Gå til innhold

jenter: ja eller nei?

Fremhevede innlegg

Gjest alegria
Skrevet

tviler på at de skeier ut når de har en så ekstremt overdrevent tynn og trent kropp som han på bildet. Ser ikke ut som han har noe fett på kropen liksom

Jo selvfølgelig. Han trener nok såpass mye at å skeie ut en gang i blandt er 0 problem ;) han er ikke ekstremt overdrevet tynn, han er veldig godt trent med lav fettprosent. Jeg kjenner flere menn som har sånn kropp og de skeier ut.
Videoannonse
Annonse
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Han Zyzz fyren f.eks, jeg skjønner at han har bra kropp men han ser jo ut som han bruker solpudder??

Er ikke besatt av ham. Han hadde karisma, var kjekk, trodde genuint at han kunne få hvilken som helst dame, osv. Fyren var fascinerende.

Endret av Dude91
Gjest alegria
Skrevet

Det hadde vært interessant (egentlig ikke) å se hvem kvinner over 20 velger hvis de får valget mellom en mann som dette og en som Ian Somerhalder eller Alexander Skarsgård.

Eller er det meningen at vi skal sammenligne mr. Duckface med Jabba the Hutt? Da kan jeg gå med på at det blir seier til nebbdyret.

Priceless! :ler2:

7a4939108f170ccf8e0ec9fbdbc0d53e-5376915

Uff, finnes grenser da :P fortsatt ser det jo ut som han har fin kropp. Man kan jo ikke dømme en kropp basert på personlighet. Kroppen dømmer man jo bare basert på kroppen og ikke hvor idiot en er :P
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jo selvfølgelig. Han trener nok såpass mye at å skeie ut en gang i blandt er 0 problem ;) han er ikke ekstremt overdrevet tynn, han er veldig godt trent med lav fettprosent. Jeg kjenner flere menn som har sånn kropp og de skeier ut.

uansett. Siden jeg hater å trene så hadd3 jeg ikke orket å være med en som måtte trene hver dag og var så opphengt i sin egen kropp. Er man så ekstremt veltrent trir jeg man er usikker på seg selv og. Kan liksom ikke bli perfekt nok liksom.
  • Liker 1
Skrevet

Uff, finnes grenser da :P fortsatt ser det jo ut som han har fin kropp. Man kan jo ikke dømme en kropp basert på personlighet. Kroppen dømmer man jo bare basert på kroppen og ikke hvor idiot en er :P

Jeg har ikke skrevet noe om kroppen hans.

• Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

Jeg har ikke skrevet noe om kroppen hans.

Nei, men er vel det poenget med hele tråden er.
Gjest New_Girl
Skrevet

Nei, men er vel det poenget med hele tråden er.

Er det? Spørsmålet er ja eller nei. Så da kan man vel tolke det som man vil.

Gjest alegria
Skrevet

uansett. Siden jeg hater å trene så hadd3 jeg ikke orket å være med en som måtte trene hver dag og var så opphengt i sin egen kropp. Er man så ekstremt veltrent trir jeg man er usikker på seg selv og. Kan liksom ikke bli perfekt nok liksom.

Så tåpelig :P man er usikker på seg selv fordi man vil se bra ut? Man kan ha god selvtillit med et ønske om å se enda bedre ut :) er masse helsemessige fordeler ved å trene tung styrke forresten.
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Er det? Spørsmålet er ja eller nei. Så da kan man vel tolke det som man vil.

Mest sannsynlig ja, når det var bilde av han i bar overkropp så regner jeg med at det er kroppen som var fokus. Ikke om du ville giftet deg med han eller ikke.

Edit: kan være jeg tolket det annerledes enn en del andre her da :)

Endret av alegria
Skrevet

Nei.
Han skulle hatt litt mer fett på kroppen!!

Skrevet (endret)

Du, spar meg. Fyren bruker clenbuterol så ikke kom her å si at det ikke er overdrevet. Jeg tviler veldig på at du har flust med kompiser som har sånne kropper som i tillegg bare skreier ut og har "pytt pytt" holdninger til kosten. Det å ha sixpack/lav fetprosent er noe helt annet enn å ligger rundt 4 prosent fordi du er på clen og lav dose test for å vedlikeholde massen. Du har tydelig ikke peiling på hva du snakker om.

Endret av Teeden
  • Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Du, spar meg. Fyren bruker clenbuterol så ikke kom her å si at det ikke er overdrevet. Jeg tviler veldig på at du har flust med kompiser som har sånne kropper som i tillegg bare skreier ut og har "pytt pytt" holdninger til kosten. Det å ha sixpack/lav fetprosent er noe helt annet enn å ligger rundt 4 prosent fordi du er på clen og lav dose test for å vedlikeholde massen.

Hva jeg synes er overdrevet er vel noe jeg selv må få bestemme? Hva skjer forresten med å være så sur? Jeg sa jeg har en del kompiser som ser slik ut jo, ihvertfall ikke langt ifra - hvorfor skulle jeg jugd om sånt? :P de har ikke pytt pytt holdninger, det har jeg aldri sagt. De spiser sunt, men de skeier ut en dag i uken (lørdager) jo. Om du tror jeg juger (hvilket er latterlig, hvorfor skulle jeg jugd om sånt, hva tjener jeg på det?) så får du tro hva du vil, bryr meg fint lite :P
Skrevet

Hva jeg synes er overdrevet er vel noe jeg selv må få bestemme? Hva skjer forresten med å være så sur? Jeg sa jeg har en del kompiser som ser slik ut jo, ihvertfall ikke langt ifra - hvorfor skulle jeg jugd om sånt? :P de har ikke pytt pytt holdninger, det har jeg aldri sagt. De spiser sunt, men de skeier ut en dag i uken (lørdager) jo. Om du tror jeg juger (hvilket er latterlig, hvorfor skulle jeg jugd om sånt, hva tjener jeg på det?) så får du tro hva du vil, bryr meg fint lite :P

Det var da voldsomt som du reagerte. Jeg påpeker bare at det er feil å insinuere at du ikke er så ekstrem bare fordi du er så "trent" som han. Han er ikke noe spesielt trent heller utover det at han tar clenbuterol som er en jævla effektiv fettforbrenner som i tillegg reduserer appetitten din såpass at å skreie ut ikke er veldig vanlig blant brukerne.

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Det var da voldsomt som du reagerte. Jeg påpeker bare at det er feil å insinuere at du ikke er så ekstrem bare fordi du er så "trent" som han. Han er ikke noe spesielt trent heller utover det at han tar clenbuterol som er en jævla effektiv fettforbrenner som i tillegg reduserer appetitten din såpass at å skreie ut ikke er veldig vanlig blant brukerne.

Svarer vi på samme tråd? Det er jo du som klikket helt i vinkler og påstod at jeg juger. Jeg sa bare at jeg driter i om du tror meg eller ikke :P om han tar clenbuterol eller ikke, bryr meg veldig lite; han hadde fortsatt fin kropp. Skjønner ikke hvilket behov du har for å fortelle det uansett? Arnold Scwartzneger (sikkert stavefeil i etternavnet) bolet/boler seg jo som bare det, virker ikke som at det stopper suksessen hans av den grunn. Folk bryr seg generelt lite om sånt, bortsett fra moralkjerringer. Selvfølgelig synes ikke jeg det er en bra ting med bol, men om folk bruker det eller ikke bryr meg fint lite. De som tar konsekvensene, jeg som får et fint syn :) Endret av alegria
Skrevet

Nei, det er litt for mye muskler for meg. Pluss at han var veldig tynn? Hadde vært finere om han hadde vært litt "feitere" eller hva jeg skal si, for da popper ikke muskla så mye ut.

• Liker 1
Skrevet

Svarer vi på samme tråd? Det er jo du som klikket helt i vinkler og påstod at jeg juger. Jeg sa bare at jeg driter i om du tror meg eller ikke :P om han tar clenbuterol eller ikke, bryr meg veldig lite; han hadde fortsatt fin kropp. Skjønner ikke hvilket behov du har for å fortelle det uansett? Arnold Scwartzneger (sikkert stavefeil i etternavnet) bolet/boler seg jo som bare det, virker ikke som at det stopper suksessen hans av den grunn. Folk bryr seg generelt lite om sånt, bortsett fra moralkjerringer. Selvfølgelig synes ikke jeg det er en bra ting med bol, men om folk bruker det eller ikke bryr meg fint lite. De som tar konsekvensene, jeg som får et fint syn :)

Han har vel en ganske gjennomsnittlig kropp som tar clen. That's it. Men når du begynner å kalle det å ha en liten spisedag i uke å "skeie" ut så er du rimelig blåst.

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Han har vel en ganske gjennomsnittlig kropp som tar clen. That's it. Men når du begynner å kalle det å ha en liten spisedag i uke å "skeie" ut så er du rimelig blåst.

Herregud så fiendtlig du er? Hvorfor begynner du med hetsing. Ser du er flink til å være negativ og provosere på andre tråder og. Det å skeie ut en dag i uken vil si å ha en spisedag i uken. Å skeie ut betyr å spise mer eller spise mer usunt enn hva du vanligvis ville gjort. Sier jo seg selv?

Edit: om han har en gjennomsnittkropp driter vel jeg i, den var fortsatt fin. Du virker veldig bitter, som skal spre så mye negativitet om og til andre.

Endret av alegria
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe med trenden å vise fram hvor flink man er til å trene,se hvor bra kropp jeg har osv.

Skjønner man er stolt av det altså,men jeg faller sjelden for mennesker som er så opptatt av å dele hver minste ting med allmennheten. Hva med indre verdier,hva man kan bidra med positivt for andre mennesker.

Så det blir et nei fra meg!

Anonymous poster hash: 8c901...890
  • Liker 2
Gjest Minpin
Skrevet

Nei. Tenner ikke på metroseksuelle menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...