Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Kleine radioreklamer. Nesten litt komisk til tider, men reklame fungerer dårlig på radio. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg irriterer meg over biler hvor lyset fra frontlyktene har et blålig skjær som kan likne på blålys fra utrykningskjøretøyer. Det gjelder særlig hvis de kjører bak meg og jeg ser lyset i bakspeilet. Jeg har ikke tall på alle de gangene jeg har trodd at det kommer ambulanse, brannbil eller politi bak meg, men i det jeg skal til å svinge ut for å gi plass, ser jeg at det bare en vanlig bil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk bare må prøve brillene mine :angry:Jeg bruker briller fordi synet er dårlig. De klasser på selve glasset og liker ikke at folk skal prøve brillene mine på fest. Briller er dyrt og er redd for de skal bli ødelagt. Har begynt å si nei, så får de bare mene jeg er teit 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På forelesning, og selv om foreleser kan mye om faget, så går mye av forelesningene med til fomling med tekniske ting han ikke kan, at han skal ordne alt mulig som han egentlig burde ha ordnet utenom undervisning og i tillegg går det masse tid til alt mulig slags diskusjoner som bare spinner videre og jeg sitter igjen som et spørsmålstegn, samtidig som jeg er utrolig sliten i hodet. Jeg er ikke den eneste heller. Merker at andre ikke skjønner hva han mener alltid.

Vet ikke om jeg orker å gå om så mye tid går med til ting som ikke har noe med det vi skal lære. Det er heldigvis ikke obligatorisk, men jeg trives stort sett med å gå på forelesning. Ganske frustrerende når mye tid går med på unødvendig tull.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Jeg var på IKEA idag. Trengte hjelp til noe, så stilte meg i køen for å få spurt en IKEA-ansatt. Plutselig kommer tre kjerringer - rettere sagt mor og hennes to døtre - og bryter seg inn foran meg. Mumler "skitkjerringer" stille for meg selv, men tenkte ikke noe mer over det. Så forlater disse tre kjerringene køen for å se på et eller annet. Jeg rykker frem "en posisjon". To-tre minutter senere kommer kjerringhelvetene (KH) tilbake, bryter nok en gang inn foran meg, og følgende passiar/munnhuggeri fant sted:

 KH: Vi stod foran deg! 
J: Vel, dere forlot jo køen. 
KH: Nei, vi stod her før deg.
J: Jeg stod faktisk her før dere til å begynne med, men så brøt dere dere inn mellom meg og hun som stod rett foran meg.
KH: Du lyver! Hvorfor lyver du?
J: Unnskyld, men jeg står da ikke her å lyver. 
KH: Jo, det gjør du! Du lyver! Hvorfor lyver du? 

Kjernetemperaturen min begynner så smått å stige. Disse tre utyskene står altså her og bjeffer til meg. Men jeg gidder ikke noe bråk, så jeg sier:
J: For all del, hvis det er så viktig så er det bare å gå foran. 

Men ikke faen om de slipper. Tre mot en. Aggressive, provoserende, og uhøflige. Hugger konstant til med "Du lyver! Se på deg, du lyver!". Jeg kjenner at nå det er like før jeg går totalt kjernefysisk og flyr rett i strupen på disse forbanna skitkjerringene. Nå er det samma faen uansett. 

KH: Hvorfor står du her og lyver?!? Det er jeg som har rett! Du tar feil!
J: Kan du være så vennlig å holde kjef... munnen din. Den der aggressive og retthaveriske oppførselen din er bare tåpelig.

Nå er det like før et skikkelig nordnorsk uvær bryter ut på kjøkkenavdelingen til IKEA. Jeg er like sint som en rabiesbefengt jerv. 

KH: Jeg har rett! Vi var her først!
J: Bla bla bla (med påfølgende håndbevegelse). 

At min oppførsel nå også er provoserende, er meg rivende likegyldig. Jeg ser at kundehjelpen nå er ledig, og sier "smilende": 

- Det er ledig i skranken nå.

Kjerringhelvetene går i skranken, og begynner å pøble med kvinnen som sitter der. Selv står jeg og dirrer av harme. Uforskammede folk får meg til å tenne. Kjerringhelvetene går, og det er min tur. I det jeg kommer bort til skranken, sier kvinnen til meg: "Jeg så at du kom før dem i køen."

Hadde det ikke vært for fengselstraff og slikt, så hadde jeg slått ned disse uforskammede, retthaveriske, kranglevorne, og aggressive kjerringhelvetene med nærmeste Billy-hylle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg var på IKEA idag. Trengte hjelp til noe, så stilte meg i køen for å få spurt en IKEA-ansatt. Plutselig kommer tre kjerringer - rettere sagt mor og hennes to døtre - og bryter seg inn foran meg. Mumler "skitkjerringer" stille for meg selv, men tenkte ikke noe mer over det. Så forlater disse tre kjerringene køen for å se på et eller annet. Jeg rykker frem "en posisjon". To-tre minutter senere kommer kjerringhelvetene (KH) tilbake, bryter nok en gang inn foran meg, og følgende passiar/munnhuggeri fant sted:

 KH: Vi stod foran deg! 
J: Vel, dere forlot jo køen. 
KH: Nei, vi stod her før deg.
J: Jeg stod faktisk her før dere til å begynne med, men så brøt dere dere inn mellom meg og hun som stod rett foran meg.
KH: Du lyver! Hvorfor lyver du?
J: Unnskyld, men jeg står da ikke her å lyver. 
KH: Jo, det gjør du! Du lyver! Hvorfor lyver du? 

Kjernetemperaturen min begynner så smått å stige. Disse tre utyskene står altså her og bjeffer til meg. Men jeg gidder ikke noe bråk, så jeg sier:
J: For all del, hvis det er så viktig så er det bare å gå foran. 

Men ikke faen om de slipper. Tre mot en. Aggressive, provoserende, og uhøflige. Hugger konstant til med "Du lyver! Se på deg, du lyver!". Jeg kjenner at nå det er like før jeg går totalt kjernefysisk og flyr rett i strupen på disse forbanna skitkjerringene. Nå er det samma faen uansett. 

KH: Hvorfor står du her og lyver?!? Det er jeg som har rett! Du tar feil!
J: Kan du være så vennlig å holde kjef... munnen din. Den der aggressive og retthaveriske oppførselen din er bare tåpelig.

Nå er det like før et skikkelig nordnorsk uvær bryter ut på kjøkkenavdelingen til IKEA. Jeg er like sint som en rabiesbefengt jerv. 

KH: Jeg har rett! Vi var her først!
J: Bla bla bla (med påfølgende håndbevegelse). 

At min oppførsel nå også er provoserende, er meg rivende likegyldig. Jeg ser at kundehjelpen nå er ledig, og sier "smilende": 

- Det er ledig i skranken nå.

Kjerringhelvetene går i skranken, og begynner å pøble med kvinnen som sitter der. Selv står jeg og dirrer av harme. Uforskammede folk får meg til å tenne. Kjerringhelvetene går, og det er min tur. I det jeg kommer bort til skranken, sier kvinnen til meg: "Jeg så at du kom før dem i køen."

Hadde det ikke vært for fengselstraff og slikt, så hadde jeg slått ned disse uforskammede, retthaveriske, kranglevorne, og aggressive kjerringhelvetene med nærmeste Billy-hylle. 

:hoho: Du skriver så godt, burde fått betalt for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får noia av folk som slafser når de spiser, snakker med mat i munnen og konstant avbryter andres setninger. Utrolig uhøflig og unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg var på IKEA idag. 

Lurer på hvorfor ikke den ansatte sa til kjerringene at du var først i køen? Det burde hun har gjort, for jeg takler ikke folk som sniker i køer :angry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
15 minutter siden, Christy89 skrev:

Lurer på hvorfor ikke den ansatte sa til kjerringene at du var først i køen? Det burde hun har gjort, for jeg takler ikke folk som sniker i køer :angry:

Så iltre og mannbiske de kjerringene var, så tror jeg ikke hun turte. 

Jeg har ingen problemer med å slippe folk foran meg - så lenge de spør. Men køsnikere - de skulle vært spikret opp etter øyelokkene og tvunget til å blinke. Grrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som kommer med argumenter som er svært tvilsomme. Eksempel i dag: "Jo, ryktet er sant, hvis ikke hadde jeg ikke hørt ryktet". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2

Folk som ikke takler å bli motsagt og konsekvent roper på forskning. Alt trenger ikke forskning, en hel del lærer man ved å leve og erfare. 

KG 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...