Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg irritert meg veldig over to ting. 

Jeg passer en hund med jevne mellomrom, og da irriterer jeg meg over folk som insisterer på å hilse på hunden når den tydeligvis ikke vil hilse. Jeg skjønner at ikke alle kan tolke hunder sitt kroppspråk, men når jeg i tillegg sier at det ikke er greit at de hilser, da kan de la være å insistere på at de skal hilse på hunden. 

I tillegg irriterer jeg meg over nesten alle på bussen. 

Folk som kommer løpende etter bussen (her hvor jeg bor går bussen hvert 10. minutt) 

Folk som skal betale med mynter. (Ja, det er fint at du har 50 kroner i 1-kroninger, men du trenger ikke betale med de på bussen)

Folk som stopper bussen bare for å spørre om noe de lett kunne funnet ut av på egen hånd. 

Folk som setter seg bakerst på en full buss når de skal av om et par stopp

Unger i barnehagealder som skriker (Ba en være stille en gang. Han skrek ut navnet på busstoppene etter at de ble annonsert. Høyere, og høyere til vi kom frem til riktig stopp. Moren ble sur, men jeg tror de andre på bussen ble fornøyd)

Ungdommer som skriker og spiller musikk fra mobilene sine

Afrikanere (Ja, her er det ALLTID) afrikanere som reiser sammen og setter seg i hver sin ende av bussen, for så å rope til hverandre. (Det må jo være mindre slitsomt for dem å sitte ved siden av hverandre og snakke med innestemme)

Folk som setter seg ved siden av meg når det er ledige tosetere. 

Folk som blir fornærmet når de må flytte vesken eller sekken når jeg vil sitte og det er den siste ledige plassen. (Har ofte vesken i setetet selv, men fra bussen er halvfull tar jeg den i fanget)

Folk som bruker evigheter når de skal av bussen. (Jeg har forståelse for at Olga på 80 år venter til bussen har stoppet helt før hun reiser seg og begynner å gå. Det jeg ikke har forståelse for er de som stopper opp og skal ha en lang avskjed med de han eller hun tok bussen med. Opplevde en gang noen brukte så lang tid at bussjåføren kjørte videre fordi vedkommende brukte så lang tid på å si ha det til vennene sine. :nigo:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når folk nyser på buss,trikk t bane og ikke snur seg mot armen.Hater det.

Anonymkode: 0a028...13e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, The Kitten skrev:

I det siste har jeg irritert meg veldig over to ting. 

Jeg passer en hund med jevne mellomrom, og da irriterer jeg meg over folk som insisterer på å hilse på hunden når den tydeligvis ikke vil hilse. Jeg skjønner at ikke alle kan tolke hunder sitt kroppspråk, men når jeg i tillegg sier at det ikke er greit at de hilser, da kan de la være å insistere på at de skal hilse på hunden. 

I tillegg irriterer jeg meg over nesten alle på bussen. 

Folk som kommer løpende etter bussen (her hvor jeg bor går bussen hvert 10. minutt) 

Folk som skal betale med mynter. (Ja, det er fint at du har 50 kroner i 1-kroninger, men du trenger ikke betale med de på bussen)

Folk som stopper bussen bare for å spørre om noe de lett kunne funnet ut av på egen hånd. 

Folk som setter seg bakerst på en full buss når de skal av om et par stopp

Unger i barnehagealder som skriker (Ba en være stille en gang. Han skrek ut navnet på busstoppene etter at de ble annonsert. Høyere, og høyere til vi kom frem til riktig stopp. Moren ble sur, men jeg tror de andre på bussen ble fornøyd)

Ungdommer som skriker og spiller musikk fra mobilene sine

Afrikanere (Ja, her er det ALLTID) afrikanere som reiser sammen og setter seg i hver sin ende av bussen, for så å rope til hverandre. (Det må jo være mindre slitsomt for dem å sitte ved siden av hverandre og snakke med innestemme)

Folk som setter seg ved siden av meg når det er ledige tosetere. 

Folk som blir fornærmet når de må flytte vesken eller sekken når jeg vil sitte og det er den siste ledige plassen. (Har ofte vesken i setetet selv, men fra bussen er halvfull tar jeg den i fanget)

Folk som bruker evigheter når de skal av bussen. (Jeg har forståelse for at Olga på 80 år venter til bussen har stoppet helt før hun reiser seg og begynner å gå. Det jeg ikke har forståelse for er de som stopper opp og skal ha en lang avskjed med de han eller hun tok bussen med. Opplevde en gang noen brukte så lang tid at bussjåføren kjørte videre fordi vedkommende brukte så lang tid på å si ha det til vennene sine. :nigo:

 

Enig med deg om alt, men jeg reiser meg ikke opp før bussen har stoppet. Pga å skulle reise seg opp på en buss i fart er vanskelig for meg pga diagnosen min og har faktisk ikke lyst til å tryne heller.  Venter til bussen har stoppet og så går jeg ut. Håper ikke folk synes det er irriterende 

Anonymkode: ecc0e...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering av Google Chrome. Den er HESLIG! Det første jeg la merke til var at knapper og verktøylinje ser så billig og kjipt og primitivt og gammeldags ut - men så har de fordundre meg lagt inn snikefyll på de knappene (vet ikke hva det heter, men de reagerer ikke som vanlig, de fyller seg gradvis (poff-ete) og det ser dritstygt ut og jeg får grøsninger, samme "effekt" brukes ofte på bilder på nettsider nå, de lastes ikke inn med en gang, men gradvis når man scroller) - og det allerede ulogiske "kontroll"ikonet (tre streker) er nå erstattet av tre PRIKKER! Faen!

Noen som vet hvordan man kan få forrige utgave av Chrome tilbake? JÆLP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At artiser som Kygo får så latterlig mye oppmerksomhet i norske aviser og TV-nyheter.

Musikken hans er (i beste fall) temmelig  middelmådige saker. Men norske aviser regner ham vel som "en av verdens beste" bare fordi han kommer fra Norge..

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At artiser som Kygo får så latterlig mye oppmerksomhet i norske aviser og TV-nyheter.

Musikken hans er (i beste fall) temmelig  middelmådige saker. Men norske aviser regner ham vel som "en av verdens beste" bare fordi han kommer fra Norge..

Anonymkode: 625e4...0c5

Enig i at det ikke er kvalitetsmusikk, men heller Kygo enn Sophie Elise! Jeg irriterer meg over all oppmerksomheten hun får. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Salka skrev:

Enig i at det ikke er kvalitetsmusikk, men heller Kygo enn Sophie Elise! Jeg irriterer meg over all oppmerksomheten hun får. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse typer hytteturister som behandler landeveien som racerbane. En overvekt av mørke BMWer. Det verste var den som suste forbi meg idag, med Baby On Board skilt i bakruta. Har ferdes og vokst opp langs disse turistrutene, og jeg blir så utrolig provosert av slikt. Faen, tror du ikke folk bor langs disse leiene. Nei, de er vel bare noen jævla bønder, så lenge du får brøytet veien opp til hytta, så er det ikke så nøye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cordelia skrev:

Visse typer hytteturister som behandler landeveien som racerbane. En overvekt av mørke BMWer. Det verste var den som suste forbi meg idag, med Baby On Board skilt i bakruta. Har ferdes og vokst opp langs disse turistrutene, og jeg blir så utrolig provosert av slikt. Faen, tror du ikke folk bor langs disse leiene. Nei, de er vel bare noen jævla bønder, så lenge du får brøytet veien opp til hytta, så er det ikke så nøye.

 Slike idioter innbiller seg sikkert at de EIER alle veiene.

 Uansett hvor de befinner seg...

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage middag. Jeg vil jo ha middag hver dag, men det er SÅ vanskelig å finne ut hva jeg skal lage! :bond:Jeg går ofte for tom ideer.  Jeg orker ikke å ha det samme hele tiden og blir fort lei. Går i butikken, men er finner jo ingenting. Etter jobb er jeg sliten og orker ikke lage noe som tar tid. Så er det lite penger. Arg! Tror jeg dropper middag i dag. Aner ikke hva jeg skal lage. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 18.9.2016 at 10.16, Pringle skrev:

Siste oppdatering av Google Chrome. Den er HESLIG! Det første jeg la merke til var at knapper og verktøylinje ser så billig og kjipt og primitivt og gammeldags ut - men så har de fordundre meg lagt inn snikefyll på de knappene (vet ikke hva det heter, men de reagerer ikke som vanlig, de fyller seg gradvis (poff-ete) og det ser dritstygt ut og jeg får grøsninger, samme "effekt" brukes ofte på bilder på nettsider nå, de lastes ikke inn med en gang, men gradvis når man scroller) - og det allerede ulogiske "kontroll"ikonet (tre streker) er nå erstattet av tre PRIKKER! Faen!

Noen som vet hvordan man kan få forrige utgave av Chrome tilbake? JÆLP!

Dette småirriterer meg også. Det er noe feil med "luften" rundt alle elementene, men siden jeg ikke har den gamle, kan jeg ikke sammenligne. Dessuten er det noe feil på YouTube. Videovinduet er rett og slett for lite. Ja, vet jeg kan maksimere det osv., men det er bare for å klage litt her ;) Jeg hører mer enn jeg ser på ganske mange videoer uansett (når det bare er snakking og ingenting visuelt skjer, f.eks. på Afterbuzz).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting å finne på. :icon_frown:

Til og med forumet her er nærmest dødt for tiden....

Anonymkode: 625e4...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At posene man får til sortering av avfall er så vannvittig små. Skjønner jo at de må være så små for å få de nedi,men litt irriterende at jeg må fly opp og ned konstant. Ikke er det søppelbokser rett ved huset heller. Skal liksom ingenting til for det er jo så jævlig masse embalasje på alt. Sorteringsposene er mindre enn et vanlig handlenett. Skikkelig i-landsproblem,men irriterende allikevel.

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At disse søppelfolka var her allerede i 6 tiden i dag. En dag jeg SÅ KLART har fri fra jobb og blir vekket av de. Ikke fikk jeg sove igjen heller :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jacklost skrev:

 Fordi det driver å vibrerer i rumpa hele tiden!

 Har du skaffet deg butt-plugg eller dildo? :sjokk:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Har du skaffet deg butt-plugg eller dildo? :sjokk:

Anonymkode: 625e4...0c5

Nope, lurer på om det er leamus.. Det er så typisk, det er alltid noe nytt som dukker opp som plager meg psykisk argh! :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...