Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Boetica skrev (Akkurat nå):

Noen ganger akselererer de så fort at man vingler rundt som en full sjømann 😂

Eller statist i Børning 4. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å oppføre seg som rumpemark har en viss underholdningsverdi. Så det er verdifullt i seg selv. 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (54 minutter siden):

Noen ganger akselererer de så fort at man vingler rundt som en full sjømann 😂

Jepp 😝 Spesielt på el-busser med litt raskere akselerasjon også 😅

DER har jeg heldigvis flaks i krykketilværelsen, de har ventet til jeg har satt meg. Men bekkenet rekker å stivne på tiden fra a til b, så bruker jo en liten evighet på å komme meg opp og av 🙈😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mange ulike stoffer for å sy bluse til kjolen jeg syr, men ingen av fargene passer. Ser ut som jeg må lage en plain hvit. Blir kanskje litt kjedelig 😞 med bare plain hvit. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atle Pettersen som programleder i Beat for Beat😖

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Atle Pettersen som programleder i Beat for Beat😖

You had me at Atle Pettersen... 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Atle Pettersen som programleder i Beat for Beat😖

Atle batle med ræva i fatle! 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (8 minutter siden):

You had me at Atle Pettersen... 

 

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Atle batle med ræva i fatle! 

jaaa jeg orker ikkeee! Vil bare deige seg og synge sjøl🙄 

Vil ha Ivar:hjerte:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

 

jaaa jeg orker ikkeee! Vil bare deige seg og synge sjøl🙄 

Vil ha Ivar:hjerte:

Æsj, ja. Ser på the voice jeg da og det går vel samtidig.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Æsj, ja. Ser på the voice jeg da og det går vel samtidig.

Svigers bestemte her. Jeg var medgjørlig da jeg fikk pizza, vin, potetgull og kake med navnet mitt:nigo:

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Svigers bestemte her. Jeg var medgjørlig da jeg fikk pizza, vin, potetgull og kake med navnet mitt:nigo:

Skjønner jeg godt, hvem kan si nei til sånt digg? 😻 Kake med navnet ditt på, har du bursdag? 🥳 Mamma og pappa pleier å se beat for beat. De ser nesten bare på nrk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Skjønner jeg godt, hvem kan si nei til sånt digg? 😻 Kake med navnet ditt på, har du bursdag? 🥳 Mamma og pappa pleier å se beat for beat. De ser nesten bare på nrk. 

Superdeilig fredagslanding her hos de. 🥰 Og i morgen har mann lovet meg tur på Coop Obs, det er litt som Tusenfryd for meg😂

Jeg ser sjelden Beat for Beat men er helt med når jeg ser. Gjetter og styrer på og snakker mye om at jeg er flinkere å komme på sanger enn deltagerne😂😂😂🙈

Ser egentlig the Voice, men det blir i opptak i påsk da🥰

Hadde bursdag, litt etterpåfeiring. Koselig!:rodmer:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe hamburger på  burgersjappe her jeg bor. Det ene burgersjappe spilte så høy musikk at der orket jeg ikke være. Når det er høy musikk må alle rope for å kommunisere og da blir det bare enda mer støy.  På det andre burgersjappa var det ikke noe støy, men da jeg fikk burgeren så oppdaget jeg at det var mindre kjøtt i dem enn det pleide å være. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (2 minutter siden):

Skulle kjøpe hamburger på  burgersjappe her jeg bor. Det ene burgersjappe spilte så høy musikk at der orket jeg ikke være. Når det er høy musikk må alle rope for å kommunisere og da blir det bare enda mer støy.  På det andre burgersjappa var det ikke noe støy, men da jeg fikk burgeren så oppdaget jeg at det var mindre kjøtt i dem enn det pleide å være. 

Cassidy Tvillingene tenker at det må være skikkelig kjipt.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Superdeilig fredagslanding her hos de. 🥰 Og i morgen har mann lovet meg tur på Coop Obs, det er litt som Tusenfryd for meg😂

Jeg ser sjelden Beat for Beat men er helt med når jeg ser. Gjetter og styrer på og snakker mye om at jeg er flinkere å komme på sanger enn deltagerne😂😂😂🙈

Ser egentlig the Voice, men det blir i opptak i påsk da🥰

Hadde bursdag, litt etterpåfeiring. Koselig!:rodmer:

Så kos! 🥰 Coop Obs er bra, ja. Funfact: jeg jobbet på obs i gamle dager. Var min første jobb i tillegg til avisbud for Aftenposten.

Jeg har ikke sett beat for beat på mange år. Har aldri sett fast på det, bare litt nå og da. Hehe, ja gøy når man kommer på flere sanger enn deltakerne :D 

Så koselig! 😻 Gratulerer med dagen på etterskudd! 🥳🎉🎂🥂🎁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, jukkapalme said:

Så kos! 🥰 Coop Obs er bra, ja. Funfact: jeg jobbet på obs i gamle dager. Var min første jobb i tillegg til avisbud for Aftenposten.

Var avisbud jeg også.   Jeg hadde ganske flott avisrute. Jeg gikk i boligblokker så fikk levert mange aviser på kort tid.  Var i tillegg heis, så jeg tok heien opp og gikk ned trappene.  Husker ikke hva avisen het. Mener å huske at det var en gratisavis som var finansiert kun med reklame.  Det gjorde det også lett å gå med avisa for alle skulle jo ha. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Frøkenfryden said:

Hadde bursdag, litt etterpåfeiring. Koselig!:rodmer:

Gratulerer med dagen på etterskudd. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, jukkapalme said:

Så kos! 🥰 Coop Obs er bra, ja. Funfact: jeg jobbet på obs i gamle dager. Var min første jobb i tillegg til avisbud for Aftenposten.

Jobbet også i matbutikk. Likte den jobben for jeg var blant de som satte ut varer i butikken. Syntes det var mye mer stas enn å stå i kassa.  

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Var avisbud jeg også.   Jeg hadde ganske flott avisrute. Jeg gikk i boligblokker så fikk levert mange aviser på kort tid.  Var i tillegg heis, så jeg tok heien opp og gikk ned trappene.  Husker ikke hva avisen het. Mener å huske at det var en gratisavis som var finansiert kun med reklame.  Det gjorde det også lett å gå med avisa for alle skulle jo ha. 

Kult. Fint med betalt trim, det var nesten det beste med den jobben. Digg med heis. Jeg har også gått i blokker, men uten heis. Eller, den ene hadde, men den stoppet opp så ofte at jeg tok trappene i stedet. Turte ikke noe annet. Hadde flere forskjellige ruter. Den ene søndagsruten var hele 3 mil lang. De hadde misforstått og trodde jeg skulle kjøre bil, men jeg syklet. Ville ha ruten likevel siden den var så godt betalt. Tok veldig lang tid siden jeg ikke fikk med meg alle avisene på en gang og måtte tilbake til hentestedet underveis for å hente flere. Måtte begynne kl 0515 for å bli ferdig til kl 09. Den gang var jeg frisk, i motsetning til nå. Sukk... Jeg gikk med Aftenposten. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...