Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Middelaldrende/godt voksne damer som snakker i mobil på tog eller buss. De har KJEMPEHØY ringelyd og sms-tone. Og snakker KJEMPEHØYT om alt mulig så alle andre får tydelig med seg at onkel Gunnar er på sjukehuset, naboene Jensen kom nettopp hjem fra ferietur på Island og jobbrelaterte samtaler av sensitiv art det man lett kan skjønne hvem den syke stakkaren de snakker om er, hvis man er lokalkjent.

Anonymous poster hash: d7ea6...46a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du er på flyplasser og folk stopper opp i en klynge på "rullebåndet"..Jeg bruker det båndet om jeg har ekstremt dårlig tid, hjelper fint lite med en kaklende hønseflokk foran meg bare fordi de ikke gidder å gå..

Når jeg går ned en trapp og den foran meg stopper helt opp for å sjekke noe på mobilen...Det er farlig!!
Om jeg kræsjer i den personen og h*n faller, så er det den personens egen feil!

Bli fanget i en klynge med smartphone zombies....

Folk som holder på med smartphonen sin og ikke ser hvor de går henne....er flere ganger hvor jeg nesten kræsjer i folk, fordi de går verre enn fulle folk xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ikke sånn ekstremt irriterende men..

Omtrent hver eneste en av de som finner ut av at de skal bli veganere/vegetarianere, spise økologisk, trene og alt det skryter så jævli av det. Ser bilder av smoothies på face og insta hver time.

Fint for de hvis de trives med det men.. Noen ganger hater jeg Facebook :P

alle kostholds og sunnhetsfreaker er irriterende. Syns til og med muslimene med "jeg kan ikke spise svinekjøtt på grunn av min tro" og er kjempeirriterende. Jaja jeg bryr meg ikke om folk tenker negativt om meg pga det. Folk med matrestriksjoner er bare så vanskelig å lage mat til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt så er jeg fullstendig klar over at jeg irriterer meg mye og ofte, ikke bra ;)

Eldre som sniker i køen

Folk som drar med seg uvanene sine inn på tog/buss

Folk som tror at folk blir uføretrygdet uten å være syk

Damer med flink-pike-syndrom

Folk som normaliserer ett glass vin fire dager i uken

Folk som driver med scrapbooking i 2014

Folk som skryter

Folk med ryggsekk som ikke de ikke under noen omstendigheter kan ta av seg

Folk som tar med brunost til syden

Damer med fuskepels på sko/støvletter



Anonymous poster hash: f282e...d8c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Folk som roper på, plystrer på eller smatter til hunden min når vi går ute. Hva vil du oppnå?

- Mennesker som går på kollektiven før de som skal av har kommet seg av. ER DU EVNEVEIK?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sitter ved siden av meg på lesesalen, og som ikke har pusset nesa si! Jeg virkelig hater de fløyte/pipelydene som kommer fra nesa deres.

Endret av Earth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De (99,8% av alle nordmenn) som flokker seg til foran bagasjebåndet for å vente på kofferten sin når det tydelig står vent bak den gule linjen. Og du må stå og se på at baggen må ta en ekstra runde fordi det er umulig å komme seg fram.

Mye av problemet er at 89,8% av de som flokker seg foran bagasjebåndet, er barn! Hvis du ikke kan løfte ned kofferten din fra båndet, har du ingenting ved båndet å gjøre! Gjerne står hele storfamilien der. Kunne ikke en av de voksne, som kjenner alle koffertene til reisefølget av utseende, stille seg opp, og så tar de(n) andre voksne seg av barna, og passer de koffertene som allerede har kommet, litt lenger bak? Er folk idioter? Hvordan har de samme menneskene klart å bestille en reise og komme seg på flyet til riktig tid??

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av problemet er at 89,8% av de som flokker seg foran bagasjebåndet, er barn! Hvis du ikke kan løfte ned kofferten din fra båndet, har du ingenting ved båndet å gjøre! Gjerne står hele storfamilien der. Kunne ikke en av de voksne, som kjenner alle koffertene til reisefølget av utseende, stille seg opp, og så tar de(n) andre voksne seg av barna, og passer de koffertene som allerede har kommet, litt lenger bak? Er folk idioter? Hvordan har de samme menneskene klart å bestille en reise og komme seg på flyet til riktig tid??

Og sikkert 60% av de andre husker ikke heeelt hvordan kofferten ser ut :fnise:

Jeg reiser enten med en turkis eller knallrose koffert xD

Og der står jeg "Min!!min!!min!! *flytt deg* åååh....der forsvant den igjen :("

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke rydder etter seg. Greit nok, jeg er ikke det ryddegal jeg heller - men det holder jeg til mitt eget hjem.

I dag brukte jeg sikkert en halvtime på å rydde opp etter andre der jeg driver med hobbyen min. Reglene sier at alle skal rydde opp etter seg selv, men det er vist for vanskelig. Jeg ryddet opp fordi at jeg ikke vil ha skylden for rotet, siden jeg var den eneste som var der i dag og jeg må skrive meg inn. Rotet lå der når jeg kom.

Ser det samme i garderoben på jobben også. Folk legger fra seg skittent arbeidstøy og forventer tydeligvis at den gode ryddefeen skal ordne opp etter dem. Store lapper som ber folk ta med seg tøyet sitt blir glatt oversett.

Dette gjelder begge kjønn - hobbyen min er mannsdominert, og jeg skifter i damegarderobe.

Er det så fordømt vanskelig å rydde etter seg? Du roter - du rydder!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som til en hver tid plasserer skyld og ansvar utenfor sin egen rekkevidde eller på andre.

Jeg kom for sent...fordi jeg mistet bussen.

Jeg kom for sent til møtet...fordi jeg måtte levere Tobias i barnehagen.

Jeg var utro...fordi kjæresten min ikke gir meg nok oppmerksomhet.

Jeg feilparkerte...fordi det ikke var flere ledige parkeringsplasser.

Jeg jukset på eksamen...fordi jeg ikke har fått vært på alle forelesningene.

Og folk som alltid bortforklarer andres lykke / suskess.

Stine kom inn på medisinstudiet i Oslo...fordi hun var et skolelys og smisket så jævlig med lærerne

Thomas vant sin vektklasse i bodyfitness...fordi han sikkert går på anabole steroider, dessuten så jobber han bare som vekter resten av tiden.

Caroline er så slank og veltrent...hun har sikkert en spiseforstyrrelse.

Christer fikk A på eksamen...men på BI får jo hvem som helst A.

Eirik har lest igjennom hele pensum, TRE ganger. Men han har jo ikke no liv uansett.

Tea har både vasket huset, laget middag fra bunn, løpt to mil og bakt tre slag brød, på en fredag før kl 20.00... men det kunne hvem som helst ha gjort, om de også jobbet deltid.

Anita fikk lederstillingen...Men det er sikkert bare fordi hun er jente. Eller fordi hun er så pen. Eller fordi hun sikkert har knullet seg til topps.



Anonymous poster hash: 7119b...35b
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor.

De ringer meg fra alle mulige slags numre. Garantert for å spørre hvorfor jeg har gått bort fra Telenor, og for å prøve og lokke meg tilbake.

Kommer hvert fall ikke til å skje når de plager meg hele jævla tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor.

De ringer meg fra alle mulige slags numre. Garantert for å spørre hvorfor jeg har gått bort fra Telenor, og for å prøve og lokke meg tilbake.

Kommer hvert fall ikke til å skje når de plager meg hele jævla tiden.

Enig, de plager meg hele tiden! Græff!!!!

Og angående Norway Cup innlegget som jeg så lengre oppi her. Skjønner hva du mener, bor på Ekeberg, ikke langt fra sletta og ALL kollektiv har vært umulig og tatt. Godt jeg har gå avstand til jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til.. Ulik lengde foran og bak på bluser/gensere/topper/kjoler.

WHY?

Det ser jo helt dust ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blunkesmileys. De ser nedlatende ut.. Og så hater jeg folk som stopper rett etter de går av rulletrappen.



Anonymous poster hash: 78a09...6fc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

- Folk som ikke bruker blinklys. Hvem er disse som er så mye viktigere i trafikken enn andre?
- Folk som styrer og lager drama og liksom skal fikse ting for deg, men gjør det bare verre. Tusentakkskalduha.

- Folk som stopper midt i veien på gata eller sentre ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lite som at mamma og pappa ALLTID, ALLTID, ALLLLLLTIIIIID skal ha poteter og gulrøtter til middag, og ha fast middagsplan HVER uke! (jeg har flyttet ut for lenge siden, men er hjemme på sommerferie, og aldri irritert meg mer over det enn nå)

Og at det er altfor langt fra Trondheim til Bergen i kjøreavstand. Jeg vil at kjæresten min skal komme hjem NÅ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at utlendinger er livredde hunder, men da trenger de ikke å gå PÅ oss når vi kommer gående, og bli helt hysteriske fordi han lukter litt på dem. Gangfeltet er bredt nok til at du kan flytte deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thesledge

- Lyder. Tikkende klokker, dryppende vann, kulepenn som klikker, smatting og generelt lignende lyder som gjentas.

- Mennesker på flyplasser. Ingen kan flytte seg en millimeter, men skal absolutt gå midt i veien så ingen kan komme forbi.

- Naboene mine som er tidenes mest bråkete naboer.

- Mennesker på flyplasser som går foran streken ved bagasjebåndet der det tydelig står merket at man skal stå bak streken.

- Expertreklamen på tv som spilles flere ganger i en reklamepause.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som prioriterer å dille med mobilen framfor å jobbe!! Har ærlig talt lyst å ta mobilen og knuse den med en hammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...