Gå til innhold

jenter: ja eller nei?

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvorfor tror du det? Anonyme damer på et forum - hvorfor skulle de ha noen grunn til å lyve?

Jeg synes ikke det er pent eller turn on med så mye muskler, dessuten er han(du) ung nok til å være sønnen min, og i tillegg hater jeg den fitness/muskel-selfie greia som ser ut til å ta helt av nå for tiden. Flott med folk som trener for helsa si skyld, men dette overdrevne fokuset på kropp og muskler er i seg selv avtennende.

Mange gutter/menn lever i den villfarelsen at jenter/kvinner liker menn med store muskler. Hvor de har fått den ideen fra, aner jeg ikke. De færreste jenter liker ikke så mye muskler på en mann. Deal with it.

+1

+1

+1

:klappe:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Gutten er søt men grunnen til at jeg sier nei er :

1. Han er alt for showoff. Liker gutter som ser bra ut men ikke er cocky pga det

2. Han er overdrevent opptatt av trening og kosthold og sånne er slitsomme

3. Han er for tynn

• Liker 2
Gjest New_Girl
Skrevet

Nei på verken ansikt eller kropp.

Hilsen ei bitter trollkjerring.

• Liker 3
Gjest alegria
Skrevet

Ja til kroppen. Deilig og maskulin kropp synes jeg ihvertfall :)

• Liker 1
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Hahahahaha! De jentene som skriver "nei" her er enten troll eller bitre.

Får ikke med mannen ut å trene vettu, da skal man hate alle trente menn :P

Edit: skjønner at noen vil føle seg truffet her og kjefte meg ned, så vil påpeke at dette bare var en spøk :P

Endret av alegria
Gjest avocadoen
Skrevet

Nei på verken ansikt eller kropp.

Hilsen ei bitter trollkjerring.

:fnise:

Skrevet

Nei. Alltid nei til duckface.

• Liker 4
Skrevet

Nei, for ung og for tynn

Gjest heihade
Skrevet (endret)

Aldri i livet.

Synes ikke slike kropper er fine i det hele tatt. Ansiktet var ikke min smak heller, selv om det ikke kan regnes som stygt eller noe.

Endret av heihade
Skrevet

Uhm, nei takk. Verken hode eller kropp frister.

Jeg er verken bitter eller misunnelig btw.

Skrevet

Altså, om han er kjekk? Så absolutt! Så ut som et mulattbarn. Veldig kjekk gutt. Men jeg hadde foretrukket håret hans ryddigere, og penere kledd.

Skrevet

altfor showoff, stygt mobildeksel, ta opp buksa er du snill, stygg singlet. Hvor har halsen din blitt av?

Skrevet

Var ikke mye der som var min smak, så det blir nei fra meg.

Skrevet

Syns han hadde flott kropp, men kleint med selfie, singlet, singlet i rull rundt livet og kyssemunn.

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Hvorfor tror du det? Anonyme damer på et forum - hvorfor skulle de ha noen grunn til å lyve?

Jeg synes ikke det er pent eller turn on med så mye muskler, dessuten er han(du) ung nok til å være sønnen min, og i tillegg hater jeg den fitness/muskel-selfie greia som ser ut til å ta helt av nå for tiden. Flott med folk som trener for helsa si skyld, men dette overdrevne fokuset på kropp og muskler er i seg selv avtennende.

Mange gutter/menn lever i den villfarelsen at jenter/kvinner liker menn med store muskler. Hvor de har fått den ideen fra, aner jeg ikke. De færreste jenter liker ikke så mye muskler på en mann. Deal with it.

Signerer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han der kan max være 19 år.

Anonymous poster hash: 11e6e...12b
  • Liker 1
Skrevet

Nei.
Kroppen er for markert. Litt mindre så er jeg kjempehappy. Eller en liten pondus. Heller det.
Håret funker ikke, med mindre det er en slik en knullerufs.
Klesstilen ser også ut til å være slik guttene i lillesøsteren min sin omgangskrets går rundt i.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...