Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som puster og peser skikkelig tungt, særlig ut av munnen. (Greit når man er forkjøla f.eks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert sagt dette før...

Men jeg HATER...og da virkelig hater når folk bruker YOLO..Serr...det er sååå 2013 xD
(Og den setningen irriterer meg også...når folk på min alder bruker "serr" eller "Det er sååå *årstall*" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Folk som puster og peser skikkelig tungt, særlig ut av munnen. (Greit når man er forkjøla f.eks)

Jeg ser mange nevner dette som irriterende....Hvordan forholder dere dere til dette når det er "sengekos"? Jeg vet at ikke alle puster bare med nesen da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

-Barnegråt. Jeg forstår jo at det er en måte for barnet å uttrykke seg på, men det er veldig irriterende å høre på over lengre tid. Det betyr ikke at jeg forventer at det nødvendigvis er noe foreldrene klarer å stoppe, men at man forsøker.

-Samme med frekke barn og handlingslammede foreldre. Var på legesenteret nettopp og der var det to gutter som løp rundt og plaget alle som ventet og kastet ting rundt mens de flirte og lo. Mødrene deres gikk ut og bare overlot dem til seg selv.

-Også må jeg ærlig innrømme at endel av de som står og "tigger" til veldedige formål irriterer meg. Mange av dem er frekke og påtrengende i tillegg. Gir gjerne penger, men greier fint å melde meg inn på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg ser mange nevner dette som irriterende....Hvordan forholder dere dere til dette når det er "sengekos"? Jeg vet at ikke alle puster bare med nesen da :sjenert:

Aldri opplevd den slags pusting og pesing da.

Stønning er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Radiostasjoner som kjører nyheter, reklame, 2 sanger, reklame, 2 sanger (hvor den siste blir avbrutt midt i) av reklame..

Og folk som tror det er greit å slenge fra seg røyk, flasker, kartonger, plastikk, osv. på bakken! Det er så utrolig provoserende med forsøpling. Og jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan bruke søplekasser, eller vente til man er hjemme, på jobb, osv. også kaste søppelet man bærer på. Det ser ufyselig ut med søppel som ligger og slenger. Jeg pleier å plukke med meg ting hvis jeg for eksempel går tur langs elven her jeg bor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Aldri opplevd den slags pusting og pesing da.

Stønning er noe helt annet.

Du har ikke hatt mann av typen "duracellkanin"? Han som puler i 90km/t hvor siklet kveiler seg mellom tennene og pusten drønner som en anleggsmaskin?

Hahahahahaha

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Irriterer meg også over at frekke og slemme innlegg alltid får masse plusser. I hvert fall når det er helt ubegrunnet og bare er for å trykke folk ned.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Du har ikke hatt mann av typen "duracellkanin"? Han som puler i 90km/t hvor siklet kveiler seg mellom tennene og pusten drønner som en anleggsmaskin?

Hahahahahaha

:skratte:

Nei heldigvis har jeg ikke møtt noen av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange nevner dette som irriterende....Hvordan forholder dere dere til dette når det er "sengekos"? Jeg vet at ikke alle puster bare med nesen da :sjenert:

Det er også OK. Men typ folk som puster seg ihjel av å gå fem minutter, av å bøye seg ned, spise osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Irriterer meg over at noen folk når det kommer til stykket viser seg å kun være interessert i å feie for egen dør. Og rakker ned på en og får en til å føle seg udugelig og jævlig. Og denne personen trodde man var en venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Irriterer meg også over at frekke og slemme innlegg alltid får masse plusser. I hvert fall når det er helt ubegrunnet og bare er for å trykke folk ned.

Se på det slik: Massemordere får frierbrev og beundrermail til stadighet i fengsel. Betyr det at de fortjener det? Nei ;) Slik mener jeg det er om det du skriver her også...det er alltid noen fjols som kaster seg på mobbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som står flere i bredden på rullebånd og når man høflig sier "unnskyld" for å komme forbi, himler de med øynene og sukker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Radiostasjoner som kjører nyheter, reklame, 2 sanger, reklame, 2 sanger (hvor den siste blir avbrutt midt i) av reklame..

Og folk som tror det er greit å slenge fra seg røyk, flasker, kartonger, plastikk, osv. på bakken! Det er så utrolig provoserende med forsøpling. Og jeg forstår ikke hvorfor man ikke kan bruke søplekasser, eller vente til man er hjemme, på jobb, osv. også kaste søppelet man bærer på. Det ser ufyselig ut med søppel som ligger og slenger. Jeg pleier å plukke med meg ting hvis jeg for eksempel går tur langs elven her jeg bor.

Jeg støtter fullt ut din irritasjon over de kommersielle radiostasjonene. Maken til tanketomt og fordummende vrøvl må jeg lete lenge etter. Det irriterer særlig hvis det for en gangs skyld er et interessant program og det hele tida blir avbrutt av musikk. Jeg forstår at reklame er nødvendig, men hvorfor må programmene stadig avbrytes med musikk?

Takke meg til NRK, og særlig P2. Jeg prøver så langt det er mulig å unngå møkkaradio, men det hender jeg er på steder hvor radioen står på, og det er ikke så lett å slippe unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som snakker høyt om personlige ting i mobil på offentlig transport.

Jeg hater å bli ufrivillig tilhører til folks private liv når jeg tar buss, tog eller lignende. Det er støyforurensing av det offentlige rom

Helt enig!

Jeg mener det er normal folkeskikk å trekke seg unna om man har en telefonsamtale.

Synes det er frekt når folk sitter å skravler om privatlivet midt blandt folk, så man får følelsen av å 'tyvlytte'.

Jeg har jo ikke bedt om å sitte her og høre på hva fremmede folk skal i helgen!!!

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kunder på jobb spør om vi har kaffe når kaffemaskinen står MIDT på gulvet og er umulig å ikke se.. Det samme gjelder fryseren med is som står rett ved inngangen….

"Har dere is?"
"Har dere kaffe?"
"ja.." *peker og himler med øynene* :roll:

Endret av ohdeergod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt frustret over at mange kaffesjapper ikke spør om melkemengde når de lager cortado - pleier å prøve å huske å si fra på forhånd at jeg ikke skal ha så mye melk men glemmer det innimellom. Mener spesielt kaffebrenneriet alltid fyller opp koppen med melk. Starbucks mener jeg også å ha observert det - men der har jeg ikke vært ofte.

Noen med samme erfaring ?? Litt usiker på om det bare er tilfeldig eller de ulike kjedene har forskjellige rutiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kunder på jobb spør om vi har kaffe når kaffemaskinen står MIDT på gulvet og er umulig å ikke se.. Det samme gjelder fryseren med is som står rett ved inngangen….

Det finnes sikkert tusen andre ting å se på jobben din så at øynene deres ikke automatisk ble dratt til kaffemaskinen eller frysern kan lett forstås

Anonymous poster hash: d0db8...c80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sikkert tusen andre ting å se på jobben din så at øynene deres ikke automatisk ble dratt til kaffemaskinen eller frysern kan lett forstås

Anonymous poster hash: d0db8...c80

Joda men når de kommer rett inn og spør med en gang uten å se seg litt rundt, i tillegg til at nesten alle i Norges land vet at 7-Eleven har kaffe eller is :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Folk som smatter. Spesielt med tyggisen. Får lyst til å knipse dem på munnen.

-"På tide å oppdatere java". Gjorde det for en uke siden..... Kaster nesten pcen i gulvet når det skjer.

-Naboene som røyker konstant, om som en følge av det hoster og harker opp diverse rester fra magen. Brekker meg av røyklukta, og har i det siste begynt å grøsse av å høre dem tenne lighteren. Faen så irriterende med naboer som røyker!!!

Mine topp tre irrrrrrrriterende ting :kjefte:



Anonymous poster hash: e5e8f...093
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...