Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Gjest Benja Golden
15 minutter siden, Jakku Ushinawa skrev:

Brukere som anklager andre for å angripe dem hele tiden :klaske:

Hvorfor angriper du meg på den måten ?

 

" Nei da det var bare en ufattelig dårlig spøk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Benja Golden skrev:

Hvorfor angriper du meg på den måten ?

 

" Nei da det var bare en ufattelig dårlig spøk"

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

At folk er så forbaska selvsentrert og egoistiske! Meg meg meg meg meg meg! 

Det er virkelig ikke vanskelig å vise at man tenker på andre enn seg selv. 

Butikken. Alle drar på butikken en til flere ganger i uka. Og bare her kan man glede andre med så ektremt lite. Legg skilleklossen bak varene dine om det kommer en kunde bak deg. Ikke la vedkommende måtte strekke seg etter en kloss, når du står nærmere og det koster deg så lite å gjøre. Smil og si hei til den ansatte. Si "et øyeblikk,  jeg står i kassen" om du snakker i mobilen! Se bak deg om du kommer med helgens fulle handlevog. Står kunden bak deg med få varer, slipp vedkommende forbi. 

Folk må slutte å tenke at alt omhandler dem. Slutte å være så egoistiske og opptatt med sitt. 

Det gjør så godt å kunne glede andre, eller er jeg den eneste som mener at det gjør godt å gjøre andre glad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer det at stjernen ikke forsvinner når jeg trykker på tilbake-knappen, men det ordner seg nok når de får fikset forumet litt mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse brukere her inne som går til angrep, bare man stiller et spørsmål eller noe. Lurer på om de angriper folk på denne måten irl og:dry:

Anonymkode: 8244f...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg irriterte meg mye over dette i Oslo/Bærum; blinklys. 

Det var før jeg flyttet til Arendal. Fy faen i helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Visse brukere her inne som går til angrep, bare man stiller et spørsmål eller noe. Lurer på om de angriper folk på denne måten irl og:dry:

Anonymkode: 8244f...bbc

Der tror jeg ikke. Tror de bare er tøffe på nettet for da kan de gjemme seg bak tastaturet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, dillyduzit skrev:

Trodde jeg irriterte meg mye over dette i Oslo/Bærum; blinklys. 

Det var før jeg flyttet til Arendal. Fy faen i helvete. 

Jo lenge sør du kommer, jo verre blir det..... Hold deg unna Kristiansand! Særlig rundkjøringene. Man MÅ IKKE ned i første gir for å kjøre inn i en rundkjøring, og rett plassering har ingen hørt om... 

Anonymkode: e09da...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo lenge sør du kommer, jo verre blir det..... Hold deg unna Kristiansand! Særlig rundkjøringene. Man MÅ IKKE ned i første gir for å kjøre inn i en rundkjøring, og rett plassering har ingen hørt om... 

Anonymkode: e09da...92f

hvorfor?! Hvorfoooooor?! Tør jo faen ikke noe annet enn å ødelegge flyten. Blir jo direkte farlig når de ikke blinker ei legger seg riktig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom noen forsøker å diskutere noe, så kommer det ofte en eller annen komplett idiot som begynner å messe om noe fullstendig uinteressant - som har absolutt ingenting å gjøre med det man prøver å diskutere i tråden. :angry:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visse brukere her inne som går til angrep, bare man stiller et spørsmål eller noe. Lurer på om de angriper folk på denne måten irl og:dry:

Anonymkode: 8244f...bbc

Tøffer du deg bak AB, siden du bruker den funksjonen for å stille dette spørsmålet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er sosialt akseptert i Norge å si "Jeg vurderer å ta ut sykemelding". Altså - det er vel en lege som skal vurdere om du trenger sykemelding? En bekjent av meg har flere ganger sagt at hun må til legen for å få sykemelding. Hun vil ikke behandles for noe, hun vil bare ha sykemelding. Hvordan går man frem da? Går man inn til legen og åpner med "Hei, skulle gjerne hatt en sykemelding for en ukes tid jeg". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er dessverre slik. Men tror det kommer an på legen også. Noen er snille og gir sykemelding for "hodepine", mens andre er mer strengere. Dessverre er det mange som utnytter sine snille leger.

Anonymkode: 514b1...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jakku Ushinawa skrev:

Folk som poster i tråder bare for å si hvor idiotisk tråden er eller det tråden handler om :angry: 

"Hvem bryr seg?" er en klassiker 

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er dessverre slik. Men tror det kommer an på legen også. Noen er snille og gir sykemelding for "hodepine", mens andre er mer strengere. Dessverre er det mange som utnytter sine snille leger.

Anonymkode: 514b1...9a2

Legen min er en av de strenge. Du må ha en gyldig grunn for at han skal gi deg sykemelding. Det er jo bra. Han er ikke en av de som bare hiver sykemeldinger etter folk så fort de har litt vondt i ryggen osv. 

Anonymkode: fc315...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukere som drar "slutt å svar meg" samtidig som de aktivt deltar i diskusjonen med brukeren de vil skal slutte å diskutere.  Om man virkelig ikke ønsker å diskutere med brukeren så er det bare å slutte å svare brukeren i stedet for å hele tiden prøve å få siste ordet.

Anonymkode: aed2f...1ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriker ut mobbing så fort de får litt kritikk.

Anonymkode: ed31a...174

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Blir mer flau enn irritert egentlg.... over at  nettavisen gir mer oppmerksomhet til kjendiser enn viktige nyheter. 

Kim Kardashian (slik det staves?) kan da virkelig ikke være mer interessant enn kandidatene til Nobels Fredspris? 

Blir overrasket om vinneren i det hele tatt får en artikkel på fredag, med tanke på at Brad Pitt og Angelina Jolie sin skilsmisse er så aktuell å spre rykter og andre (u)interessante ting om.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...