Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som slikker på fingrene sine mens de spiser, for så å ta på alt annet etterpå. Og da er det snakk om å stappe hele fingeren langt inni kjeften, ikke bare litt. Det er så EKKELT å se på, jeg blir like gal hver gang!!! :kjempesinna::bond:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2017 den 0.51, 97'girl skrev:

Folk som slikker på fingrene sine mens de spiser, for så å ta på alt annet etterpå. Og da er det snakk om å stappe hele fingeren langt inni kjeften, ikke bare litt. Det er så EKKELT å se på, jeg blir like gal hver gang!!! :kjempesinna::bond:

Æsj! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke evner å sterilisere/kastrere kattene sine, og heller vil være med på å skape flere kattunger som er vanskelig å få hjem til, at hannkattene stikker av, slåss, og urinerer overalt.

Har du ikke råd til å kastrere katten din, så lar du være å skaffe en. De er ikke gratis i drift selv om du ikke betaler for den (noe som er en uting i seg selv). 

Kyniske folk...😠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, goldlion skrev:

Folk som ikke evner å sterilisere/kastrere kattene sine, og heller vil være med på å skape flere kattunger som er vanskelig å få hjem til, at hannkattene stikker av, slåss, og urinerer overalt.

Har du ikke råd til å kastrere katten din, så lar du være å skaffe en. De er ikke gratis i drift selv om du ikke betaler for den (noe som er en uting i seg selv). 

Kyniske folk...😠

Jammen, de har jo aldri hatt problemer med å finne hjem til kattungene:fnise: Synes alle sier det jeg! Men det kan umulig være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...