Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest BerntJohnny
1 time siden, Winza skrev:

Vi har vår egen Trump i Carl i Hagen sin skikkelse da?

Bryr meg fint lite om norsk sauepolitikk. Stemmer aldri uansett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som kun er ute etter bekreftelse eller si hva de tror andre ønsker å høre. Falske mennesker!

Anonymkode: c6892...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har lyst til å se ett eller annet  program på TV. Men så kommer det en fjott, og planter seg i sofa rett ved siden av meg. Så begynner de å sutre og klage  over hvor elendige og rævva de mener at TV-programmene er.           

De kunne jo selvfølgelig ha valgt å bare gå deres vei, og finne på noe helt annet. Men det er tydeligvis  vanvittig morsomt å heller følge med på "tåpelige" TV-serier, som man egentlig ikke liker - bare for å ha noe å klage over...  

 :krangle:

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er på en nettside, f.eks. Fjesboka akkurat nå, og skroller nedover, og så følger ikke siden rullehjulet >:( Det stopper altså helt opp i fra et par sekunder til opp mot et halvt år. Huff, first world problems!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser for eksempel i en artikkel i en nettavis, eller en tråd her på kvinneguiden..     

Men nettsiden hele tiden  hopper opp til toppen, eller helt nederst til bunnen. Så det blir masse ekstra scrolling opp og ned... 

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal klage og lage drama for den minste lille ting på jobb. Er det noe som irriterer meg så er det det. 

Da klager de til alle som vil eller ikke vil høre på dem. Prøver man å komme med løsninger så vil de ikke høre. Så må man gå halve arbeidsdagen og høre på gnålet. 

Akkurat som ting som er utenfor ens kontroll blir bedre av å sutre og klage over det. Eller ta det opp med noen, men enten vil de ikke det eller så må de klage i timesvis først. Hva er poenget? 

Blir gal av sånt :bond:

Anonymkode: 197ea...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de brukerne som lager seg tråder og ber om å bli slettet trass i at det er en egen tråd for det, og med stor skrift også :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg plutselig havnet i 2015 i denne tråden (ikke i begynnelsen, altså) og man klager på nesten det samme :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sofie777 skrev:

At jeg plutselig havnet i 2015 i denne tråden (ikke i begynnelsen, altså) og man klager på nesten det samme :P

Livet byr på mye irritasjon :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som stirrer på andre, sist gang jeg var på kino så var det 2 tenåringsjenter som drev å kikket på meg. Synes slikt er svært ubehagelig, forbanna drittunger som ikke har fått oppdragelse :angry: Jeg kommer faen meg ikke på kino for å bli stirret på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv,jeg er den mest plagsomme personen i verden .

Spesielt når jeg er deprimert og adhd går i høygir.  

Endret av lovedrug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 hvorfor har denne tråden egentlig havnet her? 

 pleide ikke denne tråden å ligge under "skråblikk og generaliseringer" tidligere? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...