2014 #73 Skrevet 10. mai 2014 Nei. Ikke fint. Liker det best når de har muskler, med bittelitt fett utenpå sånn at de ser bra og trente ut, men ikke er harde som stein. Og at de er definert, men ikke så definert at alt stikker alle veier. Det dummeste jeg ser er de som trener brystmusklene så hardt at det ser ut som de har pupper.. Nå har jeg gått kun ut ifra kroppen hans, altså, ikke alderen, klær eller noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #74 Skrevet 10. mai 2014 Ja takk Anonymous poster hash: 6f5ed...5c8 5
Frk.K Skrevet 10. mai 2014 #75 Skrevet 10. mai 2014 Litt for tynn for min smak, selv om han har muskler liksom, så nei
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #76 Skrevet 10. mai 2014 Haha, man er jo ikke bitter for at man ikke synes han er kjekk! Jeg skjønner jo at noen kan finne han attraktiv, men han er rett og slett ikke min type i det hele tatt. Anonymous poster hash: 6f5ed...5c8 1
vimsefrøken Skrevet 10. mai 2014 #77 Skrevet 10. mai 2014 Nei takk! Og etter å ha lest tråden her forstår jeg at jeg da tydeligvis går under definisjonen "gammel kjerring" eller "bitter". Vil ikke selv beskrive meg selv som noen av delene, bare fordi den gutten ikke helt faller i min smak. Selv foretrekker jeg menn, altså litt mer voksne enn den som var avbildet, og selv om jeg foretrekker en mann i god form, så blir det litt for mye "over the top" her. Jeg foretrekker en mann med definerte muskler uten at det blir "overtrent og utmagret" slik som mange ser ut til å foretrekke å se ut i dag. Letteste måten å beskrive det på er at jeg foretrekker at en mann ser ut som han jobber hardt og holder seg i form, men ikke som om han lever på ett treningsstudio. Hvis dette gjør at jeg faller inn under definisjonen "gammel bitter kjerring" so be it.. 7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #78 Skrevet 10. mai 2014 Mennene som kommenterer på KG at de liker litt fyldigere kvinner er vel også bittre fordi de ikke har sjanse på slanke jenter Anonymous poster hash: 6f5ed...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #79 Skrevet 10. mai 2014 Nei. punktum. Vi har vel alle hver vår smak, og han der er i den kategorien som jeg ikke klarer å finne tiltrekkende på noen måte. Ingen. nada. Jeg synes ikke han var pen, men kanskje fordi han hadde et veldig barnslig utseende. Jeg får kanskje litt fort avsmak når jeg ser menn som prøver å vise seg frem fordi di selv synes de er deilig. Det er no go for meg. Du er ikke deilig. Du er trent. Du bruker for mye tid foran speilet. Få deg noen ordentlige klær. Anonymous poster hash: 70385...67e 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #80 Skrevet 10. mai 2014 Øh, det var ikke jeg som startet denne tråden. Jeg har for lengst skjønt at de fleste kvinnene her inne enten er troll eller veldig bitre. Anonymous poster hash: 6f5ed...5c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå