Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest sunniva95

Rimelig irriterende med bloggere som fisker etter komplimenter....Skriver de f.eks at de føler seg digre, eller at de vet at de har gått opp i vekt og man bekrefter det med et * ja jeg kan faktisk se at du har lagt på deg*/gjelder slankebloggere...Da er man plutselig en mobber, et bloggtroll og jeg vet ikke hva!! Gi faen i å blogge hvis du ikke tåler å bli sitert eller blir sur fordi du ikke fikk det komplimentet du var ute etter da....baah :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rimelig irriterende med bloggere som fisker etter komplimenter....Skriver de f.eks at de føler seg digre, eller at de vet at de har gått opp i vekt og man bekrefter det med et * ja jeg kan faktisk se at du har lagt på deg*/gjelder slankebloggere...Da er man plutselig en mobber, et bloggtroll og jeg vet ikke hva!! Gi faen i å blogge hvis du ikke tåler å bli sitert eller blir sur fordi du ikke fikk det komplimentet du var ute etter da....baah :)

Bloggere er irriterende i seg selv.

Selverklærte eksperter fordi de "alltid har vært opptatt av klær" eller "har gått på lavkarbo i fem år nå faktisk"..

Jeg har luftet bikkja mi i syv år, betyr ikke at jeg er en hundehvisker!!

-og kanskje enda mer irriterende er oppmerksomheten de får i media pga diverse meninger og utsagn.

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunniva95

Bloggere er irriterende i seg selv.

Selverklærte eksperter fordi de "alltid har vært opptatt av klær" eller "har gått på lavkarbo i fem år nå faktisk"..

Jeg har luftet bikkja mi i syv år, betyr ikke at jeg er en hundehvisker!!

-og kanskje enda mer irriterende er oppmerksomheten de får i media pga diverse meninger og utsagn.

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

..for ikke å snakke om bloggere som påberoper seg ørtenhundre stygge kommentarer...merkelig at de ikke finnes når man leser bloggen....og som kaller andre for attention whores..mens de selv løper rundt i hoodies med egen bloggadresse på og har en drøm om å komme i avisen....ehhh...javel nei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

-Jenter som påstår at de ikke trenger å bli tilfredstillt seksuelt. "Nei, jeg liker best å gi jeg. Det er ikke så viktig for meg *fnis*"

-Alle de som skal skryte av fjellturene de går på med den obligatoriske selfien på face. Ikke kom og påstå at man ikke gjør det for å skryte og få komplimenter.

-Samme med folk som spør "går du på fjellet?" og hvis du ytrer at du ikke er så glad i det så "gjør du ikke det?!" Er det så rart å være norsk og ikke fly opp på alle fjelltopper en ser?

-At det virker som jeg har de digre pølsefingrene når jeg taster på mobilen. Hvem sine fingrene er det laget for egentlig?

-Meg selv og den teite angsten. Helt idiotisk å gå rundt og være redd for at noen skal si hei eller bli stressa for at jeg kanskje muligens sa noe teit, som ingen la merke til, men som der og da bare virker helt logisk. Ja, klart det er logisk at absolutt alle skal hate meg. Helt uten grunn. Idiotiske hjerne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

telefonselgere... selv om jeg er reservert og påstår de har lov å ringe fordi jeg er kunde... HELV...

Mest sannsynlig har du godtatt kontakt via telefon når du godtok avtale. Men for all del, du leste kanskje ikke vilkårene?

Anonymous poster hash: 4128d...e01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"-At det virker som jeg har de digre pølsefingrene når jeg taster på mobilen. Hvem sine fingrene er det laget for egentlig? -Meg selv og den teite angsten. Helt idiotisk å gå rundt og være redd for at noen skal si hei eller bli stressa for at jeg kanskje muligens sa noe teit, som ingen la merke til, men som der og da bare virker helt logisk. Ja, klart det er logisk at absolutt alle skal hate meg. Helt uten grunn. Idiotiske hjerne."

*signerer ...*

Anonymous poster hash: 993ca...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Earth

At kollegaen min nynner på inn og utpust. Det er spesielt irriterende når jeg prøver å ha en seriøs samtale med henne, jeg oppfattter det som at hun ikke er interessert i det jeg sier.

Endret av Earth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helsikkes varmen (Oslo)!!! Kan det ikke i det minste regne litt snart??! Joa, er forholdvis komfortabel å sitte nesten naken dagen lang, men vil gjerne være ute uten å bli kokt også.



Anonymous poster hash: 514b1...9a2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som snakker høyt om personlige ting i mobil på offentlig transport.

Jeg hater å bli ufrivillig tilhører til folks private liv når jeg tar buss, tog eller lignende. Det er støyforurensing av det offentlige rom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg aller mest over mennesker - spesielt de som:

* Syter

* Tror alt er så mye vanskeligere for dem enn alle andre

* Ikke klarer å gå ned i vekt når "de har prøvd alt", og jeg er stadig vitne til at de alltid spiser mer enn meg i alle settinger

* Har en meget enkel tankegang, og ikke klarer å se konsekvenser

* Ikke har selvinnsikt

* Ikke er bevisst på sine valg



Anonymous poster hash: d53a8...619
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Folk som går sakte foran meg.

Enig der, noe så irriterende...! Frister å bare albue meg i vei forbi de. Det verste er at de som går treigest, er også de som går MIDT i veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som går sakte foran meg.

Åh, ja! Himler litt med øynene og sukker stille hver gang jeg må forbi mennesker som går sakte foran meg, og det er som babyblue sier, typisk at de går i midten og okkuperer hele fortauet.

Anonymous poster hash: 2b11b...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...