Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 timer siden):

Nettopp. Etter mye strev sitter man med klissete fingre og banner og sverter mens man koser seg med de få slintrene man har klart å få på brødskiva. :ler: 

Ja, det burde være mellomleggspapir som de har i pakkene med skivet ost. 

God bedring! :klem3:

Ja, det skulle det. Røkelaks og eggerøre er noe av det beste jeg vet, men det der ødelegger halve gleden. Ofte er det vanskelig å se hvor fisken er skåret også.

Tusen takk! 💜

Ciaran og Ciara skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring.:klem3::klem3:

Tusen takk 💜

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (24 minutter siden):

Ja, det skulle det. Røkelaks og eggerøre er noe av det beste jeg vet, men det der ødelegger halve gleden. Ofte er det vanskelig å se hvor fisken er skåret også.

Tusen takk! 💜

Tusen takk 💜

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Cid said:

Høres ikke fristende ut å spise :P O: 

Nei, men det er sykt godt når man først har klart å få litt på skiven. :)

2 hours ago, jukkapalme said:

Ja, det skulle det. Røkelaks og eggerøre er noe av det beste jeg vet, men det der ødelegger halve gleden. Ofte er det vanskelig å se hvor fisken er skåret også.

Tusen takk! 💜

Ja, før man vet ordet av det, sitter man der med halve fisken på skiva. xD 

Skulle bare mangle. ^^

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med røkelaksen er at de har åpningen der de nederste skivene er, så man må åpne hele pakken (omtrent) for å få tak i de øverste skivene. Nå får jeg vann i munnen, for røkelaks er noe av det jeg pleier å spise i påsken. Ikke lenge igjen!

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som har irritert meg i dagesvis (siden før den nede-timen) er at Facebook ikke vil virke i min Chrome. Er heldigvis også fast bruker av Vivaldi, så får den opp der, men V vil ikke importere bokmerkene (huff, så tullete alt teknisk er for en som faktisk klarer å google seg til svar i de fleste tilfeller), så jeg må hoppe frem og tilbake alt etter hvilken side jeg skal på (denne er i Chrome)

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/17/2024 at 11:26 AM, Irak said:

Mennesker som tror de er bedre enn alle andre...

Såkalte "bedrevitere" irriterer meg veldig....

Så opplever jeg at de kan være på sin høye hest, også blir de litt sånn "Hør nå her på meg"........

Gjelder både kvinner og menn dette her, og her opplever jeg at kvinner er verre enn menn.....

Likevel så får jeg assosiasjoner til Napoleon 😂😂😂. Forstå det den som kan 😂😂😂

 

 

Screenshot_20240217-112456.png

Ser at du ikke har vært aktiv på en måned. Håper du kommer tilbake.  

Selv liker jeg det Naopleon-maleriet du postet svært godt. Maleriet nedenfor skal visst være et mer realistisk maleri av Napoleon som krysser alpene. Napoleon red i virkeligheten på et muldyr. 

Paul_Delaroche_-_Napoleon_Crossing_the_A

Endret av SVK
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selgerne våre som alltid skal gjøre ting i siste liten, og sjefen som sier i fra om fri tre dager før han skal ha det.
Plutselig ble det sykt mye som må gjøres på kort tid, og kollegaen som kunne hjulpet har fri… 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg grenseløst over spenstige menn i 40 åra som er ute å jogger med barnevogn midt i sentrum en lørdags kveld.

Altså hva er vitsen? Vise at en er sporty og har en sunn livsstil? Vise fingeren til oss som faktisk velger å ta en ettermiddagspils? 

Trille ungen sin inn i en gruppe med berusede personer? 

Det går an å trille vogna rolig frem til man er ute av den "harde" utelivskjernen før man skal jogge!🤬

Endret av tånegla
leif
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All sutringa på Facebook når det er priskrig på påskegodt og typiske påskevarer. All sutring over at det er feil varer som er billige osv.. 

La for f være å kjøpe påskegodt da om det er så jævlig 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussjåfører som ikke tåler at de må ha litt tålmodighet fordi folk «dessverre» ikke alltid kan løpe til plassene sine eller av bussen så fort den har stoppet… Eller ikke senke bussen der det et langt ned

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (6 minutter siden):

Bussjåfører som ikke tåler at de må ha litt tålmodighet fordi folk «dessverre» ikke alltid kan løpe til plassene sine eller av bussen så fort den har stoppet… Eller ikke senke bussen der det et langt ned

Sinte bussjåfører i byen din :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Sinte bussjåfører i byen din :fnise: 

Sinte er de ikke, men de er sånn «bli ferdig da!» i holdningen fordi både jeg og andre ikke er så rask de ønsker. 
Sjåføren jeg hadde til byen idag lukket f.eks døra rett før jeg var ved den da jeg skulle av - og reagerte sånn «å? Skal du av?» da jeg bad han åpne døra igjen.

Jeg er høy, kjempetjukk og har knallgul jakke. Jeg VET jeg ikke er usynlig 😂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at jeg er en fange. Så jeg kommer til å irritere folk til de kaster meg ut av fengsel. ☠️👾👽

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (4 minutter siden):

Det irriterer meg at jeg er en fange. Så jeg kommer til å irritere folk til de kaster meg ut av fengsel. ☠️👾👽

Fange i deg selv eller på ekte i fengsel?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Fange i deg selv eller på ekte i fengsel?

Ikke sånn fengsel politi tar deg i men en annen type fengsel. Fanget i en situasjon og det føles som en dårlig parodi hele greia. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Ikke sånn fengsel politi tar deg i men en annen type fengsel. Fanget i en situasjon og det føles som en dårlig parodi hele greia. 

Uff det høres ikke bra ut :( 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Cid said:

Uff det høres ikke bra ut :( 

Hva er best? Oppføre seg som.rumpemark og bli muligens forgiftet,  eller være fallskjermhopping med roulette fallskjerm? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 minutter siden):

Hva er best? Oppføre seg som.rumpemark og bli muligens forgiftet,  eller være fallskjermhopping med roulette fallskjerm? 

Høres jævlig ut begge to. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cid said:

Høres jævlig ut begge to. 

Hm. Ja andre forslag? Sjarmere seg ut og få fengslet til å jobbe for deg? Da trenger man en veldig god plan. 😳☺️🙃 

Hvis jeg tar fallskjerm rulletten så lander jeg i en perfekt situasjon eller dør. Ta sjansen? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (9 timer siden):

Bussjåfører som ikke tåler at de må ha litt tålmodighet fordi folk «dessverre» ikke alltid kan løpe til plassene sine eller av bussen så fort den har stoppet… Eller ikke senke bussen der det et langt ned

Noen ganger akselererer de så fort at man vingler rundt som en full sjømann 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...