Gjest Universe Skrevet 16. juli 2015 #1341 Del Skrevet 16. juli 2015 Oppmerksomhetssyke tenåringsjenter, og oppmerksomhetssyke kvinner. De er så mye verre enn oppmerksomhetssyke menn. Maktsyke folk. De som tror de er så mye bedre enn alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #1342 Del Skrevet 16. juli 2015 Patetiske og elendige sjefer som slenger dritt om ansatte under seg, og skjeller ut underordnede bare på pur faenskap. Fordi sjefen veit at den ansatte ikke har noen klage-muligheter, og det elendige arbeidsmarkedet gjør at man ikke kan søke lykken andre steder.. Anonymous poster hash: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 16. juli 2015 #1343 Del Skrevet 16. juli 2015 Merkelig at du er så irritert når det står i signaturen din "Vær alltid glad!!" Beklager, men denne formaningen går meg faktisk litt på nervene hver gang jeg ser den. Blir generelt irritert over folk som krever 100% glede/lykke/optimisme av andre. Så flott at du har lagt merke til signaturen min Jeg legger vekt på å ha en grunntone av positivitet, ikke en av negativitet, for det kommer man mye lenger med. Har opplevd mye vondt i livet, men når jeg ser min egen signatur blir jeg minnet på alt det gode jeg faktisk har. 100% lykke er det ingen som har, og jeg krever den defintivt ikke fra noen, men et smil om munnen er da mye bedre enn et surt fjes, er det ikke? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. juli 2015 #1344 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Eller som det står på nærmeste kjøpesenter: Stå til høyre, gå til venstre. Men det er nok av fehoder som ikke kan lese også!! Det var jo ikke så dumt. Men det bør nesten følges, og jeg har en anelse at de som pleier å ha venner og kjentetreff midt i inngangen til sentre/butikker sjelden leser infoplakater. Er det noe en teleporteringsmaskin ala den i Star Trek burde kunne brukes til, må det være på disse irriterende menneskene. Å flytte dem 1 meter til siden hadde vært mer enn nok. ..og der ble det en tråd om det. Endret 16. juli 2015 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. juli 2015 #1345 Del Skrevet 16. juli 2015 Den forbanna tallship festivalen som er her i Ålesund. I flere dager nå har det vært full konsert og bråk nesten døgnet rundt. Faen asså! Neste gang så reiser jeg bare vekk mens dette pågår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 16. juli 2015 #1346 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Nettmobbere. Jeg har mistet gode venner herfra pågrunn av dere forbannede mobbere som hetser og angriper! Endret 16. juli 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlaP Skrevet 17. juli 2015 #1347 Del Skrevet 17. juli 2015 Fluer som surrer rundt i stua 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 17. juli 2015 #1348 Del Skrevet 17. juli 2015 Når folk sier de skal gjøre noe, men så gjør de en annen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. juli 2015 #1349 Del Skrevet 17. juli 2015 Tallship festival. Jeg er så dritt lei av alt bråket og styret som har holdt på nesten døgnet rundt hele uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 20. juli 2015 #1350 Del Skrevet 20. juli 2015 NRK. Fikk akkurat brev om regning for NRK lisens. Hvorfor faen skal jeg betale over 1000kr for en dritt kanal jeg aldri ser på en gang? For noe forbanna bullshit... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1351 Del Skrevet 21. juli 2015 Kebabnorsk, eller hva enn det kalles, den måten unge innvandrere snakker på. Blir fryktelig stressa og irritert av å høre på dem på bussen f.eks. Anonymous poster hash: 3f2e8...fd7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1352 Del Skrevet 21. juli 2015 NRK. Fikk akkurat brev om regning for NRK lisens. Hvorfor faen skal jeg betale over 1000kr for en dritt kanal jeg aldri ser på en gang? For noe forbanna bullshit... Så kvitt deg med heile TV-apparatet da vel, eller plomber den. Det er da ikke så forbanna vanskelig. TV-kanalene er det jo faktisk fullt mulig å få sett over internett. Anonymous poster hash: 625e4...0c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. juli 2015 #1353 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg liker ikke å se tv på Internett. Har vært tvunget til å bruke dplay og tv 2 sumo den den siste uken fordi parabolen er avjustert og det er et stort styr! Jeg foretrekker å ha en kontroll og kunne scrolle igjennom kanalene enkelt og raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #1354 Del Skrevet 21. juli 2015 Hemoroider!Anonymous poster hash: 4622b...ebc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1355 Del Skrevet 22. juli 2015 Min lokale kiwi butikk som alltid er tom for de mest vanlige varene to dager før de får nye.Det resulterer at jeg må ta bilen å kjøre til neste butikk. De har drevet i 5 år, og skjønner ennå ikke hva som går. Når du er tom for melk og brød eks.....Anonymous poster hash: 4371c...303 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #1356 Del Skrevet 22. juli 2015 Folk som har havnet på Luksusfellen, hvor dem klager og sutrer over hvor forferdelig dem har det. Samtidig som dem sitter og røyker for harde livet. De tar seg råd til å praktisk talt røyke vekk helt ufattelig mye penger, samtidig som de rett og slett ikke gidder å betale ned på all gjelden sin.... Anonymous poster hash: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1357 Del Skrevet 23. juli 2015 Den fullstendig meningsløse og latterlige tråden "sett deg opp i kørja" (hva f...?). For det første har trådtittelen ingenting å gjøre med hva tråden handler om. For det andre så starter HI med å sitere teksten til en totalt banal barnesang. (igjen, hva f...?). Deretter fortsetter tråden med å handle om ingenting! Ingenting. Absolutt ingenting. Bare meningsløst babbel. Og sist men ikke minst, hver gang jeg ser den forbanna tråd-tittelen, så får jeg den idiotiske sangen på hjernen! Anonymous poster hash: c9128...a5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #1358 Del Skrevet 23. juli 2015 Folk som driver og klager og irriterer seg oppi alt smått... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #1359 Del Skrevet 23. juli 2015 For det første så er det en dagbok, ikke en tråd! Å drive og irritere seg oppi en dagbok er bare helt tåpelig, dagbøker er private plasser for brukeren og dens venner. Btw, det er faktisk den hyggeligste dagboken på kg og med en fantastisk eier Jeg skal lage meg ei dagbok med tittelen "jeg kan en sang som går deg på nervene", og skive i den hele dagen lang. Så kan vi snakke. Anonymous poster hash: c9128...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 23. juli 2015 #1360 Del Skrevet 23. juli 2015 Noe annet som forøvrig irriterer meg er når folk kaller dagbøker for tråder...Jeg skal lage meg ei dagbok med tittelen "jeg kan en sang som går deg på nervene", og skive i den hele dagen lang. Så kan vi snakke. Anonymous poster hash: c9128...a5c Jeg ser fram til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå