Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Klart det er ikke greit å drive med personangrep, men å ikke tørre å innrømme at man driver med personangrep synes jeg er hakket verre.  Det gjør det også vanskeligere å si ifra og å ta noen for hva som er stygg oppførsel. 

Noen mennesker er dessverre alvorlig psykisk syke og kan ikke la være å bære nag fra fortiden. Vi andre går videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stringfellow1

folk som påstår at de skal begynne med trening, og leve veldig sunne liv. 

så går de seg en liten tur, på maks femten eller tretti minutter. Så knipser de ett par bilder av tilfeldige ting de ser underveis på turen, og legger ut status-oppdateringer på sosiale medier. Bare for å vise hvor "veldig flinke" de er med treningen sin. 

men når de er ferdige med å gå tur, så kjøper de seg en stor pizza (og brus!) eller stapper innpå med sjokoladekake og andre søtsaker. For de har jo nettopp vært å "veldig flinke" til å trene, og dermed må de visst ha "belønning" for alt strevet.... 

men den lille treningen de faktisk gidder å gjøre tar veldig kort tid, og er aldri noen særlig intens eller hard treningsøkt. I tillegg stapper de jo innpå en god del usunn mat og drikke rett etterpå. Likevel forventer de å gå ned i vekt temmelig kjapt. Men når de ikke kjenner noen utvikling av treningen sin, så gir de opp hele greia etter bare noen få uker eller måneder.  

  :bond:                                                                               

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stringfellow1 skrev:

folk som påstår at de skal begynne med trening, og leve veldig sunne liv. 

så går de seg en liten tur, på maks femten eller tretti minutter. Så knipser de ett par bilder av tilfeldige ting de ser underveis på turen, og legger ut status-oppdateringer på sosiale medier. Bare for å vise hvor "veldig flinke" de er med treningen sin. 

men når de er ferdige med å gå tur, så kjøper de seg en stor pizza (og brus!) eller stapper innpå med sjokoladekake og andre søtsaker. For de har jo nettopp vært å "veldig flinke" til å trene, og dermed må de visst ha "belønning" for alt strevet.... 

men den lille treningen de faktisk gidder å gjøre tar veldig kort tid, og er aldri noen særlig intens eller hard treningsøkt. I tillegg stapper de jo innpå en god del usunn mat og drikke rett etterpå. Likevel forventer de å gå ned i vekt temmelig kjapt. Men når de ikke kjenner noen utvikling av treningen sin, så gir de opp hele greia etter bare noen få uker eller måneder.  

  :bond:                                                                               

Venninnen min er helt lik. Skryter at hun får tur hver dag (turene er på 10-15 min og er mer en rusletur) og har vært med henne å trent noen ganger. Da er hun mer opptatt av å ta bilder og posere foran speilet. Må jo vise alle hvor flink og sporty hun er. Så går hun litt på mølla, løfter  noen vekter og sånn. Så kan hun si etter trening "skal ta oss en pizza på Peppes?" Så klager på hun på at hun ikke går ned i vekt! 🙄 pluss hun røyker som en svamp og drikker cola hver dag. Good luck sier jeg bare  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23/09/2017 at 2:46 PM, Winza said:

Hadde vi ikke hatt anonymbrukerfunksjonen så ville det blitt mye færre av slikt

Synes det er greit å bruke anonymbrukerfunksjonen, men ja en del brukere misbruker funksjonen til å drive personangrep og komme med frekke kommentarer.  Misliker de brukerne. 

 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Synes det er greit å bruke anonymbrukerfunksjonen, men ja en del brukere misbruker funksjonen til å drive personangrep og komme med frekke kommentarer.  Misliker de brukerne. 

 

Bare å se hvor mye mindre brukerdebatt og krangling det har vært på sosial prat etter funksjonen forsvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Winza said:

Bare å se hvor mye mindre brukerdebatt og krangling det har vært på sosial prat etter funksjonen forsvant :)

:jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to pelsdyra mine driver og jager hverandre, springer rundt i full fart og bråker så jeg ikke får sove. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder hvor man driver og tagger brukere hele tiden, er veldig irriterendes for oss som har null interesse for slike tråder å bli tagget :angry:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Møte bekjente som begynner å prate med meg. Blir ikke irritert, men det gjør meg ukomfortabel. 

Uff samme her :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Winza said:

Uff samme her :haar:

Sier alltid at det er noen som venter på meg slik at jeg har en unnskyldning for å gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Blair Waldorf skrev:

Folk som ikke kan gå de ekstra to meterne for å hive søpla i en søppeldunk :angry:

Folk som hiver søppel i store askebegre. Søppelkassa står tett i tett med askebegeret! Brenner titt og ofte oppi der -.-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...