Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

JEG HATER Å JOBBE I DETTE ÅPNE LANDSKAPET!!!!!! SELVSAGT ER JEG PLASSERT NÆRMEST KJØKKENET SÅ FOLK GÅR FORBI I HYTT OG PINE! BLIR SPRØ AV Å BLI FORSTYRRET OG MISTE FOKUS HELE TIDEN! Heldigvis skal vi flytte til nye lokaler neste år, skal f... meg sørge for at vi får en best mulig effektiv planløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som faktisk ikke forstår at det er mange gode øvelser som smithen kan brukes til, henger seg på hypen om å mislike smithmaskinen :P

+ ser seg nødt til å kommentere det to ganger i en tråd (16 juni) ;)

Ting som er irriterende: min elendige hukommelse. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg får x antall meldinger av en og samme selger på ebay som trygler meg å gi han 5 stjerner når jeg mottar produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som syter over at ingen vil ha sex og barn med dem.

Finner jeg ganske irriterende.

Ja og ALLE er her på KG. :balltre: Tren, ta en soltime, gå til frisøren,barber deg, fiks tennene, ta på deg litt parfyme, en fin skjorte, stram deg opp and quit nagging!! Herrregud a!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bubble Witch saga 2 brett 147. Makan til ond koding ass! Gir bare farger jeg ikke trenger og "maser" om oppgraderinger. Har klart å komme hit uten å kjøpe en dritt, og ikke faen om jeg skal gi etter nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som kaller seg vegetarianer,men som fortsatt spiser fisk og kylling. Ja,for det er ikke dyr det da? Gjør litt research før dere begynner å kalle dere noe. Jeg sier ikke at jeg er vegetarianer bare fordi jeg spiser vegetarmat flere ganger i uken.

-Røyking. Unødvendig og ekkel uvane.

-Folk som alltid vet hvordan andre har det,fordi de har hørt at det er slik og sånn eller fordi tanta til venninna sier at det er slik og sånn.

-Folk som har unødvendig mye engelske ord når de snakker. Det er Norge vi bor i eller?

-Trenings-og kostholdsnarkomane. Alt må være sunt,og når man skal kose seg så er det med en bitteliten bit mørk sjokolade. Og er man ikke like sunn,så skal man få masse "gode" råd og tips uten å ville ha det.

Kjøtt og fisk...? Det er jo grønnsaker. Trodde alle visste det :fnise:

Anonymous poster hash: 82361...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk på Facebook som har en masse kjæreste statuser "jeg har verdens beste kjæreste osv "

Så krangler de som hund og katt hjemme .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og ALLE er her på KG. :balltre: Tren, ta en soltime, gå til frisøren,barber deg, fiks tennene, ta på deg litt parfyme, en fin skjorte, stram deg opp and quit nagging!! Herrregud a!!

man kan få kreft av solarium og det er mange som er allergisk mot parfyme. frisøren kan drepe deg om h*n stikker deg med et uhell med saksen, barbering er enda farlige, tenk om man kommer borti pulsåra i halsen?

med andre ord så er det farlig å bli ren og pen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som står to i bredden på rullebånd. Rullebånd er til for å GÅ på! Når det står to stykker ved siden av hverandre, stiller jeg meg 10 cm bak dem og står der til de enten oppdager meg og flytter seg, eller at jeg blir så irritert at jeg hveser "uuuunnskyyyyyld!!!". Da ser de forfjamset på hverandre og blir sur på meg som bare vil forbi...



Anonymous poster hash: 82361...269
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan få kreft av solarium og det er mange som er allergisk mot parfyme. frisøren kan drepe deg om h*n stikker deg med et uhell med saksen, barbering er enda farlige, tenk om man kommer borti pulsåra i halsen?

med andre ord så er det farlig å bli ren og pen

Ja, det hender rett som det er at saksen glipper, har gått et par øreflipper og blitt noen sårflenger her og der :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Late dager på jobben.. Selv om jeg vet det går bare utover meg selv og må jobbe ekstra mye senere og helger, men ikke lett når man er depressiv, har konsentrasjonsvansker pga dårlig arbeidsmiljø og lite arbeidslyst.

Og ja en ting til: når jeg holder på å skrive innlegg og meldingen "1 new reply added. Show me" dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

man kan få kreft av solarium og det er mange som er allergisk mot parfyme. frisøren kan drepe deg om h*n stikker deg med et uhell med saksen, barbering er enda farlige, tenk om man kommer borti pulsåra i halsen?

med andre ord så er det farlig å bli ren og pen

Hvis man dør hos frisøren vil jeg si det ikke var et uhell :laugh:

Menn som syter over at ingen vil ha sex og barn med dem.

Finner jeg ganske irriterende.

dette! Ikke minst at det alltid er noen andre enn dem selv sin skyld..

Og den der 1 new reply tingen som en annen nevnte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver på engelsk ,men ikke kan skrive det riktig...

f.eks Reude-Road, Loude-Load





Anonymous poster hash: 47c63...f12
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Unge oppegående folk som parkerer RETT utenfor inngangen til butikken, fordi de ikke orker gå tre meter sånn som alle andre.

*De som ikke gidder trekke bakover i bussen men breier seg på midten så det ikke er plass til flere, og de som setter seg ytters fordi de ikke gidder gi plass til de på sida.

*De som snakker i telefon samtidig som de skal betale eller folk i kassa som skravler med andre ansatte og ikke gidder å hilse på kunden.

*Folk som bare snakker intern snakk, selv om det kommer nye folk inni samtalen som ikke aner hva de snakker om. Utrolig ekskluderende.

*Ekstremt mange nå til dags som tydeligvis ikke vet hva en avtale betyr.

På jobb intervju feks, så sier de at man får beskjed i løpet av uka, også hører man aldri noen ting.

*To folk går mot kassa, den ene har handlekurven full, den andre skal ha en cola. Den med handlekurven buser inn foran stakkaren med EN ting.

*Folk som avbryter generelt, men spesielt voksne som avbryter barn fordi de synes de har mer rett til å snakke.

*De som favoriserer sine egne, og uansett hva noen måtte fortelle om foreksempel barna sine på pauserommet på jobb, så har de en faaantaastisk historie om sitt barn som de bare måå fortelle før den andre er ferdig.

*De som stopper opp midt mellom hyllene på butikken for å sende melding eller ett eller annet. -det er faktisk folk bak deg!!!

Nei dere, lenge leve folkeskikken!! :-)

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...