Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞

Skjønner ikke hvem som driver på med sånt. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke hvem som driver på med sånt. 

Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢

Håper de blir anmeldt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (29 minutter siden):

Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞

 

Frøkenfryden skrev (25 minutter siden):

Samme her.. det gjør det mye vanskeligere for meg å være i jobb med sykdommen min når jeg må styre ned sånt😢

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Håper de blir anmeldt!

Jeg anmeldte det når de herpet mobilitetsscooteren min, men det ble selvfølgelig henlagt. Det som er greit, er at de har anmeldelsen i arkivet, så om det er en gjenganger, så kan de legge dette til.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som mener det tar lenger tid å bruke betalingsterminal enn kontanter på bussen… 

Endret av Titania
Skrivefeil
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (3 timer siden):

De som mener det tar lenger tid å bruke betalingsterminal enn kontanter på bussen… 

Appen du mener vs kontanter?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Appen du mener vs kontanter?

Nei. Betaling på bussen. 

Østfold kollektivtrafikk mener det tar for lang tid å betale med kort, så derfor har de fjernet betalingsterminalene i bussene. Men skjønner ikke hva som er spesielt effektivt med de som betaler kontant - først skal passasjer telle pengene (ofte mye mynt), så skal sjåføren telle pengene og så skal billett lages. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (5 minutter siden):

Nei. Betaling på bussen. 

Østfold kollektivtrafikk mener det tar for lang tid å betale med kort, så derfor har de fjernet betalingsterminalene i bussene. Men skjønner ikke hva som er spesielt effektivt med de som betaler kontant - først skal passasjer telle pengene (ofte mye mynt), så skal sjåføren telle pengene og så skal billett lages. 

Er det like dyrt å betale fysisk kontant?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Er det like dyrt å betale fysisk kontant?

Spørs på hvor man bor 😅

Er en del tilskudd i nedre Glomma, så her er det samme pris på buss og i app, men skal man ut av det området er app billigere. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 minutt siden):

Spørs på hvor man bor 😅

Er en del tilskudd i nedre Glomma, så her er det samme pris på buss og i app, men skal man ut av det området er app billigere. 

Rart dette. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Rart dette. 

Nja, ikke så rart. Med utgangspunkt i før de begynte slå sammen kommuner og sånn, var det 14-15 byer/kommuner (om jeg ikke husker feil). 
Ca 1/3 av fylket bor i nedre Glomma, så derfor satser de mer her - men om det er så vellykket er en annen sak 😝 Fint for oss som tar buss, når de går som normalt. Akkurat nå koster enkeltbillett 10kr og månedskort 100 (kun mellom Sarpsborg og Fredrikstad) mens i resten av fylket er det 45 for enkeltbillett og 840 for månedskort

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Frøkenfryden said:

Folk som ødelegger hjelpemidlene mine.. når noen gjør hærverk på døråpner på blokka, må jeg ordne meg jobbfri og få tak i reparasjon. 😞

Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. 

14 hours ago, sofie777 said:

Jeg anmeldte det når de herpet mobilitetsscooteren min, men det ble selvfølgelig henlagt. Det som er greit, er at de har anmeldelsen i arkivet, så om det er en gjenganger, så kan de legge dette til.

Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (Akkurat nå):

Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. 

Skjønner virkelig ikke folk som kan finne på å gjøre sånt. 

Takk❤️ alt ble verre enn jeg trodde også. Nav vil ikke hjelpe pga nye brannregler😢 Så hele dagen min er ganske trist og jeg veksler mellom å tørke egne tårer mellom slagene og samle mot til pasientmøter derimellom. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkenfryden said:

Takk❤️ alt ble verre enn jeg trodde også. Nav vil ikke hjelpe pga nye brannregler😢 Så hele dagen min er ganske trist og jeg veksler mellom å tørke egne tårer mellom slagene og samle mot til pasientmøter derimellom. 

:hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg .... ekvipasjen hund og eier

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nietsoj skrev (7 timer siden):

Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg .... ekvipasjen hund og eier

Nå er våren her , og et sikkert vårtegn er hundebæsjen som tyter opp etterhvert som snøen synker

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...