Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

Takk❤️ alt ble verre enn jeg trodde også. Nav vil ikke hjelpe pga nye brannregler😢 Så hele dagen min er ganske trist og jeg veksler mellom å tørke egne tårer mellom slagene og samle mot til pasientmøter derimellom. 

Hva har nye brannregler med saken å gjøre

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (3 minutter siden):

Hva har nye brannregler med saken å gjøre

Utrolig mye merkelig nok. 😢Long story..😞

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Utrolig mye merkelig nok. 😢Long story..😞

Høres helt håpløst ut

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 minutter siden):

Høres helt håpløst ut

Ja.. vore veldig opprørt og lei meg i dag men støttes av snill Franz og familie🥹 Og fekk svømt oppi alt. 👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (På 28.2.2024 den 18.44):

Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢

Skulle hatt @TheHairyToothfairy som vakt til å ta pøblene på fersken 👿👊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja.. vore veldig opprørt og lei meg i dag men støttes av snill Franz og familie🥹 Og fekk svømt oppi alt. 👍

Trening hjelper på når man er lei seg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (1 time siden):

Nå er våren her , og et sikkert vårtegn er hundebæsjen som tyter opp etterhvert som snøen synker

Jaja, og det er jo fremdragende gjødsel for hestehov og kvitveis ..... not. Midt på asfalten

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.nrk.no/nyheter/sondagsapne-butikker-1.11163364?festet=1.16783182#festet

Uttalelser som dette fra KrF:
 

Quote

– Når det er søndag, er kjøpesentrene tomme, mens marka er full av folk som er ute og koser seg. Ingen ønsker vel at det skal bli motsatt.

Jo, jeg ønsker at det skal bli motsatt! Og jeg er dritlei av de kristenkonservatives moralisering. Trur de faktisk at de snakker for folket? De er under sperregrensen, for faen!

 

Quote

Byrådets ønske om å gjøre deler av Oslo sentrum til turiststed for å kunne ha søndagsåpne butikker vekker sterke reaksjoner. I Oslo bystyre er Ap, SV, MDG, Rødt, Partiet Sentrum og KrF imot.

Jeg har aldri stemt noe annet enn venstresiden, men nå vurderer jeg å bytte. Søndagstengt er noe av det jeg misliker aller mest med Norge. Man mister en hel dag i uken, og halvparten av helgen. Hater det intenst.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 timer siden):

Skulle hatt @TheHairyToothfairy som vakt til å ta pøblene på fersken 👿👊

Mmmmfersken

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil 

Endret av Turkis Sau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de har pepper på den påsmurte maten hos Backstube

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangel på palmeolje i div sjokolader og kjeks som endrer på smaken. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple som ikke ville refundere meg for noe jeg betalte for mye for…

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Plutselig var den trangsynte kollegaen på denne listen igjen.

La meg få ha mine problemer uten at jeg skal dømmes nord og ned fordi jeg ikke gjør det på hennes måte, og hun forstår heller ikke hvor jeg "kommer fra". Og hun evner ikke forstå det heller. Jeg er ikke skuffet fordi jeg ikke fikk ADHD-diagnosen, selv om jeg kanskje skulle ønske det, fordi jeg tror det er det som skaper en del utfordringer på jobb og hjemme til tider. 

Jeg er lei meg fordi jeg sliter med ting som kunne vært unngått om foreldrene mine faktisk så meg for meg i oppveksten og var der for meg. Selv om jeg vet det, så er det vondt når noen forteller en at "hey, du har ikke noe nettverk, og du sliter med å få ett, også føler du deg ensom så fort du er alene, fordi du ikke er vant til å bli sett for og være deg selv". Og jeg vet det blir en helvetes jobb med å finne ut av dette, spesielt når jeg står i det alene og allerede er ganske så sliten. Og i tillegg skal mestre livet oppå der. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag spiste jeg mye usunt. Men går jo ikke ned i vekt uansett om jeg spiser lite og sunt og går på jobb hele dagen. 

I dag spiste jeg berlinerbolle, kjeks wienerbrød og potetgull... kan ikke huske sist jeg spiste så mye junk. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivået på sterk mat i Norge irriterer. Det er vanskelig å få noe som smaker. Man må be om sterk, også presisere at man ikke mener "norsk sterk" (for det er ikke sterk), men "indisk sterk" eller "pakistansk sterk". Og selv da trur dem ikke på deg, og man får noe skikkelig mildt.

Samme med dagligvarebutikkene. Det finnes ingenting sterkt. Selv chillipeppern som selges er ikke sterk! 😂

Hvorfor skal mat ha så få ingredienser som mulig, og nesten helt uten krydder? Er vi redde for smak i dette landet?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...