Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Folk som ikke vet hva det vil si å ha en saklig diskusjon..........................................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irriterende med folk som skal diskutere småting på Facebook der avisa har opplyst om at noen har dødd.

En jeg kjenner døde i ulykke og lokalavisa skrev om det på face. Noen trykte "like", tydelig for å vise støtte, ikke at de LIKER det. Enhver med litt mellom øra skjønner det. Men neida, de skal drive å mase og krangle om det. Kan de ikke heller ta det på pm? Syns det er respektløst jeg. Det er slitsomt å lese.

Anonymous poster hash: a3a1b...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk ha klart bankkortet sitt når det er deres tur i kassen.

Kjempe lang kø, men personen foran ser bare ut i løse luften og når det først er h*n tur så tar det en evighet med å fiske lommeboken fram og så bankkortet. Kom igjen, vær litt effektiv i denne jævla varmen. Jeg vil hjem!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Irriterende at man noen steder må betale for å gå på do. Å pisse er en menneskerettighet. Jeg nekter å måtte betale for naturens gang.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, lurer på hvilke jobb du har.

Sarkasme? Uansett, bensinstasjon. Men jeg har en dårlig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende at man noen steder må betale for å gå på do. Å pisse er en menneskerettighet. Jeg nekter å måtte betale for naturens gang.

Er nok heller det at dopapir og såpe koster penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Sarkasme? Uansett, bensinstasjon. Men jeg har en dårlig dag.

Var ikke sarkasme :P

Jobber også med å steke hamburgere osv, bare elsker å stinke fett etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Er nok heller det at dopapir og såpe koster penger.

det koster penger der det er gratis å gå på do og..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke sarkasme :P

Jobber også med å steke hamburgere osv, bare elsker å stinke fett etter jobb.

Spysjuk i tillegg merker jeg.. Og det kommer jo folk HELE TIDEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Spysjuk i tillegg merker jeg.. Og det kommer jo folk HELE TIDEN

Det verste jeg vet er uhygieniske menn som kommer inn og skal bestille et lass med hamburgere/pommesfrites. De kommer alltid i en gruppe på 5-10 stk, og skal alltid ha ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing og INGEN grønnsaker. Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det verste jeg vet er uhygieniske menn som kommer inn og skal bestille et lass med hamburgere/pommesfrites. De kommer alltid i en gruppe på 5-10 stk, og skal alltid ha ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing og INGEN grønnsaker. Jeg blir kvalm.

Akkurat det samme tenker jeg.. Er en kjenning her med magen hengende ned under t-skjorta som er innom annahver dag og kjøper største burgeren, ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing. Nam nam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Akkurat det samme tenker jeg.. Er en kjenning her med magen hengende ned under t-skjorta som er innom annahver dag og kjøper største burgeren, ekstra ost, ekstra bacon, ekstra dressing. Nam nam.

Også står de der og sikler etter maten, kvalmt.

Spiser aldri hamburger lenger på jobb, i frykt for å bli assosiert med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også står de der og sikler etter maten, kvalmt.

Spiser aldri hamburger lenger på jobb, i frykt for å bli assosiert med dem.

Liker ikke burgere så det er jo greit xD Nå irriterer jeg meg også over at jeg må lage nistepakker og baghuetter snart.. Tror jeg drøyer den noen timer til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Liker ikke burgere så det er jo greit xD Nå irriterer jeg meg også over at jeg må lage nistepakker og baghuetter snart.. Tror jeg drøyer den noen timer til..

Haha, må suge å være på jobb så sent. Syns litt synd i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...