Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Winza skrev:

Så tråden nå, skjønner irritasjonen din :angry:

Tråden er heldigvis rydda nå. Jeg kjemper stadig med trangen til å glefse tilbake når folk er stygge, men prøver å skjerpe meg, og heller rapportere. 

Endret av Perelandra
Stavefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Salka skrev:

Takk. Forstår hvem dere mener, fytti rakkern at det går an å være så frekk og slem! 

Fikk det ikke med meg før tråden ble ryddet, men hva dreide det seg om? Tipper de var anonyme 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

når folk legger ut flere veldig lettkledde bilder av seg selv på dating-profilene sine.  

deretter blir de sure og grinete dersom noen legger igjen kommentar om skrotten deres, og så klager de over hvor "kroppsfikserte" alle andre viss nok er... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uhumskheter

Folk som sier æsj og får andre til å føle seg ekle, over helt vanlige ting. Typ å bruke bind istedenfor tampong, ikke dusje hver eneste dag, spise makrell i tomat på skiva etc. Det så innmari unødvendig og barnslig and jeg får helt krupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Dumme og naive mennesker, som ikke gjenkjenner psykopaten som stirrer dem rett i øya, men tror blindt på alt de blir fortalt. Psykopaten endrer seg ikke, h*n endrer bare fremgangsmåte.

At verden faktisk VIL bedras.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har vært så lat i det siste :dry: Orker hvert fall ikke å trene, men må ta meg litt i nakkeskinnet fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi snakke om disse som står på stander og absolutt bare må prate med deg om røde kors, hafslund the fuck not. 

Jeg er tydeligvis jævlig rik, for når de ikke gir seg på ikke interessert, nei da forteller jeg dem at jeg selvfølgelig støtter, og har derfor ingen interesse av å høre på hva han skal si. 

- Er så blakk at jeg blir overlykkelig når kiloosten er på tilbud. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Live Nelvik. Altså, finnes det noen TV-programmer hun ikke leder eller deltar i for tida? Hun er jo overalt! Er hun virkelig så sjarmerende, dyktig, nusselig eller morsom at hun må frontes absolutt alle steder? Hun er like overeksponert som Dag-Otto, jo. Nesten like mye som Aksel Hennie var en periode, men han tok heldigvis til vettet og roet ned før han rakk å slite ut ansiktet sitt helt. Men seriøst, hva er det som er så bra med Live??? :vetikke: Etter min mening er hun middels alt det jeg nevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...