Gå til innhold

jenter: ja eller nei?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir veldig Justin Bieber... nei takk.

Anonymous poster hash: d7c02...b70
Skrevet

Herregud den singleten var stygg. :P

• Liker 1
Skrevet

Neitakk.

- for høy på seg selv (ta bilder av seg selv mens man poserer halvnaken...? ewww...)

- for ung (ca halvparten så gammel som meg)

- han har ikke hår på brystet (det er et must for meg)

- han har heller ikke skjeggvekst

- han har feil innstilling og har sannsynligvis et helt annet verdisyn enn meg

- han har tatovering

- han går med gullkjede og den der telefonen...

Jeg liker menn, ikke kroppsfikserte guttevalper.

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet

Man må faktsik være litt inn i kulturen for å like kropper som er så ekstrem som det der. Selv om han ikke er så stor ville jeg aldri i verden sett sånn ut første året jeg begynte å trene seriøst. Nå liker jeg ikke denne tren/clen-gay4pay looken uansett og foretrekker naturlige byggere over de som doper seg, og som en som tar trening seriøst selv og har en syk kropp, så kan jeg absolutt forstå at en sånn kropp blir for overdrevent for folk flest. Dessuten er han kort og liten også som gjør hele kroppsbyggerideen ganske bortkasta.

Som det ble påpekt tidligere, er John Skywalker 194 cm høy, og dette er ikke akkurat lavt. Ikke at det er noen fordel å være så høy; jenter liker ofte bedre menn som er 180-185 cm høye.

Skrevet

Som det ble påpekt tidligere, er John Skywalker 194 cm høy, og dette er ikke akkurat lavt. Ikke at det er noen fordel å være så høy; jenter liker ofte bedre menn som er 180-185 cm høye.

Men han ser lav ut. Det er noe med proposjonenen hans. Innmari smal og veldig store skuldre f.eks. Han ser snål ut. Veldig overtrent. Det er få kvinner som liker så markerte, overtrente menn. Selv om du ikke tror noe på det.

Jeg har aldri hørt om John Skywalker før, så det sier meg ikke stort.

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Han hadde kult navn i hvert fall.

AnonymBruker
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: e94da...2b4
Skrevet

Nei... Fin kropp har han, men han mangler skjegg og trynet hans ser ut som ei barnerumpe.

Skrevet (endret)

Men han ser lav ut. Det er noe med proposjonenen hans. Innmari smal og veldig store skuldre f.eks. Han ser snål ut. Veldig overtrent. Det er få kvinner som liker så markerte, overtrente menn. Selv om du ikke tror noe på det.

Jeg har aldri hørt om John Skywalker før, så det sier meg ikke stort.

Enig, trodde han var lav selv. Selv om han har store og runde skuldre er han genetisk ganske smal mellom skuldrene, og dermed virker han puslete til tross for en veltrent kropp.

I tillegg gir bildet inntrykket av at han har veldig lang overkropp og korte bein, noe man oftere ser hos lave personer. Dette spesielt pga. klesstilen med en lang, lavthengende singlet og bukser som sitter veldig lavt.

Endret av Eriks
  • Liker 1
Skrevet

Morsom du eller? Det der er Jon Skywalker, han er 6'4'' eller roughly 193 cm. Han veier rundt 90 kg, og med en så lav fettprosent blir det en del muskelmasse, så kort og liten var skivebom.

Men som du sier, har han kjørt eat clen, tren hard veien og selvsagt fått resultater deretter :)

Anonymous poster hash: b94b5...870

Sjeldent å se en så lang fyr med en så smal midje, så jeg ble lurt av den rett og slett.

Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahahahaha! De jentene som skriver "nei" her er enten troll eller bitre.

Eller bare de ikke tenner på et selfie av en gutt i singlet, klumparmer, duckfaceleppe og leoparddeksel.. :)

Anonymous poster hash: 18c39...733

• Liker 2
Skrevet

Magen var fin den. Armene så litt for store ut for resten og de puppene likte jeg ikke.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Unnskyld meg men, du kan vel ikke snakke for alle kvinner?

EDIT: Gerard Butler er rådeilig, men han under der var deilig han også.

han under er alt for perfekt.
Skrevet

For å si det sånn: Tror han hadde sagt nei takk til 99% av kvinnene her inne. Han der kan velge og vrake jenter.

Stol aldri på hva kvinner offentlig sier de foretrekker i en mann. Statistisk stemmer det sjelden med hva slags menn kvinner velger i praksis. Så du har nok mye rett i at de færreste av kvinnene her som sier nei hadde avvist ham i praksis hvis de hadde fått sjansen i virkeligheten.

Skrevet

Jeg forstår ikke at menn (eller gutter kanskje) lager tråder for å spørre hva kvinner foretrekker når de åpenbart har bestemt seg for at hvis kvinnene svarer noe annet enn det de hadde forventet så lyver de. :klaske:

• Liker 3
Gjest New_Girl
Skrevet

Stol aldri på hva kvinner offentlig sier de foretrekker i en mann. Statistisk stemmer det sjelden med hva slags menn kvinner velger i praksis. Så du har nok mye rett i at de færreste av kvinnene her som sier nei hadde avvist ham i praksis hvis de hadde fått sjansen i virkeligheten.

Jo virkelig. Det er ingenting med fyren på bildet som tiltaler meg.

• Liker 1
Gjest Dude91
Skrevet

Jeg forstår ikke at menn (eller gutter kanskje) lager tråder for å spørre hva kvinner foretrekker når de åpenbart har bestemt seg for at hvis kvinnene svarer noe annet enn det de hadde forventet så lyver de. :klaske:

Jeg kan ikke erindre å ha laget en lignende tråd, selv om det kanskje kan ha blitt misoppfattet som en sådan. Vi menns ideer om hva kvinner liker er faktisk ikke helt off. På samme måte er det trolig mye riktig i kvinners oppfattelse av hva menn liker hos kvinner.

Gjest New_Girl
Skrevet

Det er for å "ta oss" i løgn. Så kan de starte nye tråder der de skriver hva vi egentlig vil ha.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...