Gjest Dude91 Skrevet 11. mai 2014 #161 Skrevet 11. mai 2014 Han har vel en ganske gjennomsnittlig kropp som tar clen. Vet nesten ingenting om clenbuterol, men tviler på at det er enkelt å få den kroppen der selv med dette stoffet.
Cathrine88 Skrevet 11. mai 2014 #162 Skrevet 11. mai 2014 Mest sannsynlig ja, når det var bilde av han i bar overkropp så regner jeg med at det er kroppen som var fokus. Ikke om du ville giftet deg med han eller ikke. Edit: kan være jeg tolket det annerledes enn en del andre her da Jeg tolker spørsmålet i overskriften som "Ville du hatt sex med denne gutten? Ja eller nei?" Og jeg har ikke sex med mennesker jeg ikke er tiltrukket av. 4
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #163 Skrevet 11. mai 2014 Vet nesten ingenting om clenbuterol, men tviler på at det er enkelt å få den kroppen der selv med dette stoffet. Stemmer. Man må trene for å få resultater med det uansett
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #164 Skrevet 11. mai 2014 Clenbuterol er kun er slankemiddel så vidt jeg vet, så musklene hans kom ikke av seg selv
Teeden Skrevet 11. mai 2014 #165 Skrevet 11. mai 2014 Vet nesten ingenting om clenbuterol, men tviler på at det er enkelt å få den kroppen der selv med dette stoffet. Det er ikke noe problem i heletatt. Har du kosten i behold så lar det seg gjøre. Broren til zyzz var da like lav på fettprosent og de tok litt av hvert av partydop og drakk nok av alkohol. Men du må ta over anbefalt dose og utsetter deg definitivt for risiko og du klarer ikke vedlikeholde den året rundt lett.
Teeden Skrevet 11. mai 2014 #166 Skrevet 11. mai 2014 Clenbuterol er kun er slankemiddel så vidt jeg vet, så musklene hans kom ikke av seg selv Men han har jo ikke noe muskelmasse å snakke om. Den er jo helt gjennomsnittlig for folk som har trent progressivt noen år.
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #167 Skrevet 11. mai 2014 Det er ikke noe problem i heletatt. Har du kosten i behold så lar det seg gjøre. Broren til zyzz var da like lav på fettprosent og de tok litt av hvert av partydop og drakk nok av alkohol. Men du må ta over anbefalt dose og utsetter deg definitivt for risiko og du klarer ikke vedlikeholde den året rundt lett. Man bygger ikke muskler kun med sunt kosthold og slankemidler? Sier seg selv at man må drive tung styrketrening fordet. At han har fått veldig god hjelp med middelet er det ingen tvil med, men ingen ender opp med å se slik ut kun ved å bruke det middelet og ikke trene.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #168 Skrevet 11. mai 2014 Nei, dette var ekkelt. Bolegutter,creatingutter og proteingutter er ikke noe for meg. Alt for metrosekuell. Ta bilde i bar overkropp er harry da. Heller tynn kropp som detta da: Anonymous poster hash: a7af2...21f 3
Gjest Dude91 Skrevet 11. mai 2014 #169 Skrevet 11. mai 2014 Men han har jo ikke noe muskelmasse å snakke om. Den er jo helt gjennomsnittlig for folk som har trent progressivt noen år. Quadruple facepalm.
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #170 Skrevet 11. mai 2014 Men han har jo ikke noe muskelmasse å snakke om. Den er jo helt gjennomsnittlig for folk som har trent progressivt noen år. Men hva så da? Han har jo en bra kropp uansett. Selvom han har jukset litt, altså tatt en liten snarvei; han må uansett ha trent styrke ganske lenge for å oppnå det resultatet, som sagt har middelet kun en slankende effekt, noe som gjør at musklene blir mer synligere når de først kommer.
Teeden Skrevet 11. mai 2014 #171 Skrevet 11. mai 2014 Man bygger ikke muskler kun med sunt kosthold og slankemidler? Sier seg selv at man må drive tung styrketrening fordet. At han har fått veldig god hjelp med middelet er det ingen tvil med, men ingen ender opp med å se slik ut kun ved å bruke det middelet og ikke trene. Ja, og så? Du tror det er spesielt vanskelig å bygge en masse på den størrelsen der+ Det krever bare tolmodighet og tid, og når du først har tilgang på clen, så tviler jeg på at du nøyer deg med bare det.
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #172 Skrevet 11. mai 2014 Ja, og så? Du tror det er spesielt vanskelig å bygge en masse på den størrelsen der+ Det krever bare tolmodighet og tid, og når du først har tilgang på clen, så tviler jeg på at du nøyer deg med bare det. Jeg har aldri sagt det er spesielt vanskelig? Jeg sier bare at han uansett må ha jobbet for det. Musklene popper ikke bare ut av seg selv. Kjenner du fyren eller siden du "vet" så mye om ham? skjønner ikke hvorfor du skal diskutere på det? Han har en fin kropp, synes JEG - uavhengig av om han bruker middel eller ikke
Teeden Skrevet 11. mai 2014 #173 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har aldri sagt det er spesielt vanskelig? Jeg sier bare at han uansett må ha jobbet for det. Musklene popper ikke bare ut av seg selv. Kjenner du fyren eller siden du "vet" så mye om ham? skjønner ikke hvorfor du skal diskutere på det? Han har en fin kropp, synes JEG - uavhengig av om han bruker middel eller ikke Jeg syns argumentet å jobbe hardt er en ganske dårlig rasjonalisering av dopbruk. Det gjør da alle det. Alle som trener jobber hardt enten de er på mosjonsnivå eller elitenivå. Dop gjør det jo enda lettere å jobbe hardt siden resultatene kommer så raskt. Jeg er ikke nødvendigvis i mot det, jeg er bare ikke spesielt imponert. Det er en rimelig standard kropp for folk som tar clen. Han er verken speielt stor eller særlig velproporsjonert. En ganske gjennomsnittlig kropp (bodybuilderstandard) på test/clen.
Gjest BettyBoop Skrevet 11. mai 2014 #174 Skrevet 11. mai 2014 Så tåpelig man er usikker på seg selv fordi man vil se bra ut? Man kan ha god selvtillit med et ønske om å se enda bedre ut er masse helsemessige fordeler ved å trene tung styrke forresten.ingenting galt i å ville se bra ut. Men med måte da. Du aer jo han på bildet har alt for overdrevent trent kropp. Og at han står og doier seg foran speilet gjør jo saken ennå verre
Sjokoladenøtt Skrevet 11. mai 2014 #175 Skrevet 11. mai 2014 Nope. Ikke det at det var mye muskler, men det så rart og unaturlig ut. Sleskete.
Gjest alegria Skrevet 11. mai 2014 #176 Skrevet 11. mai 2014 Jeg syns argumentet å jobbe hardt er en ganske dårlig rasjonalisering av dopbruk. Det gjør da alle det. Alle som trener jobber hardt enten de er på mosjonsnivå eller elitenivå. Dop gjør det jo enda lettere å jobbe hardt siden resultatene kommer så raskt. Jeg er ikke nødvendigvis i mot det, jeg er bare ikke spesielt imponert. Det er en rimelig standard kropp for folk som tar clen. Han er verken speielt stor eller særlig velproporsjonert. En ganske gjennomsnittlig kropp (bodybuilderstandard) på test/clen. Jeg har aldri sagt at han er stor i forhold bodybuilderstandard, det er de fleste andre her i tråden som klager over at dette er for mye. Jeg sa bare at han hadde en deilig kropp, aldri sagt han er enorm. Skrev også isted at jeg vet det er en snarvei og gjør jobben lettere, men de som bruker dette må jo fortsatt trene og holde seg i form; men at de bare ikke trenger trene like hardt som andre som ikke bruker slike midler. Jeg er ikke uenig med deg med at de har det lettere mtp. Treninga, men er uenig i at det ikke er en fin kropp.
Teeden Skrevet 11. mai 2014 #177 Skrevet 11. mai 2014 Jeg har aldri sagt at han er stor i forhold bodybuilderstandard, det er de fleste andre her i tråden som klager over at dette er for mye. Jeg sa bare at han hadde en deilig kropp, aldri sagt han er enorm. Skrev også isted at jeg vet det er en snarvei og gjør jobben lettere, men de som bruker dette må jo fortsatt trene og holde seg i form; men at de bare ikke trenger trene like hardt som andre som ikke bruker slike midler. Jeg er ikke uenig med deg med at de har det lettere mtp. Treninga, men er uenig i at det ikke er en fin kropp. Det er ingen snarvei, da en sånn type kropp er helt uoppnåelig naturlig. Det går ikke ann å få så lav fettprosent på en såpass stor muskelmasse naturlig, og clen gjør det ikke lettere. Det gjør det rett og slett mulig. Vi diskuterer ikke om det er en fin kropp eller ikke, vi diskuterer om det bare er å skreie ut i nye og ned for å få en sånn kropp, sånn som du trodde.
Mariell007 Skrevet 11. mai 2014 #178 Skrevet 11. mai 2014 hvorfor drar du singletten ned på hoftene istedenfor å bare ta den helt av?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #179 Skrevet 11. mai 2014 Rent utseendemessig så er han for tynn, for muskuløs, for jålete og for selvdiggende. Men for all del, kan hende han er en morsom og artig fyr. Anonymous poster hash: 8bc07...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #180 Skrevet 11. mai 2014 Han har vel en ganske gjennomsnittlig kropp som tar clen. That's it. Men når du begynner å kalle det å ha en liten spisedag i uke å "skeie" ut så er du rimelig blåst. Det heter å skeie ut. Ikke gjør narr av henne når det er du som skriver "skreie" ut!Anonymous poster hash: 9dfa0...3e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå